Ik heb hem 1 keer gebeld en toen nam ie op onder de douche!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij komen rooksignalen sneller aan bij hem
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef hollander172 het volgende:
Semi serieus idee: hij is toch al aan het sleutelen dus dan kan ie die walvis beter helemaal uit elkaar halen, onderdelen los verkopen en voor de opbrengst een goedlopende terugkopen.
Vind het best een goed idee van mezelf.![]()
4 voicemailtjes, vanaf zondag had het ding niet meer aan gestaan.quote:
quote:
quote:Je moet echt vaker je telefoon gebruiken![]()
Ik denk dat als je een zak geld meeneemt voor een Busa, hij heel erg blij met je zal zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel naar huis durf te gaan strakjes.
Ja, die heb ik dus net even niet... Damn... al weggegeven aan een zwerver vanmorgen op het station.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik denk dat als je een zak geld meeneemt voor een Busa, hij heel erg blij met je zal zijn
Nooit aan beginnen zonder WPHquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij liep best goed, voordat stinkie hem uit elkaar haalde...
quote:As a matter of fact... jouw plan was zo slecht nog niet hollander!
Och, ligt er maar aan hoe je het aanpakt.quote:Ik weet niet of ik nog wel naar huis durf te gaan strakjes.
Vorig jaar 7 maart 2004quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb hem 1 keer gebeld en toen nam ie op onder de douche!![]()
Zo slecht is ie dus niet bereikbaar.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 maart 2004zou je naar een Srad komen kijken
maar toen verwachte ik al telefoon.
quote:Dacht dat het FS was.![]()
Dat je de datum nog weet geeft en het feit dat je onder de douche opnam geeft dus wel aan hoe bijzonder het telefoontje van Lars wasquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 maart 2004zou je naar een Srad komen kijken
maar toen verwachte ik al telefoon.
Dacht dat het FS was.![]()
en 5 minuten na mijn berichtje stuur je een SMSquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
luister net de voicemail af, staat'r een bericht van Martie op, we staan op jou te wachten........
![]()
Ik zei toch dat ik niet kwam afgelopen zondag.![]()
Is zijn verjaardag.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat je de datum nog weet geeft en het feit dat je onder de douche opnam geeft dus wel aan hoe bijzonder het telefoontje van Lars was... of weet je dat nog omdat je uberhaupt die dag de telefoon hebt gebruikt
Zag alleen een gemiste oproep. Post ik ook net.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en 5 minuten na mijn berichtje stuur je een SMS![]()
dus nu niet net doen alsof je hem niet eerder gehoord had![]()
Verjaardag.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat je de datum nog weet geeft en het feit dat je onder de douche opnam geeft dus wel aan hoe bijzonder het telefoontje van Lars was... of weet je dat nog omdat je uberhaupt die dag de telefoon hebt gebruikt
Liet het aan jou over, maar de verklaring duurde me toch te lang.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is zijn verjaardag.![]()
Of zou ie toch heimelijke gevoelens hebben voor...........![]()
Zit hier een verenfabriek in de buurt, maakt alles op maat waar je bij staat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef stinkie het volgende:
Stelletje zeikerds
ding staat al weer tijden in elkaar. op 1 dag uit elkaar en in elkaar. Doen jullie het me maar na
anyway, ik ben dus op zoek naar een veertje van 1,87 euro, wat ze bij Goedhart niet hadden. Volgens comuter wel bij Groenewold, dus die gebeld en stug volhouden dat ie ze niet op voorraad heeft (zouden er 8 moeten liggen). Dat was dus de druppel met die zaak.
Zondag zal er wel niet inzitten dus, of ik moet zaterdag bij Motoport Den Haag succes hebben, die schijnt ze ook nog te hebben, anders word het bestellen
ze hadden het veertje zo na kunnen maken, als BE het niet had weggegooidquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit hier een verenfabriek in de buurt, maakt alles op maat waar je bij staat.Zelfs 1 klein k-u-t veertje.
Maar ik kan pas maandag weer vragen waar die precies zit aan iemand van de expeditie hier.
Moest al zoiets vragen voor mijn buurman, die is aan een minibike aan het sleutelen voor iemand anders, breekt er ook zo'n lullig veertje af van de centrifugaalkoppeling.
Heb jij tenminste een schone neusquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:09 schreef bwt het volgende:
Heb je nu al weekend???
schande, ik moet vrijdag nog de heledag uit mijn neus peuteren.
Je hebt aan 3 dagen niet genoeg om een nieuw veertje te regelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef stinkie het volgende:
Stelletje zeikerds
ding staat al weer tijden in elkaar. op 1 dag uit elkaar en in elkaar. Doen jullie het me maar na
anyway, ik ben dus op zoek naar een veertje van 1,87 euro, wat ze bij Goedhart niet hadden. Volgens comuter wel bij Groenewold, dus die gebeld en stug volhouden dat ie ze niet op voorraad heeft (zouden er 8 moeten liggen). Dat was dus de druppel met die zaak.
Zondag zal er wel niet inzitten dus, of ik moet zaterdag bij Motoport Den Haag succes hebben, die schijnt ze ook nog te hebben, anders word het bestellen
quote:
quote:ding staat al weer tijden in elkaar. op 1 dag uit elkaar en in elkaar. Doen jullie het me maar na
quote:anyway, ik ben dus op zoek naar een veertje van 1,87 euro, wat ze bij Goedhart niet hadden. Volgens comuter wel bij Groenewold, dus die gebeld en stug volhouden dat ie ze niet op voorraad heeft (zouden er 8 moeten liggen). Dat was dus de druppel met die zaak.
quote:Zondag zal er wel niet inzitten dus, of ik moet zaterdag bij Motoport Den Haag succes hebben, die schijnt ze ook nog te hebben, anders word het bestellen
winkels hebben de neiging morgen dicht te zijn en waarschijnlijk word het bestellenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:20 schreef hicham het volgende:
Leuk bergje (ff URL openen, niet doel opslaan als)
[..]
Heb jij tenminste een schone neus
[..]
Je hebt aan 3 dagen niet genoeg om een nieuw veertje te regelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |