quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Elvislives het volgende:
Gerucht (of grap?) op t vitesse forum: Lido Schuffelers (wie?) naar vitesse
ik zag t op google jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:26 schreef brighton het volgende:
[..]
Lido is al jarenlang een member van het forum! Dat je het ook nog hier gaat plaatsen zeg
(Niet het topic daar verpesten he. Er zijn nog steeds mensen die het geloven)
Lido Squote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik zag t op google ja
wat is zn nick dan? toch niet da campa zelf he?
die gaan vooral met een trainer mee die uit dat land komt, voor de rest is t voor Spaanjaarden alleen interessant om in Engeland of Italië te gaan ballen en andersomquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Elvislives het volgende:
Het is wel een rage he......engelse spelers naar spanje, spaanse/portugese spelers naar Engeland
Een week geleden wilde hij naar Spanje en twee weken geleden naar PSV.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Kezman wil in Engeland blijven mocht hij bij Chelsea vertrekken.
Dagano is aangeboden bij Anderlecht, maar Anderlecht heeft hem niet nodig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Beli Moumouni Dagana van Guingamp naar Anderlecht
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien. Xavi was in Londen gelijk al verantwoordelijk voor de eerste tegentreffer na een fout van hem. Verder heeft hij nog een paar keer zitten schutteren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Xavi?? Dat was tegen Chelsea 2 x één van de besten.
Bron van deze 2 geruchten?quote:Maciej Zurawski van Wisla Kraków naar Everton
Robert Pires van Arsenal naar Lyon of Barcelona
quote:Man Utd wil Carlo Cudicini voor 5 miljoen pond van Chelsea kopen.
Ruilen?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ene Hoslin van Feyenoord is op proef bij Brugge en maakt daar indruk bij het 2e elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |