da`s waar, hij heeft prachtige kleuren gebruikt (of het de juiste zijn betwijfel ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:59 schreef elcastel het volgende:
Nou Laffer, het zijn natuurlijk wel hele mooie kleuren allemaal..
De bewoner van dat pand HEEFT de doodstraf, alleen weet die niet wanneer de voltrekking is, want dat het dodelijk is, staat niet eens ter discussie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef rotterdamse het volgende:
Godskolere...als ik dat bij mijn vroegere baas had gedaan dan had ik de doodstraf gekregen!
Met electra en gas kun je niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik geef meteen toe dat de regelgeving voor de aanleg van elektra in Nederland een beetje ver gaat, maar wooooow.
bwahahaha straks vallen de mussen gefrituurd onder de dakpannen vandaan. kun je op wachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef Sakura het volgende:
[..]
De bewoner van dat pand HEEFT de doodstraf, alleen weet die niet wanneer de voltrekking is, want dat het dodelijk is, staat niet eens ter discussie.
Maar dit soort gekloot is dus de reden dat een leek er niet aan mag werken, omdat zoals uit TS ook al blijkt de leek zelfs overtuigd kan zijn dat die het goed doet.
waneer er brand uitbreekt bedoel je, want dit gaat fikken, zeker weten (misschien leuk om vast een paar webcams te plaatsen, kunnen we straks allemaal life zijn vrouw en kinderen zien verbranden. Moet toch kostelijk vermaak zijnquote:
Zoals je ziet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Zoals je ziet is electra niet gevaarlijk. Zolang men daar maar zorgvuldig mee omgaat en met beleid handeld.
Is dat dan een reden om als Nederlander maar alle regels aan je laars te lappen en een gevaarlijke situatie te creeren? En dan nog vol trots te vermelden wat voor mooie klus je gedaan hebt en zeggen dat electra zo simpel is?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:12 schreef gelly het volgende:
Dit is in Brazilië mensen, (bijna) een 3e-wereldland.
Sja, als het daar de norm is, waarom niet ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat dan een reden om als Nederlander maar alle regels aan je laars te lappen en een gevaarlijke situatie te creeren? En dan nog vol trots te vermelden wat voor mooie klus je gedaan hebt en zeggen dat electra zo simpel is?
Omdat het onveilig is. En iedereen ook weet waarom het onveilig is. Het feit dat men daar geen goede regelgeving heeft maakt het niet tot een goede oplossing. Vandaar dat er in 3e wereld landen en in het Oostblok zo veel mensen nog omkomen door dit soort prutswerk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, als het daar de norm is, waarom niet ?
huh?? de mirrorman?, ik heb je gemist kerelquote:
Over BB gesproken.. Dat huis zal ook wel weer eens een likje nodig hebben rond deze tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:53 schreef laffer het volgende:
[..]
huh?? de mirrorman?, ik heb je gemist kerel![]()
kom hier weer lekker posten man, BB begint geloof ik ook weer binnenkort![]()
Dat zegt ie, electriciteit is absoluut niet gevaarlijk *BZZZZZZZ*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:26 schreef Lucille het volgende:
Waarom hangen die draden gewoon los en liggen ze niet beschermd in een plastic buis?
Tuurlijk, drm heb ik een opleiding gevolgd van 3 jaar .... voor iets dat "rete een voudig" is ... helaas, jij weet niks van alle regelgeving die er bestaat ( 10 boeken genaamt de NEN 1010 ) als ik iets maak is het veilig ...bij jou ? ....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor NL begrippen wellicht grappig om te zien.
Hier is het de gewoonste zaak van de wereld. (net als het illegaal aftappen van electra van de electra palen trouwens)
Op zich is het werken met electra dus rete eenvoudig, maar het is de mens eigen dat electra iets is wat men moet overlaten aan "profesionals" (bullshit in mijn ogen dus).
Gewoon gezond verstand gebruiken, koppie erbij houden en klussen maar met die electra.
ja ik ben best trots op dit resultaat Lucille.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is dat dan een reden om als Nederlander maar alle regels aan je laars te lappen en een gevaarlijke situatie te creeren? En dan nog vol trots te vermelden wat voor mooie klus je gedaan hebt en zeggen dat electra zo simpel is?
Dat is dus lekker slim welke van de gekleurde draden is de fase? Is lekker veilig als je een lamp wilt schakelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Elk kleurtje heeft een functie.
Blauw voor de natte ruimtes, groen voor de licht contacten, rood voor de stopcontacten, en zwart voor buiten. 4 kleuren dus. Zo is het dus ook gemakkelijk om een evt. mankement in de electra op te sporen zonder dat men veel moeite moet gaan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |