Helaas gaat het examen niet over Italiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef heijx het volgende:
Ik vind het anders heel relevant om te weten wat de bodemgesteldheid in Toscane is, in direct verband met het type tentharingen dat ik moet meenemen.![]()
Ow.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Helaas gaat het examen niet over Italie
Ja, daar zou ik wel van uitgaan. Maar je hebt toch wel een oud examen om te oefenen? Die van vorig jaar ofzo. Dan weet je wat je voor niveau kunt verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, bij ons ook. De opgaven waren vaak letterlijk gekopieerd uit het lesboek.
Dus dat zal bij het eindexamen wel tegen gaan vallen.
Volgens mij hoeft dat niet, want in onze methode De Geo zit dat niet, dus het lijkt me sterk dat dat in het examen zitquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:55 schreef kmaestro het volgende:
op het vwo is het Migratie en Mobiliteit, Vervoer en Ruimtelijke inrichting, Actieve Aarde
Weet iemand of je uit die boekjes ook dossier Regionale toepassing telkens moet leren?
Uhuh.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, die opgaven slaan nergens op.
Maar ook de teksten, die zijn zo beknopt, dat is amper samen te vatten.
Volgens mij leer jij dan de verkeerde modules.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:55 schreef kmaestro het volgende:
op het vwo is het Migratie en Mobiliteit, Vervoer en Ruimtelijke inrichting, Actieve Aarde
Weet iemand of je uit die boekjes ook dossier Regionale toepassing telkens moet leren?
Bij ons ook, en ook de stofomschrijving verteld niks andersquote:Op maandag 9 mei 2005 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij ons is als stof opgegeven:
1. Vervoer & ruimtelijke inrichting.
2. Migratie & mobiliteit.
3. Actieve aarde (platen tektoniek en klimaten).
Actieve Aarde is duidelijk het lastigst. Maja makkelijk te doen allemaalquote:Op maandag 9 mei 2005 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij ons is als stof opgegeven:
1. Vervoer & ruimtelijke inrichting.
2. Migratie & mobiliteit.
3. Actieve aarde (platen tektoniek en klimaten).
Zoals onze leraar altijd zegt: dat boek is op een zondagmiddag met een koppie thee geschreven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook..
Wat een kutmethode zeg..
Alleen Actieve Aarde is kutquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:39 schreef Aurelium het volgende:
Pff... tis echt te makkelijk... net allemaal een keer doorgelezen...
Tsja, wat is 'kennen'.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Alleen Actieve Aarde is kut
Moeten we dat systeem van Köppen wel of niet kennen?
Je moet alleen die 2 leren..quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef Kim456 het volgende:
Is t waar dat Havo alleen maar natuur en milieu en migratie en vervoer hoeft te lere? want op watmoetikleren.nl staat dat je alle modules moet lere.. maar mn leraar zegt alleen die 2
Migratie en vervoer is heel makkelijk vind ik hoef je bijna niets voor te leren. Ik heb net trouwens ook ff Natuur en Milieu doorgekeken viel me ook nog wel mee ja.quote:
Ik heb de originele samenvattingen van de uitgeverquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:20 schreef kmaestro het volgende:
www.examen.nl Je hoeft alleen maar 1 keer naar een 0900 nummer te bellen en je hebt toegang tot samenvattingen door leraren gemaakt
Kan je die niet ff naar mij sturenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:20 schreef kmaestro het volgende:
www.examen.nl Je hoeft alleen maar 1 keer naar een 0900 nummer te bellen en je hebt toegang tot samenvattingen door leraren gemaakt
Je kan bijvoorbeeld alles op 1 vak storten zodat je maar 1 onvoldoende in je profiel overhoudquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Snok het volgende:
Hmm.. ik vind dit best kut.. moet een 5.0 halen om te slagen (ivm 2 onv in profiel) iemand een idee hoe ik dat het best kan aanpakken?
-edit- op het VWO
stof lezen, samenvatting lezen, opdrachten doorlezen (met antwoorden erbij), oefenexamens maken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:04 schreef Snok het volgende:
Ja, ik wil me daarom voornamelijk op AK richten zodat ik voor Wis een 5 mag staan.. alleen ik vraag me af hoe ik AK goed kan voorbereiden.. iemand?
heb je al gebeld?? dan kan je het namelijk net zo goed ff postenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:20 schreef kmaestro het volgende:
Ik ga die boeken niet lerenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:30 schreef Snok het volgende:
Ik vind AA echt het makkelijkst.. daar kan je tenminste wat van leren, de feiten enzo.. die andere 2 boeken zijn veel verneukter, 100 blz maar er staat niks in.. denk je dat je het snapt, krijg je altijd kutvragen..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:20 schreef kmaestro het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:31 schreef jercovski het volgende:
[..]
heb je al gebeld?? dan kan je het namelijk net zo goed ff posten![]()
tsja...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:49 schreef s0k het volgende:
Nou, dan heb ik het maar zelf gedaan.
Bij deze, HAVO examen 2005 samenvattingen, door docenten gemaakt.
Password "havo-examen" zonder de "".
http://rapidshare.de/files/1892071/EXAMEN_HAVO.exe.html
Bevat de vakken:
AK
BIO
ECO
GS
MO
NED
SK
WI
Sommige bestanden zijn .pdf
Serieus??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:26 schreef Rikku het volgende:
Voor alle HAVO'ers morgen succes ... ik heb geen zin om te leren voor AK bah. ... Een leuker nieuwtje (of misschien juist niet), volgens mijn AK leraar gaan ze niet zo diep in op de stof van migratie en vervoer + natuur en milieu maar vooral inzicht (atlas vragen enzo). Succes allemaal
Idd bij ons was iedereen na uiterlijk 40 minuten klaarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:59 schreef Dolfhin het volgende:
Op VMBO stelde het niks voor, erg simpel en geen topografie![]()
Hij kan dat niet weten want de enveloppen zijn nog verzegeldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:50 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Serieus??Beter van wel. De stof is super irritant, vooral van natuur & milieu
![]()
Iedereen ook succes morgen met ak
Neu wij zeker niet zou niet goed zijn volgensmij heeft niemand uit mijn klas een bosatlas thuis.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef Snok het volgende:
@ el_hombre: Volgens mij wel.
Ja, kan iemand dat zeggen? Dat hoofdstuk over die klimaat dingen.... moet dat (havo)?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:04 schreef MeneerMuis het volgende:
Iemand die kan uitleggen hoe die AK nu precies gaat leren (Havo) - En klopt het dat wij Hoofdstuk 3 overslaan van Natuur&Milieu ?!
Nopes hoofdstuk 3 van Natuur en Milieu zit er niet bij in.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:55 schreef jeroenPf het volgende:
[..]
Ja, kan iemand dat zeggen? Dat hoofdstuk over die klimaat dingen.... moet dat (havo)?
Mooi, dat scheelt want ik heb het nog nooit bekeken dus dan zou ik nu extra veel moeten leren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nopes hoofdstuk 3 van Natuur en Milieu zit er niet bij in.
Weet je dat zeker? wat is je bron?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nopes hoofdstuk 3 van Natuur en Milieu zit er niet bij in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |