Ik probeerde te zeggen, was niet helemaal duidelijk, dat je volgens mij het bruinst wordt door gewoon in je blote buik en zwembroek/korte broek lekker te sporten (voetballen/kiten/volleyballen alles).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te "zonnen" om in aanraking te komen met zonnestralen.
Okeyquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:33 schreef innovative het volgende:
[..]
Het is dus niet te vergelijken. Al smeer je 100 keer factor 5 op, de verlengtijd blijft maar 5 keer zo lang als je normale zontijd. Het wordt niet 500 keer zo veel.
Nou niet "het bruinst", maar je kunt inderdaad net zo goed in de tuin werken, of een stukje fietsen, of weet ik veel wat, dan een beetje in de zon liggen niksen. Werkt net zo goed en je besteedt je tijd beter!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:51 schreef gigant het volgende:
Ik probeerde te zeggen, was niet helemaal duidelijk, dat je volgens mij het bruinst wordt door gewoon in je blote buik en zwembroek/korte broek lekker te sporten (voetballen/kiten/volleyballen alles).
Bewegen en zon![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef BrauN het volgende:
Veilig zonnen.
Ik gebruik haast nooit zonnebrand en ik leef nog steeds hoor.
Vrijdag en zondag gevoetbal in de zon en mijn neus en gezicht waren alweer goed roodquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:07 schreef faithlesz het volgende:
Pff.. wat een gedoe allemaal.. Het lukt mij echt niet om te verbranden onder dat zwakke zonnetje in NL
Nee, dat maakt je oranje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:27 schreef ikookhier het volgende:
Veel wortelen eten is de bomb.Carroteen /Carotene maakt je bruin
Het is in ieder geval mogelijk om het online te bestellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:56 schreef k_man het volgende:
Iemand een idee waar 'Ultrasun' verkocht wordt? Ze adverteren ermee dat je maar één keer per dag hoeft in te smeren en dat het zweet, wrijf en watervast is. Het zou te koop moeten zijn bij de drogist, maar Kruidvat, Etos en Trekpleister hier hebben het niet.
Ja, daarom zeg ik ook dat je even contact moet opnemen met het bedrijf dat het maakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:20 schreef k_man het volgende:
Ja, maar is er ook een normale winkel die het heeft?
Weet ik, heb ik ook al gedaan, maar als iemand het zo weet te vertellen is dat wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:23 schreef schatje het volgende:
Ja, daarom zeg ik ook dat je even contact moet opnemen met het bedrijf dat het maakt.
word je ckr wel erg braun van..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef BrauN het volgende:
Veilig zonnen.
Ik gebruik haast nooit zonnebrand en ik leef nog steeds hoor.
heb er zelf geen ervaring ermee maar een vriend van me wel.. hij heeft ongeveer een week van die pillen gehad en gezond, aan et einde van de week was ie echt hartstikke bruinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef schatje het volgende:
Tenslotte zijn er pillen op de markt waarvan men zegt dat het bruiningsproces wordt versneld. Misschien dat iemand er ervaring mee heeft en er wat meer over kan vertellen.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |