quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:[..]
Ik zal je even een spoedcursus "praten" met honden geven.
![]()
![]()
Toch wel leerzaam Fok!MC
Alleen zal ik waarschijnlijk het staartgedeelte onthouden voor nu
![]()
Dat was sowieso het belangrijkst
![]()
Zal ik je nog even een spoedcursus "praten" met koeien geven.
![]()
Als je een koe 's ochtends naar de stal brengt omdat het buiten te warm is, en 's avonds weer naar buiten brengt omdat het dan weer afgekoeld is. Moet je letten op wat de koe doet. Als de koe vlucht, dan heb je hem niet goed genoeg behandelt
![]()
Moest toevallig aan bovenstaande denken toen jij over de honden vertelde
![]()
Was een keer in Marokko gaan logeren bij wat verre familieleden en toen ik wakker werd hoorde ik lawaai
![]()
Bleek de man des huizes nogal boos op de koe te zijn omdat de koe doorgelopen was naar het woongedeelte (hadden destijds niet veel geld dus een kwart van de stal was woongedeelte met een drie-kwart houten muur om het af te scheiden van de rest van de stal
![]()
) Toen ie de koe in de avond naar buiten bracht begon ie te rennen. Op dat moment waande ik mij in een tekenfilm, iets lager gelegen lag hun landgoed en landgoed van andere mensen. Twee mannen die achter de koe aan rennen, door een graanveld, heen en weer, graanveld uit, graanveld in... spoortje achterlatend ...
![]()
Tot zover mijn totaal offtopic verhaal
![]()
quote:
Katten rulen
![]()
Vinnik echt mooie dieren
![]()
Zie ze vaak rondlopen in mijn ochtendwijk. Jammer dat de meeste bang zijn voor het lawaai dat van m'n brommer af komt
![]()
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
wat ik me kan herinneren is dat hicham best snel zijn stepje al aan de grond had
![]()
is die bandiet nou zo'n beginnersvriendelijke fiets of hebben we met een hossi te maken
![]()
Ik weet niet waar het aan ligt
![]()
Ik denk gewoon dat het een beginnersvriendelijke fiets is. Lekker houding rechtop (zoals ik bij m'n brommer ook rechtop zit) en smijten met dat ding
![]()
Gewoon heerlijk
![]()
Ik gooi m'n brommer ook gewoon reteschuin een bocht door dus misschien leg ik het verband wel tussen brommer <--> motor. Als het met mijn brommer kan, dan kan het ook met de motor, gewoon platgooien. Bij Youssef (en zo een beetje de rest van FoK!MC) is het wel een ander verhaal, supersport houding is heel anders. Maar ik heb nog steeds geen kans gekregen even een hele dag met een supersport te spelen ofzo. Komt nog wel
*wink naar Youssef
* En een Bandit heeft natuurlijk ook gewoon stukken minder grondspeling, en daardoor makkelijker aan de grond te krijgen die stepjes. Maar tot nog toe ben ik echt zeer tevreden over mijn Bandit
![]()
Ik moet eerlijk zeggen, een supersport zoals die van Youssef vind ik bij vlagen er echt veel PIMPeriger en mooier uitzien. Dan valt mij die open motorblok van de Bandit tegen. Maar als ik er eenmaal op zit en aan het gassen ben, dan verdwijnen die gedachten zo weer en geniet ik
![]()
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:27 schreef Phatzak het volgende:![]()
Hij speelt gewoon teveel... volgens mij maakte die laatst een kleine higshsider
![]()
Maar hij zei dat ie speelde (zou ik ook doen
![]()
)
Nee was geen highsider
![]()
Was gewoon speels, zat in z'n 1 midden in een bocht gas opentrekken en alle kanten op zwiepen* (ja, als ik met mijn broertje ben dan word ik ontoerekeningsvatbaar
![]()
) maar wel binnen de grenzen hoor
![]()
*-edit
Ik zelf zat dus te spelen met het stuur, niet de motor met mij