Je hebt wel precies door wat er aan de hand is. Je hebt nog geen relatie, je hebt haar nog nooit gezien, maar je gedraagt je al als een jaloers vriendje die merkt dat zn vriendin iets doet zonder dat die dat weet.quote:Mja ik moet zeggen ik ben wel iemand die snel jaloers is en overal een oorzaak achter gaat zoeken.
Maar ze doet soms ook zo stom en ze heb volgens mij best een kut karakter...
* Panthera1984 is het ermee eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je hebt wel precies door wat er aan de hand is. Je hebt nog geen relatie, je hebt haar nog nooit gezien, maar je gedraagt je al als een jaloers vriendje die merkt dat zn vriendin iets doet zonder dat die dat weet.
En als je nu al zo negatief over haar doet, dan zal ze ook wel in zekere mate niet relaxed zijn. Begin er dan ook niet aan . Als je elkaar nog niet eens hebt gezien en je hebt al zulk gezeik...dan komt het nooit goed volgens mij.
En verder doen jullie allebei raar, dus volgende keer ff rustig aan doen en niet zo jaloers zijn
Wat is in godsnaam je probleem als ze een kutkarakter heeft volgens jou?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maar ze doet soms ook zo stom en ze heb volgens mij best een kut karakter...
een (waarschijnlijk wijs) persoon zei ooit: liefde is loslatenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja jullie hebben gelijk, ik ben veel en veel te snel jaloers...
Ik weet ook niet wat ik er aan kan doen, en inderdaad het gebeurd zelfs al bij een meisje die ik nog nooit in het echt heb gezien. Maar dat komt omdat ik haar leuk vind! Qua uiterlijk, de gesprekken die we hebben gehad etcetera... ik vind het klote als het dalijk ineens helemaal weg is!
wat hij zegt!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je hebt wel precies door wat er aan de hand is. Je hebt nog geen relatie, je hebt haar nog nooit gezien, maar je gedraagt je al als een jaloers vriendje die merkt dat zn vriendin iets doet zonder dat die dat weet.
En als je nu al zo negatief over haar doet, dan zal ze ook wel in zekere mate niet relaxed zijn. Begin er dan ook niet aan . Als je elkaar nog niet eens hebt gezien en je hebt al zulk gezeik...dan komt het nooit goed volgens mij.
En verder doen jullie allebei raar, dus volgende keer ff rustig aan doen en niet zo jaloers zijn
Ik stond op afwezig.... maar dat staat ik wel vaker ook al ben ik er gewoon dus vandaar dat ze dat misschien ook verwachte.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Beach het volgende:
MSN
En waarom zet je je status niet op 'afwezig/lunchpauze'
dat is het dus wel, alleen de jeugd van tegenwoordig snapt dat nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heb het ook liever anders gehad maar het is niet anders
Zit wat in denk......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam je probleem als ze een kutkarakter heeft volgens jou?![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef Marliezzz het volgende:
Ik kan je meegeven dat msn of een andere chat vaak de makkelijkste methode is om ruzie te krijgen.
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk afspreken met haar en kijken hoe de ontmoeting gaat. Mensen op msn kunnen heel anders dan irl zijn. Dus ook wat eerder aangebrand.
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Heb je haar inmiddels al een keer gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |