abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26697387
Ik heb een probleempje...

Ik chat al enige tijd met iemand, (3 maanden) en we willen elkaar ook eens ontmoeten maar tot 2x toe kwam er niets van. Een keer werd het te laat om nog af te spreken op die dag zelf (afstand en openbaar vervoer he) en de andere keer wou ze graag afspreken (op koninginnedag) maar ze was vergeten dat ze met dr moeder al weg ging wat ze al had beloofd. (dat kan gebeuren)
Maar daarna kwam ze er wel weer op terug om op een andere dag af te spreken, aanstaande woensdag (morgen).

Maar ze doet de laatste tijd een beetje raar vind ik. Vorige week hadden we ruzie gehad en daardoor begon ze me te negeren omdat ik haar niet geloofde. Maar wat ze vertelde klopte ook niet maargoed dat doet er verder niet toe.
Ik had geen zin om heel de tijd nog te reageren op dr als ze toch boos is en me negeert. Dus een paar dagen later begon ze weer gewoon te praten en ik ook en ze vertelde dat ze het kut vind hoe het nu gaat tussen ons en vooral de reden waarom. Nouja uiteindelijk was het een beetje uitgepraat en dat was de donderdag voor koninginnedag en toen vertelde ze dat ze af wilde spreken een zaterdag. Toen kwam er dus niets van omdat ze al met dr moeder had afgesproken zoals ik eerder vertelde.

Maar ik heb het idee dat ze nog iemand leuk vind. Ook omdat we toen die ruzie kregen zoals ik vertelde maar ook omdat ze de laatste tijd meer weg is. Net als vandaag ging ze naar een vriend (ik geloof dan maar dat het EEN vriend is) en vroeg of ze morgen (woensdag dus) nog af wil spreken. Ze antwoorde daarop met: "Jaaa, hoezo vraag je dat steeds." Ik heb het inderdaad een aantal keer gevraagd omdat ik denk dat ze misschien iemand anders leuk vind. Verder was ze wel opeens offline zonder wat te zeggen. Toen we ruzie hadden overigens heb ik gezegd van "als je een vriendje hebt of een jongen hebt ontmoet ofzo moet je het gewoon zeggen he." Maar ze antwoorde dat dat niet zo is en dat ze dat anders heus wel verteld.
Ze belde overigens net terug en ze zat in de auto met een vriend. Ze gingen even naar Den Haag geloof ik.

Mja ik moet zeggen ik ben wel iemand die snel jaloers is en overal een oorzaak achter gaat zoeken.
Maar ze doet soms ook zo stom en ze heb volgens mij best een kut karakter...
Ze belde me vrijdagavond dus op om de dag erop, op koninginnedag, af te spreken maar ze belde tot 3x toe maar ik had niets gehoord... en ze stuurde daarna ook een smsje van "laat maar dan ik ga wel wat anders doen."
En laatst was ik eten, en zei ze op msn: "hoiiiii" en even later "nou dan niet joh, laat maar dan... doei!" Terwijl ik aan het eten was !!

Ik heb het idee dat ze me misschien wel leuk vind maar tot op bepaalde hoogte. Want ze doet soms zo raar maar ze komt er wel steeds op terug om af te spreken.
Wat vinden jullie van deze situatie, wat denken jullie dat ze wil??

Thnx Alvast
BF2: Diamond3d
pi_26697544
quote:
Mja ik moet zeggen ik ben wel iemand die snel jaloers is en overal een oorzaak achter gaat zoeken.
Je hebt wel precies door wat er aan de hand is. Je hebt nog geen relatie, je hebt haar nog nooit gezien, maar je gedraagt je al als een jaloers vriendje die merkt dat zn vriendin iets doet zonder dat die dat weet.

En als je nu al zo negatief over haar doet, dan zal ze ook wel in zekere mate niet relaxed zijn. Begin er dan ook niet aan . Als je elkaar nog niet eens hebt gezien en je hebt al zulk gezeik...dan komt het nooit goed volgens mij.

En verder doen jullie allebei raar, dus volgende keer ff rustig aan doen en niet zo jaloers zijn
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26697600
Ze test je en claimt je.. Oftewel, je bent haar popje en ze mag er mee doen wat ze er mee wilt..

Tip: niet over je heen laten lopen..
niet zo vervelend doen, ja?
pi_26697620
Ruzie met iemand die je nog nooit gezien hebt? Heb jij ook nog een gewoon leven?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26697652
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:08 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Je hebt wel precies door wat er aan de hand is. Je hebt nog geen relatie, je hebt haar nog nooit gezien, maar je gedraagt je al als een jaloers vriendje die merkt dat zn vriendin iets doet zonder dat die dat weet.

En als je nu al zo negatief over haar doet, dan zal ze ook wel in zekere mate niet relaxed zijn. Begin er dan ook niet aan . Als je elkaar nog niet eens hebt gezien en je hebt al zulk gezeik...dan komt het nooit goed volgens mij.

En verder doen jullie allebei raar, dus volgende keer ff rustig aan doen en niet zo jaloers zijn
* Panthera1984 is het ermee eens
And the druids turn to stone...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:13:00 #6
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_26697685
Wat is je leeftijd, en is dit je eerste internetcrush? .
Ik ga naar huis.
pi_26697689
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat is in godsnaam je probleem als ze een kutkarakter heeft volgens jou?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:14:18 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26697732
Lijkt ook mij niet een goed begin van een eventuele relatie.
Als het nu al met zoveel gezeik over en weer gepaard gaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:15:19 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_26697765
WeirdMicky heeft gelijk, TS. Die jaloezie: hoe eerder je jezelf tenminste in je daden en uitlatingen bij opborrelende jaloeziegevoelens onder controle hebt, hoe beter.
De eerste ontmoeting, na maanden chatten, zal best een grote stap zijn. Maar voor haar komt er dan makkelijk wat tussen, blijkt, maar mijns inziens is dat ingegeven door jouw onzekere gedrag.

Als je vaak gaat vragen: maar je komt toch wel, of heb je iemand anders? is dat voor het meisje ergerlijk. En van dat "hoiiii.... dan niet" op MSN: niet te zwaar aan tillen. Gewoon mailtje sturen of smsje: sorry, was aan het eten, zou je zeker niet opzettelijk over het hoofd zien.

Ga nou niet voordat je haar hebt gezien het al verkloten...
pi_26697921
Ja jullie hebben gelijk, ik ben veel en veel te snel jaloers...
Ik weet ook niet wat ik er aan kan doen, en inderdaad het gebeurd zelfs al bij een meisje die ik nog nooit in het echt heb gezien. Maar dat komt omdat ik haar leuk vind! Qua uiterlijk, de gesprekken die we hebben gehad etcetera... ik vind het klote als het dalijk ineens helemaal weg is!
pi_26697946
beetje raar verhaal hoor! 3 maanden chatten....... en elkaar nog nooit gezien, en toch ruzie..... heel veel mensen worden verliefd op internet (ik heb mijn grote liefde via internet gevonden) maar ik zou als ik jou was heel goed nadenken of je wel met haar afspreekt, jullie zijn volgens mij allebei heel claimerig. iig succes, en als je binnenkort een date hebt, wens ik je een hele gezellige dag.
Let love be your energy
pi_26698285
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja jullie hebben gelijk, ik ben veel en veel te snel jaloers...
Ik weet ook niet wat ik er aan kan doen, en inderdaad het gebeurd zelfs al bij een meisje die ik nog nooit in het echt heb gezien. Maar dat komt omdat ik haar leuk vind! Qua uiterlijk, de gesprekken die we hebben gehad etcetera... ik vind het klote als het dalijk ineens helemaal weg is!
een (waarschijnlijk wijs) persoon zei ooit: liefde is loslaten
of iig het het kunnen laten gaan, als het goed is blijft die persoon zelf bij jou, omdat ze dat wil.
And the druids turn to stone...
pi_26698777
MSN
En waarom zet je je status niet op 'afwezig/lunchpauze'
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:49:08 #14
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26699054
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:08 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

wat hij zegt!!!
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_26699057
Ik kan je meegeven dat msn of een andere chat vaak de makkelijkste methode is om ruzie te krijgen.

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk afspreken met haar en kijken hoe de ontmoeting gaat. Mensen op msn kunnen heel anders dan irl zijn. Dus ook wat eerder aangebrand.
We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
pi_26699151
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Beach het volgende:
MSN
En waarom zet je je status niet op 'afwezig/lunchpauze'
Ik stond op afwezig.... maar dat staat ik wel vaker ook al ben ik er gewoon dus vandaar dat ze dat misschien ook verwachte.
Maargoed ik zal morgen (hopelijk?!) met haar afspreken en proberen niet zo jaloers enzo te zijn...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:03:16 #17
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_26699577
Je moet inderdaad haar eerst eens ontmoeten. Dan weet je namelijk pas wat je kan winnen of juist verliezen... Tot die tijd maak je je met dit gedrag alleen maar drukker dan nodig
pi_26700258
MSN geweldig wat liev!!!
pi_26701593
daar gaan we weer..
pi_26701724
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:23 schreef Scorpie het volgende:
MSN geweldig wat liev!!!
Heb het ook liever anders gehad maar het is niet anders
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:35:42 #21
42555 Tomek
Take on the world!
pi_26704129
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:06 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Heb het ook liever anders gehad maar het is niet anders
dat is het dus wel, alleen de jeugd van tegenwoordig snapt dat niet
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:24:26 #22
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27150465
Je moet zorgen dat je het initiatief behoud.. Dus niet laten blijken dat je TE graag wil afspreken enz. Dat zorgt voor weerstand. *mompeld iets over wanhopig overkomen* En jaloers zijn op een meisje dat je nog nooit gezien hebt en haar claimen.. daar is denk ik al genoeg over gezegd..
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Wat is in godsnaam je probleem als ze een kutkarakter heeft volgens jou?
Zit wat in denk......
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef Marliezzz het volgende:
Ik kan je meegeven dat msn of een andere chat vaak de makkelijkste methode is om ruzie te krijgen.

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk afspreken met haar en kijken hoe de ontmoeting gaat. Mensen op msn kunnen heel anders dan irl zijn. Dus ook wat eerder aangebrand.
-
pi_27151104
chatten zuigt, want je weet nooit wanneer iemand je negeert of het berichtje gewoon niet kan lezen... ga skypen! maarjah zit je met zelfde prob als ze niet opneemt... ehmmmm
pi_27152021
Heb je haar inmiddels al een keer gezien?
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:34:57 #25
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_27155353
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Heb je haar inmiddels al een keer gezien?
Ben ik ook wel benieuwd naar!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_27155581
ik vraag me af of zij het allemaal zo serieus bedoeld als jij dat opvat.......
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:45:02 #27
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27155686
gewoon laten lopen, der komen zat nieuwe
succes
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:48:02 #28
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_27155801
Gewoon in de kiem smoren!
pi_27156005
wat blinker zegt
pi_27170477
Damn, hoe oud ben je knulletje?

Whehehe, jaloers op iemand die je nog nooit hebt gezien in RL, hoe sneu wil je het hebben? Afkappen die snol en wat meer naar buiten gaan is mijn advies.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 08:12:13 #31
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_27174648
vraag het aan haar.

ik denk dat ze aandacht tekort komt, vast een slecht vaderfiguur gehad,..maarja ik kan eigenlijk niet oordelen vanuit generalisaties. Kan je niet echt een beter advies geven dan het haar zelf te vragen,...
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')