Jij bent zeker homo?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Niet liev![]()
Vertel ons waarom je dat vind.
ik vind het onnatuurlijk, homo zijn is niet aangeboren maar een gedrag dat ze zelf ontwikkeld hebben. (dat is mijn mening)quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef bigshadow het volgende:
Dat jullie dat uberhaubt zien met die plank voor de ogen. Dit is ordinair bashen zonder enige inhoudelijk argumenten. Behoorlijk zielig, ik kan me voorstellen dat mensen het schokkend of vulgair vinden als homoseksuelen zoenen, hand in hand lopen of iets dergelijks. Ik kan me er niet aan storen, net zo min als een heteroseksueel stel het doet. Maar het feit dat je het niet fijn vind is nooit een reden om mensen dood te wensen of eens goed uit te schelden, we leven in een beschaafd land. Misschien is het voor jullie eens goed om het erf van de ouderlijke boerderij te verlaten en je eens meer te orienteren op de maatschappij zoals hij is, met homofielen, met asielzoekers, met gelovigen van allerlei soorten religies. Dus bezoek eens een grote stad, lees de krant of kijk het journaal, misschien verdwijnt de plank dan voor de ogen en leer je leven met andere mensen. Je eigen waarheid is geen algemene waarheid en geeft je geen recht om mensen te veroordelen naar je eigen maatstaven
ik moet ook niet reageren om zulke trollen, maar dit soort laagdoenerige opmerkingen kan ik niet verteren
He, een normale reactiequote:Op donderdag 5 mei 2005 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
Bigshadow, dat is een standaard dooddoener: de tegenstander is naief en kent de wereld niet. Nou, ik kan je uit die droom helpen... ik woon in de stad en al een paar jaar en het heeft mijn afkeer alleen maar versterkt. Ik moet die groep gewoon niet. Niet om hun geaardheid zelf, dat is gewoon zoals het is (helaas), maar wel vanwege hun gedrag die echt buitensporig zo niet walgelijk is.
Je mag best je mening geven maar niet op een onrespecteerde wijze waarop jij het doet. En als ik het opneem voor de groep die jij beledigd ben ik ineens de trollende homo? Ten eerste houd ik je een spiegel voor van je asociale gedrag, ten tweede ben ik geen homoseksueel maar wel iemand die het niet veroordeeld. Niet zo snel oordelen, en dat jij het onnatuurlijk vindt prima, maar zeg dat in fatsoenlijke woorden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:50 schreef UseraL het volgende:
[..]
ik vind het onnatuurlijk, homo zijn is niet aangeboren maar een gedrag dat ze zelf ontwikkeld hebben. (dat is mijn mening)
ik heb weet genoeg van dit soort dingen om er mijn mening over te geven.
boerenhol?? nee daar woon ik niet, ik woon in hartje amsterdam, ik ga regelmatig uit daar en weet dus waar ik het over heb!![]()
en als jij niet normaal je mening kan geven moet jij je klep houden
donderop met die laatste zin van je, een trol ben jij zelf homo-lover-hippie.![]()
Ik denk dat het is aangeboren, zoals blijkt in conservatieve landen is het "homo zijn" niet fijn en gaat het gepaard met grote problemen, persoonlijke maar ook in bijvoorbeeld werk- of familieverband. Ik betwijfel het feit dat mensen bewust kiezen voor een moeilijke en ongeaccepteerde weg? Maar we kunnen het natuurlijk niet wetenschappelijk bewijzen, tenminste nog niet, misschien in de toekomst. Maar ik denk dat het niet relevant is of het wel of niet aangeboren is. Ik ben niet meer mens dan een ander, ieder zijn eigen voorkeur, of dat nu een schoen is of iemand van het eigen geslacht, prima, het draait toch om geluk lijkt mequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:02 schreef FuifDuif het volgende:
Kan ik iets anders dan accepteren? Het schijnt een geaardheid te zijn en ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is om op grond van één van je meest elementaire en persoonlijke gevoelens niet geaccepteerd te worden. Maar de vraag is wel, in hoeverre homoseksualiteit nu eigenlijk aangeboren is en niet simpelweg aangemeten.
Waarom heb jij daar zo'n last van, en zo veel anderen niet? Je zit anderen te veroordelen, maar het lijkt erop dat jij degene bent met het probleem (jij klaagt, zij niet).quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:30 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, op zich het concept homoseksualiteit haat ik niet, maar wel dat verwerpelijke homoseksuele gedrag dat altijd zo prominent wordt tentoongesteld. Ze zouden per direct op straat neergeknald mogen worden. Kunnen die gasten zich nooit fatsoenlijk gedragen ofzo?
Ik noem jullie trollen omdat jullie duidelijk met een zeer negatieve houding een groep mensen veroordelen zonder dat inhoudelijk te onderbouwen. Ik noem mijn reactie niet echt trollen maar meer uitdagen tot meer stof of motivatie (met een beetje succes), maar das natuurlijk mijn meningquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:07 schreef UseraL het volgende:
bigshadow lees mijn berichtje nog eens een keer (en lees hem goed,dus helemaal!!) en reageer dan, want volgens mij begrijp jij mij niet helemaal![]()
Het is goed jochiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:16 schreef UseraL het volgende:
ach bigshadow is gewoon een zielig sukkeltje dat even zijn homo gelijk wil halen hierzo en snapt niet dat het een mening is. pfff daar is het even te laat voor nu om dat helemaal te moeten gaan uitleggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |