sommige mensen gebruiken de zonnebank ook voor medicinale doeleinden, dat je daarnaast er 'n kleurtje van krijgt is mooi meegnomen. iets minder kortzichtig mag dusquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:39 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Bruin worden is voor mensen die graag hun huid naar de kanker willen helpen. Als je buiten activiteiten aan het doen wordt en je huid bruint, tja, dat is normaal. Maar in de zon gaan liggen bakken of onder de zonnebank gaan liggen is belachelijk.
Maar ja, wit zijn is dan ook goor he!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:02 schreef BadGirly het volgende:
Nee, ik heb er geen behoefte aan. Bruin zijn vind ik niet zo belangrijk.
Maar het irritante is dat de mensen om me heen er wel om geven. En dan telkens hun bruine arm naast de mijne houden en ongegeneerd "ieeeeh wat ben jij wiiiit" roepen![]()
dat boeid me ook niet eigenlijk , Maar ik heb geen zin om echt te gaan liggen bakken om bruin te worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:05 schreef Markman het volgende:
onzin over slecht, het is gewoon een kuur van een paar weekjes joh. Alsof je huid meteen van paar daagjes zo vernaggelt wordt.. tssss
Vandaag factor 30 gebruikt, en dan nog verbrandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:32 schreef Aventura het volgende:
Niet als je huidtype 1 hebt en binnen 10 minuten knalrood wordt.
ik wist het!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:02 schreef mazaru het volgende:
Ik hou van zwemmen in buitenwater, bruin worden gaat dan vanzelf
En boeid is met een t
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:19 schreef Aventura het volgende:
Nee ik heb de hele middag in de zon gelopen, en niks! Komt misschien omdat ik factor 60 ophad
hahaha ja dat doe ik altijd, ik heb olifanten pigment en ben na 3 zonnestralen stront bruinquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:02 schreef BadGirly het volgende:
Nee, ik heb er geen behoefte aan. Bruin zijn vind ik niet zo belangrijk.
Maar het irritante is dat de mensen om me heen er wel om geven. En dan telkens hun bruine arm naast de mijne houden en ongegeneerd "ieeeeh wat ben jij wiiiit" roepen![]()
irritant dat soort mensenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:32 schreef GWD het volgende:
[..]
hahaha ja dat doe ik altijd, ik heb olifanten pigment en ben na 3 zonnestralen stront bruin
Witte plekjes roeleren dan nog meer!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:57 schreef FlyingFox het volgende:
Bruin is geil. Groetjes, FlyingFox.
je bent een lijkwit iemand die als het buiten 30 graden is met de gordijnen dicht binnen zit te fokken|?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:58 schreef KonnieKipke het volgende:
Alleen slaven op de plantage worden bruin en daarmee wil ik niet geassocieerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |