quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef huppelpas het volgende:
Ik hoor net van een maatje dat Foeke Booij en wat van de staf is gesignaleerd in de stad met Takak! Lijkt me een goeie aankoop voor utreg! Op de plek van Tanghe hebben we nu geen vervanging! Takak mag van PSV weg! Betekend ws ook dat Grax niet komt, ook doordat Nelisse al aangetrokken is!
Als VVV via de nacompetitie zou promoveren, zou dat een aderlating zijn. Meeuwis is zeker eredivisie-waardig en als VVV in de Gouden Gids blijft, zou ik hem een transfer naar Roda JC zeker gunnen;quote:
als ik hem was zou ik gewoon naar een andere club in engeland. Daar is het voetbal veel leuker en je verdient er ook veel meer. Dan moet hij natuurlijk wel naar een club waar hij speelt, maar dat kan vast bij southhampton. Als die degraderen dan verkopen ze vast hun eerste keeper.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC overtuigt Stefan Postma
Aston Villa-keeper Stefan Postma (28) heeft oren naar een overgang naar NEC. „Ik heb een prettig gesprek gevoerd met Cees Lok en ben ervan overtuigd geraakt dat ik graag in Nijmegen wil spelen”, zegt de oud-speler van onder meer FC Utrecht en De Graafschap. „NEC heeft me een driejarige aanbieding gedaan, maar het salaris vormt nog een probleem”, aldus Postma. „NEC biedt me éénderde van mijn salaris bij Aston Villa. Ik ben bereid in te leveren, maar niet zoveel.” In Engeland hengelen Southampton en Leicester City nog naar de diensten van de keeper.
Van uit de Telegraaf..
Kunnen ze hem niet ruilen voor Chivuquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Rafael van der Vaart naar AS Roma
Bron????quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Rafael van der Vaart naar AS Roma
Dat dat hier nog niet gemeld was kan ik mezelf aanrekenen. Jammer dat Sjors bij ons vertrekt, hopelijk pakt en krijgt hij nu wel een kans.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:36 schreef tukkeronline het volgende:
Sjors Brugge van Excelsior'31 (Kampioen Zaterdaghoofdklasse C) naar Go Ahead Eagles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |