abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26706375
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef hollander172 het volgende:
Ik vind dat gehobbel met dravende biefstuk dus echt niks.
Volgens mij kon je flink harder over die drempels
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:58:41 #102
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26706379
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
Het kan wel als je heel rustig blijft
dit is al een hele kunst...
quote:
eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.
gamma
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:00:16 #103
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26706424
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:41 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Met z'n 5'en
Met 4 mannen dan?
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
Verder ben ik misschien gewoon een contactgestoorde IT'er, vind het raar om overtuigend tegen iemand te spreken die niet duidelijk kan reageren. O.a honden dus
Ik zal je even een spoedcursus "praten" met honden geven.

Een hond kan niet lullen (scheelt ook wel want de meeste mensen hebben ook eigenlijk niks te melden ) dus hij communiceert met zijn lichaam.
Eigenlijk zijn er maar een paar dingen waar je op moet letten: staart (heel belangrijk!), oren & stand van het lichaam.
De laatste twee zijn minder boeiend aangezien ze daarmee alleen de communicatie van de staart mee nuanceren.
Okee heel simpel, hond houd zijn staart laag = onderdanig, hond houdt zijn staart hoog = dominant & hond heeft de staart neutraal en zwaait horizontaal heen en weer = hij is gewoon blij en wil spelen.

Houd een hond zijn staart hoog, oren naar voren, vooral leunend op de voorpoten en borst vooruit? Hij wil knokken.
Staart omlaag, borst iets naar de grond en (licht) door de poten gezakt? Dan zal je hem vast vaak geslagen hebben want hij is dan superonderdanig of de hond is onzeker en hij wil vrienden worden.
Staart neutraal, oortjes half om half en stand gewoon rechtop? Hij wil spelen.

Deze houdingen veranderen snel, zeker vanuit de speelstand. Dan willen ze nog weleens heel snel wisselen tussen dominant en onderdanig.

Grommen wat ze soms doen is geen uiting van agressie maar een teken voor de rest van de roedel dat er iets aan de hand is. Blaffen heeft dezelfde functie maar dat gaat (net als grommen) alleen op voor wolven, honden blaffen alleen omdat ze het kunnen niet omdat het een functie heeft.

Zo dat was het even voor deze week.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:03:41 #104
17709 hollander172
pi_26706511
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gamma
Op zich is het best mogelijk als je maar voldoende oefent.

Vraag is dan alleen als je op dat punt komt of je moet blijven tobben met een motor met te weinig grondspeling of naar een andere moet kijken die beter is uitgerust voor dit soort dingen.
Andere stepjes helpt ook wel een beetje.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:03:55 #105
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26706520
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
spoedcursus honden
honden sucken
pi_26706585
quote:

Met 4 mannen dan?
Eigenlijk moeten vrouwen achteraan sluiten ja, maar ok.

Dat van die honden zal ik deze zaterdag eens op letten
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:10:06 #107
17709 hollander172
pi_26706691
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

honden alle huisdieren sucken
Ze vreten je portemonnee leeg, zijn nooit dankbaar, slopen je meubels, irritante haren op kleden/vloerbedekking, plassen en poepen in huis, slopen je krant, willen altijd aandacht als je net geen tijd hebt etc. etc.

Maar wat houden we toch veel van ze.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:13:29 #108
17709 hollander172
pi_26706789
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:06 schreef Phatzak het volgende:
Eigenlijk moeten vrouwen achteraan sluiten ja, maar ok.
Woei boute uitspraak.
quote:
Dat van die honden zal ik deze zaterdag eens op letten
Als je hier oplet zal je nooit echt meer problemen met honden hebben. Vergeet niet dat ze constant dit soort signalen naar jou, je omgeving en andere honden uitzenden he?
De keren dat het misgaat tussen mens en hond is er gewoon sprake van miscommunicatie.

Nou kan je daar heel moeilijk om gaan doen maar die 3 standen van de staart leren en een klein beetje opletten op de houding is veel makkelijker dan een hond het alfabet leren. (in jullie geval komen daar nog eens een hele reeks "rare" tekens bij, dat leert ie nooit. )
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:21:49 #109
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26706992
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:03 schreef hollander172 het volgende:
Op zich is het best mogelijk als je maar voldoende oefent.
oefenen ja, maar je hebt geen enkele marge met het oefenen...het is erop of eronder(uit)

wat ik me kan herinneren is dat hicham best snel zijn stepje al aan de grond had is die bandiet nou zo'n beginnersvriendelijke fiets of hebben we met een hossi te maken
pi_26707150
Hij speelt gewoon teveel... volgens mij maakte die laatst een kleine higshsider Maar hij zei dat ie speelde (zou ik ook doen )
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:47:24 #111
21094 hicham
hiesjam
pi_26707672
quote:

[..]

Ik zal je even een spoedcursus "praten" met honden geven.
Toch wel leerzaam Fok!MC
Alleen zal ik waarschijnlijk het staartgedeelte onthouden voor nu
Dat was sowieso het belangrijkst

Zal ik je nog even een spoedcursus "praten" met koeien geven.

Als je een koe 's ochtends naar de stal brengt omdat het buiten te warm is, en 's avonds weer naar buiten brengt omdat het dan weer afgekoeld is. Moet je letten op wat de koe doet. Als de koe vlucht, dan heb je hem niet goed genoeg behandelt

Moest toevallig aan bovenstaande denken toen jij over de honden vertelde Was een keer in Marokko gaan logeren bij wat verre familieleden en toen ik wakker werd hoorde ik lawaai Bleek de man des huizes nogal boos op de koe te zijn omdat de koe doorgelopen was naar het woongedeelte (hadden destijds niet veel geld dus een kwart van de stal was woongedeelte met een drie-kwart houten muur om het af te scheiden van de rest van de stal ) Toen ie de koe in de avond naar buiten bracht begon ie te rennen. Op dat moment waande ik mij in een tekenfilm, iets lager gelegen lag hun landgoed en landgoed van andere mensen. Twee mannen die achter de koe aan rennen, door een graanveld, heen en weer, graanveld uit, graanveld in... spoortje achterlatend ...

Tot zover mijn totaal offtopic verhaal
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

honden sucken
Katten rulen Vinnik echt mooie dieren Zie ze vaak rondlopen in mijn ochtendwijk. Jammer dat de meeste bang zijn voor het lawaai dat van m'n brommer af komt
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wat ik me kan herinneren is dat hicham best snel zijn stepje al aan de grond had is die bandiet nou zo'n beginnersvriendelijke fiets of hebben we met een hossi te maken
Ik weet niet waar het aan ligt Ik denk gewoon dat het een beginnersvriendelijke fiets is. Lekker houding rechtop (zoals ik bij m'n brommer ook rechtop zit) en smijten met dat ding Gewoon heerlijk Ik gooi m'n brommer ook gewoon reteschuin een bocht door dus misschien leg ik het verband wel tussen brommer <--> motor. Als het met mijn brommer kan, dan kan het ook met de motor, gewoon platgooien. Bij Youssef (en zo een beetje de rest van FoK!MC) is het wel een ander verhaal, supersport houding is heel anders. Maar ik heb nog steeds geen kans gekregen even een hele dag met een supersport te spelen ofzo. Komt nog wel *wink naar Youssef * En een Bandit heeft natuurlijk ook gewoon stukken minder grondspeling, en daardoor makkelijker aan de grond te krijgen die stepjes. Maar tot nog toe ben ik echt zeer tevreden over mijn Bandit Ik moet eerlijk zeggen, een supersport zoals die van Youssef vind ik bij vlagen er echt veel PIMPeriger en mooier uitzien. Dan valt mij die open motorblok van de Bandit tegen. Maar als ik er eenmaal op zit en aan het gassen ben, dan verdwijnen die gedachten zo weer en geniet ik
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:27 schreef Phatzak het volgende:
Hij speelt gewoon teveel... volgens mij maakte die laatst een kleine higshsider Maar hij zei dat ie speelde (zou ik ook doen )
Nee was geen highsider Was gewoon speels, zat in z'n 1 midden in een bocht gas opentrekken en alle kanten op zwiepen* (ja, als ik met mijn broertje ben dan word ik ontoerekeningsvatbaar ) maar wel binnen de grenzen hoor

*-edit
Ik zelf zat dus te spelen met het stuur, niet de motor met mij
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:47:38 #112
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26707679
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het is gewoon zo'n brommercoureurtje he, hij heeft zeker ook voor de shoarmaboer gewerkt?

Die man van de CR500 kon trouwens op zijn eigen motor behoorlijk rijden, maar zijn broertje sloeg alles vertelde hij, die trekt overal wheelies mee.
Broertje -zonder rijbewijs kwam na een half uurtje ook langs, en ging vrijwel direct even met de XT rijden die er stond, en later ook met de CR. En meer op het achter dan het voorwiel.

Dit is die man met zijn CR500.

Hij is trouwens dit jaar nog achterover geslagen met het ding.
En die van mij kreeg hij eerst niet aangekicked, moest ik even doen voor hem.
(oudere model heeft dus meer compressie zei hij ook, maar later lukte het hem ook met die van mij)
pi_26707882
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
Katten rulen Vinnik echt mooie dieren Zie ze vaak rondlopen in mijn ochtendwijk. Jammer dat de meeste bang zijn voor het lawaai dat van m'n brommer af komt
Van het forum ergens vandaan geplukt :

Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:01:23 #114
21094 hicham
hiesjam
pi_26708154
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Het is gewoon zo'n brommercoureurtje he, hij heeft zeker ook voor de shoarmaboer gewerkt?
Nope, kranten 4 life Maar dat doe ik ook op de brommer Moet wel eens een weekje de wijk van m'n broer invallen. Die heeft gewoon een racewijk (ik heb hier en daar nog trappetjes dus moet ik afstappen ) Dan probeer je elke dag nog sneller door die wijk heen te racen. Stoep op, rechter bocht, krant tegelijkertijd uit tas pakken, precies voor de deur remmen (en soms er tegenaan knallen ), krant dumpen en naar de volgende brievenbus
quote:
[afbeelding]

Hij is trouwens dit jaar nog achterover geslagen met het ding.
En die van mij kreeg hij eerst niet aangekicked, moest ik even doen voor hem.
(oudere model heeft dus meer compressie zei hij ook, maar later lukte het hem ook met die van mij)
Volgens mij ben jij dat gewoon op dat plaatje, niet zo bescheiden Wel lijp die mensen die echt overal een wheely op kunnen trekken . Ik doe in de ochtend wel eens een poging tot wheely met de brommer. Bak er meestal niks van
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:08:46 #115
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26708365
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:01 schreef hicham het volgende:
Volgens mij ben jij dat gewoon op dat plaatje, niet zo bescheiden
Haha, maar zo moet de CR wel trekken standaard op het gas ..
Morgen komt de uitlaat binnen en dan kan die armer = feller afgesteld worden.
Dan verkoop ik hem daarna snel omdat hij alleen nog maar wheelies trekt uit zichzelf.

Een andere eigenaar vertelde op het forum nog dat hij even een tikkie terug deed om een auto in te halen en WHOAP daar ging die CR omhoog rijd er al 5 jaar mee en wordt nog steeds verrast.
Gelukkig ben ik erg opbouwend en gevoelig met gasgeven.
quote:
Wel lijp die mensen die echt overal een wheely op kunnen trekken .
Natuurtalenten.

Die jongen op de Maasvlakte ook, gewoon met een t'shirtje zonder mouwen, geen handschoenen, enz en met die XT een wheelie over ruim 50 meter trekken. Ding is niet eens van hem idd.

Nou ben weer ff werken.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:13:54 #116
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26708529
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet waar het aan ligt Ik denk gewoon dat het een beginnersvriendelijke fiets is. Lekker houding rechtop (zoals ik bij m'n brommer ook rechtop zit) en smijten met dat ding Gewoon heerlijk Ik gooi m'n brommer ook gewoon reteschuin een bocht door dus misschien leg ik het verband wel tussen brommer <--> motor. Als het met mijn brommer kan, dan kan het ook met de motor, gewoon platgooien. Bij Youssef (en zo een beetje de rest van FoK!MC) is het wel een ander verhaal, supersport houding is heel anders. Maar ik heb nog steeds geen kans gekregen even een hele dag met een supersport te spelen ofzo. Komt nog wel *wink naar Youssef * En een Bandit heeft natuurlijk ook gewoon stukken minder grondspeling, en daardoor makkelijker aan de grond te krijgen die stepjes.
brommerervaring helpt zeker wel ik ging ook altijd met mijn Honda Vision zo plat mogelijk door de bochten het 2-wielers gevoel heb je dan in ieder geval al meegemaakt
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:16:40 #117
21094 hicham
hiesjam
pi_26708615
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Haha, maar zo moet de CR wel trekken standaard op het gas ..
Morgen komt de uitlaat binnen en dan kan die armer = feller afgesteld worden.
Dan verkoop ik hem daarna snel omdat hij alleen nog maar wheelies trekt uit zichzelf.
Dan gaan we een stuntelmeet op de Maasvlakte houden
Wel in besloten kring afspreken anders komen die lurkers ook patsen

quote:
Die jongen op de Maasvlakte ook, gewoon met een t'shirtje zonder mouwen, geen handschoenen, enz en met die XT een wheelie over ruim 50 meter trekken. Ding is niet eens van hem idd.

Nou ben weer ff werken.
Over het algemeen mag ik mensen niet die zonder beschermende kleding stunten Vind het altijd zo triest, als je de crashvideos bekijkt @ internet. Sportschoenen, spijkerbroekje en t-shirt Okay, noem me schijnheilig, maar als je gaat stunten moet je gewoon beschermende kleding aan doen vind ik

Of de filmpjes niet posten

Of moet ik ze niet downloaden

Waar ga je trouwens nu weer aan werken
pi_26708685
ik wil rijden

Had vandaag net zo goed kunnen gaan
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:34:51 #119
21094 hicham
hiesjam
pi_26709202
Groeten jullie elkaar nog op een bepaalde manier tijdens meets of is het gewoon "Hoi, alles goed?" Hier in Amsterdam-West zijn we gewend altijd elkaar een hand geven. Volgens mij doen jullie dat alleen bij de eerste kennismaking (en dan nog niet altijd, moest zelf op Ralf en Lars afstappen )
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:50:13 #120
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_26709769
Damn, kan nu pas met de laptop op schoot voetbal kijken, Tabte van mijn vriendin is een week over uit Vancouver. Ff lijmen zodat ik daar een keer goedkoop heen kan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:50:36 #121
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26709781
pepijn, kloontje van je
quote:
2002:ik wil een rs250,op aanraden maar een cb500 gekocht
2003:ik wil een bandit
2004:ik wil een racer
begin 2005:ik weet niet meer wat voor soort moto & welke moto ik moet kopen;ik stop en zoek het rustig uit.

in december vorig jaar wou ik voor mei een van deze moto's kopen:

Honda:

-(firebladel model '00 en later)
-blackbird(liefst zwart)=>touring op de site van honda.
-VFR?(4cil)=> te duur om kleppen te stellen?

Aprillia:

-RSV (+- 4800¤ - 20.000-30.000 km bj 99)(winter)
-Falco

cagiva:

-raptor 1000

kawasaki:

-zx7r?
-zx9r

suzuki:

-gsxr1000 (gsxr750)
-sv1000
-Tl1000r?

yamaha:

-R1

touring special
-TDM

In januari wou ik dan weer de ktm 950 of gewoon een supermotard van ktm.
Eind februari een SM xr600 gekocht.
In maart wou ik een varadeo,TL1000,transalp,appie (tour).
Eind maart beslist dat ik gewoon een bandit 1200N wil,de 31e eentje gekocht
En deze hou ik nu,al wil ik ook een supermotard hebben(en een pekelfiets en circuitmoto(zowel cross als sm als racemoto)).Zal mn bandit maar ombouwen om mee op circuit te gaan.
Een racemoto voor op de weg wil ik niet meer(denk ik toch).
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:00:32 #122
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26710083
who needs a SM to slide
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:02:04 #123
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_26710145
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
who needs a SM to slide
[afbeelding]
Leuke aan een SM is dan ook weer dat je zonder brokken te maken verder de bocht door kan. Deze beste man gaat duidelijk neer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:08:36 #124
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26710355
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26710586
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:08 schreef ondeugend het volgende:

Eventuele mogelijkheden om het klaverblad toch te doen. Alle mogelijkheden die naar de snelweg leiden wijken zeg maar af van de route. Beetje kijken en je begrijpt het (klikbaar )

Met dank aan mijn Garmin

Voor de mensen die het niet snapten: groen is de normale route, blauw, rood en zwart zijn de alternatieven om uiteindelijk de route tekunnen vervolgen. Nu moet je me alleen even uitleggen hoe je dat wil gaan doen OPM op het Klaverblad

[ Bericht 10% gewijzigd door Phatzak op 03-05-2005 22:53:49 ]
Bolletje deeg enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')