Beter dan er als een lijk uitzien en niet vebranden. En lekker ruiken is zeker een pre!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:16 schreef Aventura het volgende:
Ik heb die van Lancome, factor 60. Heerlijk spul, het smeert perfect uit zonder een vette witte laag achter te laten. En, niet onbelangrijk, ruikt erg lekker. Het is de enige die me bevalt tot nu toe, en ik heb er al heel wat geprobeerd
[afbeelding]
Kost wel 28 euro![]()
lijkt me sterk head hem gisteren gekocht bij de etos. Weet niet of er een datum op staat zal straks effe kijken.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:44 schreef Aventura het volgende:
Plus dat een zonnebrandmelk ook kan bederven waardoor de werking minder wordt, wellicht is dat bij jou het geval geweest, Ook_gek?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:28 schreef Markman het volgende:
JA!!! en ben al erg goed op weg! ;-)
Word je daar ook zo moe van?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:49 schreef Xanna-X het volgende:
Ik hoef niet persé bruin te worden, maar wil nu wel ietsjes donkerder worden dan wat ik nu al 2 jaar ben: bleker dan een lijk.
Als ik nu iets uit de kast trek wat ik leuk vind om aan te trekken, krijg ik buiten te horen dat 'k maar naar de zonnebank moet voor ik zulke dingen aandoe..
Ik dacht ook altijd dat ik alleen maar als een kreeft eruit zou komen te zien en nooit bruin zal worden. Maar sinds anderhalfjaar met enige regelmaat mijn huid laten wennen door onder de zonnebank te gaan. Dat scheelt echt zoveel. Mijn gezicht en armen zijn nu absoluut niet meer verbrand en zelfs een beetje lichtjes bruingekleurd. Alleen mijn benen een beetje verbrand, maar had er gister ook geen zonnebrand opgedaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:56 schreef miki het volgende:
[..]
Word je daar ook zo moe van?
Krijg wel eens vragen als: "zou je de zonnebank niet eens proberen?" "Nu nog een kleurtje!" Dan denk ik: mensch, kijk naar mijn haar, kijk naar mijn huid. Ik wordt niet bruin.
Ik snap dat niet, die mensen die denken dat ik toch bruin kan worden.
Ik zit er trouwens niet zo mee, mijn armen hebben wel enigszins kleur en mijn gezicht ook wel (van de sproetjes). Alleen de rest van mijn lichaam is witter dan wit, dat zou ik wel een tintje minder wit willen hebben..
zelfde verhaal hier alleen deze keer geen blaren en geen pijnquote:Op zondag 19 juni 2005 16:20 schreef marchien het volgende:
Hier flink mislukt.
Gisteren even bij een meertje in de buurt gelegen, was al een beetje bruin. Ik wordt nooit zo heel bruin (rood haar/sproetjes e.d.)
Dus drie keer totaal ingesmeerd met factor 15.....
KNALROOD! heb de blaren op mijn rug en schouders staan
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zelfde verhaal hier alleen deze keer geen blaren en geen pijn![]()
Die moet ik ook maar eens proberen. Mijn huid is ook zeer blank. Lelieblank. Bruin wordt ie niet. Misschien een heel klein beetje. Als zo'n mousse dat inwitte er een beetje af kan halen, dan zou dat erg fijn zijn!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:47 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik heb echt een zeer lichte huid. En ja die mousse is fantastisch!! Het geeft mijn benen een soort heel lichtbruin caramel-achtig gloedje (ziet er heel natuurlijk uit). Het haalt dat in-en inwitte er vanaf, zeg maar. Ik ben er zeer tevreden over.
Niemand? dat is toch niet mogelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:59 schreef moon1702 het volgende:
heeft hier iemand ervaring met de zonneproducten van hema?
Wat een withuidjes in dit topic inees zegquote:Op zondag 19 juni 2005 17:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die moet ik ook maar eens proberen. Mijn huid is ook zeer blank. Lelieblank. Bruin wordt ie niet. Misschien een heel klein beetje. Als zo'n mousse dat inwitte er een beetje af kan halen, dan zou dat erg fijn zijn!
En hoe zit het met de verdraagzaamheid? Geen jeuk oid achteraf?
moet je ook niet de hele dag in de zon gaan liggen, en vooral niet tussen 12 en 3... anti-zonnebrandmiddel betekent volgens mij niet dat je niet kan verbranden hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:52 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Vandaag factor 30 gebruikt, en dan nog verbrand.
denk dat je dat binnenkort wel merktquote:Op zondag 19 juni 2005 18:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben de hele dag in de zon geweest met factor 12 en ben niet eens verkleurd
Ja dat is zeker geluk hebben. Ik zit nu al weer de hele dag lekker vol in de zon met mijn gezicht. Vitamine E olie op me gezicht gesmeert en dat blijf ik smeren en lekker bakenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:06 schreef marchien het volgende:
[..]dat is mazzel hebben
Ik kan niet eens een beha aan van de pijn
Net even op het balkon geweest, maar zelfs met kleren over mijn verbrande gedeelten doet de warmte nog flink pijn.
5 uur in de zon gelegen vanaf half 1.. Factor 12.. Nu een klein beetje roze in m'n gezicht.quote:
ik meteen roodquote:Op zondag 19 juni 2005 18:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
5 uur in de zon gelegen vanaf half 1.. Factor 12.. Nu een klein beetje roze in m'n gezicht.
Het duurt echt eeuwig voordat er kleur komt..
Je hebt van die mensen die meteen rood zijn. Of meteen bruin.
Je gaat toch nu niet met lange mouwen in de zon zitten?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat is zeker geluk hebben. Ik zit nu al weer de hele dag lekker vol in de zon met mijn gezicht. Vitamine E olie op me gezicht gesmeert en dat blijf ik smeren en lekker baken![]()
Zie wel wat er vanavond gebeurd. Ik zit wel met lange mouwen want mijn armen zijn TE erg verbrand. Mijn gezicht was al redelijk bruin voor mijn doen dus dat zit wel goed. Alleen bij mijn haar grens deed het vanmorgne even pijn meer niet.
Wie weet ben ik straks wel rood. Of ruin![]()
Morgen ga ik maar eens naar de Hemaquote:Op zondag 19 juni 2005 17:27 schreef Aventura het volgende:
Wat een withuidjes in dit topic inees zeg
@Natalie: nee, ik had geen irritatie of iets dergelijks, maar dat heb ik zelden. Je hebt er ook maar heel weinig van nodig, het vervliegt meteen. En het meurt nietEcht topspul.
Wel als je armen er zo uit zien....quote:Op zondag 19 juni 2005 19:23 schreef Exhale_02 het volgende:
[..]
Je gaat toch nu niet met lange mouwen in de zon zitten?![]()
Dat valt best meequote:Op zondag 19 juni 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel als je armen er zo uit zien....
[afbeelding]
En dat nog een paar keer erger want het is stukken lichter geworden door de flits![]()
Als dat het criterium is...quote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef marchien het volgende:
[..]
Dat valt best meeNog geen blaren te zien
en?quote:
factor 60?!?!?!??! OMG!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:16 schreef Aventura het volgende:
Ik heb die van Lancome, factor 60. Heerlijk spul, het smeert perfect uit zonder een vette witte laag achter te laten. En, niet onbelangrijk, ruikt erg lekker. Het is de enige die me bevalt tot nu toe, en ik heb er al heel wat geprobeerd
[afbeelding]
Kost wel 28 euro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |