abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26701448
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef Suphafly het volgende:

[..]

omdat je alleen het nieuws leest en niks weet van de wereld om je heen uit ervaring.. daarom..
Is dat hetzelfde als jouw gebrek aan inzicht jegens mij? Ik zie genoeg om me heen hoor, en Marokkanen doen niet meer of minder kwaad dan de gemiddelde autochtoon. Maar ik zie het hier vaker gebeuren, t.o.v. vroeger. Maar ach, ik zal er wel aan moeten wennen, ik ouwe zak ik
pi_26701494
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:58 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

En al zal dat zo zijn, wat wil je met die informatie? Criminele Marokkanen anders behandelen als criminele Nederlanders? Of alle Marokkanen anders behandelen als alle Nederlanders?
Onderzoeken hoe dat komt en proberen het probleem aan te pakken. Voorkomen is nog altijd beter dan achteraf proberen te genezen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:00:16 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26701509

[ Bericht 79% gewijzigd door Dagonet op 03-05-2005 17:25:54 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26701526
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:58 schreef Meki het volgende:
maar die lui willen daar aandacht vragen
Aandacht voor wat?
pi_26701537
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is misschien kinderachtig. Maar nu is je lijstje up-to-dater !

Je bent jezelf vergeten ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26701542
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:58 schreef JeRa het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als jouw gebrek aan inzicht jegens mij? Ik zie genoeg om me heen hoor, en Marokkanen doen niet meer of minder kwaad dan de gemiddelde autochtoon. Maar ik zie het hier vaker gebeuren, t.o.v. vroeger. Maar ach, ik zal er wel aan moeten wennen, ik ouwe zak ik
Het enige verschil dat ik merk met vroeger is dat we veel meer beinvloed worden. Ik heb geen behoefte om iemand te haten omdat het me word voorgeschoteld.. didnt mean to offend you dude.
Deal with it; rock 'n roll
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:03:18 #32
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26701609
quote:
dit is geen verspesten

wat een domme titel
Dat aandacht vragen doen ze dan maar op een andere manier.
pi_26701613
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:01 schreef Suphafly het volgende:

[..]

Het enige verschil dat ik merk met vroeger is dat we veel meer beinvloed worden. didnt mean to offend you dude.
We worden meer beïnvloed, en we zijn er kennelijk ook erg vatbaar voor. Wat doen we aan dit vatbaar zijn voor beïnvloeding die sommige ideeën doen opwakkeren? Kennelijk zit de fout bij onszelf?
pi_26701647
quote:
dit is geen verspesten

wat een domme titel
Ik snap er niks van, wie wil aandacht vragen?
pi_26701761
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef Absinth het volgende:

[..]

Die gastjes.
Ik denk dat het juist wel "verpesten" is. Het is respectloos, onacceptabel gedrag.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:10:38 #36
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26701854
Je mag het niet zeggen, maar die knulletjes die het hebben verpest hadden ze eens daar achter moeten laten in zo'n barak en een paar daagjes laten werken zoals het in WOII ook ging.
pi_26701921
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef Absinth het volgende:

[..]

ze hebben aandacht gevraagd bij de media -

maar ze hebben het niet verpest dat vermeldt de bron ook niet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:12:46 #38
95998 -DailaLama-
pi_26701925
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:10 schreef BrauN het volgende:
Je mag het niet zeggen, maar die knulletjes die het hebben verpest hadden ze eens daar achter moeten laten in zo'n barak en een paar daagjes laten werken zoals het in WOII ook ging.
Dikke lulkoek. Tuurlijk mag je dat zeggen. "Je mag het niet zeggen, maar ... " is gewoon een stoer zinnetje voor mensen die andere mensen willen laten denken dat ze in een dictatuur leven.
pi_26701929
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:10 schreef BrauN het volgende:
Dat vind ik wel extreem. Ik dacht meer aan een paar dagen cel.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:13:42 #40
95998 -DailaLama-
pi_26701957
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef Meki het volgende:

[..]

ze hebben aandacht gevraagd bij de media -

maar ze hebben het niet verpest dat vermeldt de bron ook niet
... wat?

Ik snap er niks van wat je nu zegt. Waar hebben ze aandacht om gevraagd?

Toch niet wéér om de joodse lobby he?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:15:52 #41
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26702029
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Dikke lulkoek. Tuurlijk mag je dat zeggen. "Je mag het niet zeggen, maar ... " is gewoon een stoer zinnetje voor mensen die andere mensen willen laten denken dat ze in een dictatuur leven.

Nee ik wilde eigenlijk iets gaan zeggen over gaskamers, deporteren, folteren, etc., maar m'n post viel achteraf best mee. Het mocht gezegd worden.
pi_26702059
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:13 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

... wat?

Ik snap er niks van wat je nu zegt. Waar hebben ze aandacht om gevraagd?
Volgens hem hebben de organisatoren dit bericht doorgegeven aan de pers.
Ik denk dat de pers er bij was. Dan zal dit verhaal wel kloppen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:22:18 #43
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26702217
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Ohnee?

Moet jij eens opletten wat er gebeurt als je dat "Je mag het niet zeggen, maar..."-stukje weglaat. Dan wordt je post spontaan gedelete door ene Northernstar. Net als mijn vergelijkbare posts in deel I .

3x raden wat hier en hier stond.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26702250
Rebel
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:39:32 #45
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26702717
quote:
Sack_Blabbath - dinsdag 3 mei 2005 @ 15:08
Al vanaf het begin zijn er tientallen tot honderdtallen Marokkaanse gastarbeiders bij elkaar in 1 wijk gepropt. Vrijwel nergens in de wereld komen er nu tegelijker tijd enkele tientallen laaggeschoolde Nederlanders in dezelfde wijk te wonen (met uitzondering van de militairen in Irak natuurlijk, en hoor jij die arabisch praten? )
Smoesjes te over in elk geval, dat is het probleem niet.

Als het niet komt doordat ze te weinig verdienen, dan komt het wel doordat ze met z'n allen in dezelfde wijk 'gepropt' zijn. En als dat ook niet werkt, dan gooien we het op 'racisme' en 'discriminatie'.

quote:
Hoeveel loze moeilijke woorden kun je achter elkaar tiepen om maar intelligent proberen over te komen.
Moeilijke woorden
quote:
Mijn punt is alleen dat 't anti-marokkozooitje ook niet 60 jaar terug de tijd in moet
Ohjahoor. Vanavond is het razzia en de verbrandingsovens staan alweer volop te loeien
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26703510
misschien zouden ze een keer eens een objectief wetenschappelijk onderzoek moeten doen naar de samenstelling van de marokaans (islamitische) bevolking in nederland om zo eens duidelijk in kaart te brengen hoeveel "extremisten/criminelen/niet-geintegreerden" er nu echt zijn en dan samen met de wel normale islamitische mede-burgers dit tuig bikkelhard aanpakken. nu beschuldigen autochtonen de allochtonen van crimineel/afwijkend gedrag en de allochtonen de autochtonen van generalisatie terwijl beide groepen niet precies weten wat de exacte cijfers zijn ...

btw waarom voelen marocs/islamieten zich aangevallen als nederlanders zich druk maken om tuig van dezelfde afkomst? waarom reageren ze dit op nederlanders af en niet op die storende elementen binnen hun groepering?
pi_26703836
quote:
btw waarom voelen marocs/islamieten zich aangevallen als nederlanders zich druk maken om tuig van dezelfde afkomst? waarom reageren ze dit op nederlanders af en niet op die storende elementen binnen hun groepering?
Omdat de nuance ontbreekt voelt men zich aangesproken.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:38:51 #48
95998 -DailaLama-
pi_26704214
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ohnee?

Moet jij eens opletten wat er gebeurt als je dat "Je mag het niet zeggen, maar..."-stukje weglaat. Dan wordt je post spontaan gedelete door ene Northernstar. Net als mijn vergelijkbare posts in deel I .

3x raden wat hier en hier stond.
Geen idee wat daar stond.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:57:28 #49
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26704736
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat de nuance ontbreekt voelt men zich aangesproken.
Het wijzen op "de nuance" en het zogenaamd ontbreken daarvan is de nieuwe manier om de discussie dood te slaan nadat het mensen beschuldigen van racisme en discriminatie was uitgewerkt,.

Men voelt zich aangesproken omdat:
  • men lange tenen heeft,
  • men niet kan relativeren / abstraheren maar juist gaat personifceren
  • hetgeen beweerd wordt, is waar en mensen worden dus terecht aangesproken op hun verantwoordelijkheid.
  • in een enkel geval: men geen gevoel voor humor heeft.
  • If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
    pi_26704786
    Sorry Tarak, maar als men het over "de Nederlanders" zou hebben zou ik me ook aangesproken voelen en zo'n beetje heel Nederland met mij. Tenzij er uit de post duidelijk een nuance blijkt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')