Ik heb de originele samenvattingen van de uitgeverquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:20 schreef kmaestro het volgende:
www.examen.nl Je hoeft alleen maar 1 keer naar een 0900 nummer te bellen en je hebt toegang tot samenvattingen door leraren gemaakt
Kan je die niet ff naar mij sturenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:20 schreef kmaestro het volgende:
www.examen.nl Je hoeft alleen maar 1 keer naar een 0900 nummer te bellen en je hebt toegang tot samenvattingen door leraren gemaakt
Je kan bijvoorbeeld alles op 1 vak storten zodat je maar 1 onvoldoende in je profiel overhoudquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Snok het volgende:
Hmm.. ik vind dit best kut.. moet een 5.0 halen om te slagen (ivm 2 onv in profiel) iemand een idee hoe ik dat het best kan aanpakken?
-edit- op het VWO
stof lezen, samenvatting lezen, opdrachten doorlezen (met antwoorden erbij), oefenexamens maken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:04 schreef Snok het volgende:
Ja, ik wil me daarom voornamelijk op AK richten zodat ik voor Wis een 5 mag staan.. alleen ik vraag me af hoe ik AK goed kan voorbereiden.. iemand?
heb je al gebeld?? dan kan je het namelijk net zo goed ff postenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:20 schreef kmaestro het volgende:
Ik ga die boeken niet lerenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:30 schreef Snok het volgende:
Ik vind AA echt het makkelijkst.. daar kan je tenminste wat van leren, de feiten enzo.. die andere 2 boeken zijn veel verneukter, 100 blz maar er staat niks in.. denk je dat je het snapt, krijg je altijd kutvragen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |