als iedereen op zijn eigen post ff klikt op het "wijzigen" knopje dan kun je het makkelijk kopieeren !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Kopieer dan alle inzendingen even, wel zo eerlijk!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Okee, goede tip!
[afbeelding]
Toegang tot de 16 meter alleen als u onder het poortje door kunt
Volgende keer als je wint wel even snel een nieuwe foto plaatsen. Dat is de taak van de winnaar.quote:
i know, i know, maar dan moet ik wel online komen hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende keer als je wint wel even snel een nieuwe foto plaatsen. Dat is de taak van de winnaar.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:53 schreef Bjoro het volgende:
*met smart wacht op nieuwe foto
doe maar johquote:Op maandag 9 mei 2005 17:35 schreef showmelove het volgende:
Zal ik als runner-up dan maar ff een fotootje zoeken?
die foto hebben we al gehad, die heb ik zelf gepost in deel 2 dacht ikquote:Op maandag 9 mei 2005 18:23 schreef MrWizzel het volgende:
[afbeelding]
Oke, nieuwe ronde, nieuwe kansen... prijsuitreiking morgen rond deze tijd.
Ja hoor, ik heb tijd genoeg gehad om een foto te plaatsen, maar mijn kansen verspeeldquote:Op maandag 9 mei 2005 19:28 schreef brighton het volgende:
Doen we deze van CherrymoonTraxx?
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:53 schreef MrWizzel het volgende:
Is het niet zo dat iedereen maar één comment per pic mag posten?
weghalen hoeft niet, en volgens mij mag je er ook meer dan 1 posten maar dat moet je aan MM vragenquote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef wlsandman het volgende:
en we doen idd maar 1 onderschrift. Dus houniet mag er nu ff twee weg gaan halen!
1. MethodMichquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef keijz het volgende:
CMT moet de uitslag doen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Precies! Om 20.00 maak ik de nieuwe winnaar bekend.
Mijn zege heb je!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik dan maar ?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:07 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
JostiBand maakt nieuwe dirigent bekend.
doe maar mee....je kan alleen niet winnen !!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Lekker Bjoro, dan kan ik zelf niet meedoen.Vanavond om 20.00 de uitslag!
Nee, weet niks met Stanley te bedenken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe maar mee....je kan alleen niet winnen !!
kut, tweede maar eigenlijk ook weer niet slecht voor mijn tweede poging pas...quote:
haal die foto anders effe weg, voor er wer misverstanden komenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:13 schreef DeTolk het volgende:
Ik zal de uitslag wel optijd doen, hoef nu niet meer weg
@numero 1 : ok, ik vind et prima.
Heb hem even weggehaald. Aangezien ik hier geen moderator ben, zal ik die even inlichten.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:43 schreef AirRaid het volgende:
[..]
haal die foto anders effe weg, voor er wer misverstanden komen
donequote:Op zondag 15 mei 2005 20:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Heb hem even weggehaald. Aangezien ik hier geen moderator ben, zal ik die even inlichten.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:07 schreef Bjoro het volgende:
:plaatje
Na knuffelmarokaan in de muziek, nu knuffelneger in het voetbal
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef DeTolk het volgende:
Bjoro?
Ja ik weet, ik moet niet zeuren omdat ik ook niet meteen gepost hebt...
ik ookquote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat Bjoro terecht gewonnen heeft.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
OVERMARS ZOEKT NU OOK AL ZEEPJES OP HET VELD
Ik zeg jouw avatorquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef Chen het volgende:
nieuw plaatje...
Dan zou er ook een vaste jury moeten komen, niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde humor en dezelfde mening over een bepaald onderschrift.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Maar goed kom maar op met dat nieuwe plaatje... Kunnen we geen overzicht maken van alle ereplaatsen zodat we weten die de beste onderschriften maakt?
Waar blijft het nieuwe plaatje, kan er iemand effe eentje neerkwakken hier, heb de vorige al gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
hier?
Ok, hier komt ie danquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al een nieuwe gevonden SamuraiJack?
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel lollig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:42 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
nog 1 keer aan mn kont zitten....
(nu stop ik anders sla ik door en worden ze niet leuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |