Is ook grootste droomquote:
Tsja ieder zijn eigen referentiekader toch?quote:
Heb je nou nooit het gevoel dat je stuurloos bent?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
Story of my life, gaat hier de hele dag zo door op de zaak.![]()
Vroeger had ik wel veel gemeen met mijn collega's.![]()
![]()
Voorheen in het arbeidsverleden was het al niet anders qua feeling.![]()
![]()
![]()
Moet nu eigenlijk mijn post direct daarna snel ff editten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:14 schreef hollander172 het volgende:
Als je persoonlijkheid net zo snel verandert als je van motor doet dan heeft je omgeving een behoorlijk incasseringsvermogen nodig om je bij te kunnen houden.
Download netnanny en knal marktplaats.nl in de lijst.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil een ban, ik wil een ban, ik wil een ban!!!!!!!!!!!!!
Van Marktplaats wel te verstaan.![]()
![]()
![]()
Kan die Srad ff niet vinden, maar zie er zoveel voor die prijs, zelfs 750'ssssssss.![]()
![]()
[afbeelding]
*Niet kijken en NIET kopen kan*
Misschien mag hij op z'n werk niks installeren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Download netnanny en knal marktplaats.nl in de lijst.
Valt me wel op dat de prijzen tov vorig jaar wat lager liggen?Heb eerst zelf ook voor SRAD's gekeken maar kon er toch niet veel vinden onder de 5000,- (ja met schade of herkomst onbekend.
)
Ik ben 1 van de weinigen met een W'98 systeem, de rest heeft XP met beperkte rechten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:20 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Misschien mag hij op z'n werk niks installeren.
Dan wordt het moeilijk.
Of gewoon de systeembeheerder vragen marktplaats te blokken voor hem.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
Die bolle kont is echt ZO ruk heh
@ Pep, sterkte en succes met alles want hetklinkt (leest) behoorlijk kut allemaal ! Vrouwen, je kan beter kippen houden
das net zoiets als een groene kawaquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:30 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Alleen in 't geel of zwart zijn ze mooi.
iedereen rijd al op een blauwe
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das net zoiets als een groene kawa
Juist die bolle kont is mooi.quote:
Van vriendinlief of van schoonmamsquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Oh even wat anders mbt de TT, dat rondje doe ik waarschijnlijk niet mee.![]()
Verplicht naar schoonmams.
Een kind kan nooit gebaat zijn met ouders die elkaar zo na aan het leven staan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Kun jij voor Nick zorgen?
Ik bedoel dan, in je eentje?
Zo ja, naaien dat wijf! Dan heeft Nick hoe dan ook een goed leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |