Ja ik. Ik zie of merk het echt niet. Net wat MSXUser zegt en als ik denk dat ik het zie is het toch niet zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:09 schreef anima het volgende:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die blind zijn voor de versierpogingen van de andere sexe?
schopje naar TRUquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef thabit het volgende:
[..]
Als ik het wel meen te zien kom ik er later meestal achter dat het spoken waren.
Ik snap het meestal pas een kwartier te laatquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:09 schreef anima het volgende:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die blind zijn voor de versierpogingen van de andere sexe?
... en dan zie je d'r net vertrekken met haar nieuwe date.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik snap het meestal pas een kwartier te laat
Die uit een beduidend lagere klasse komt dan jezelfquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
... en dan zie je d'r net vertrekken met haar nieuwe date.
Ja dat denk ik wel. En als het overduidelijk is, zou ik het nog niet geloven...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:09 schreef anima het volgende:
Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je je klote voelt, gezien de situatie?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me nog steeds klote
Over een paar weken vraag ik me waarschijnlijk af waarom ik me zo aanstelde
Inderdaad. En dat het een paar weken duurt is ook best wel normaal. Bij mij leed mijn humeur er ook nog een grondig onder. En ik luisterde echt achter elkaar naar "krasmuziek" (hele depressieve muziek). Niet dat je je dan beter voeltquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je je klote voelt, gezien de situatie?
Kijk, een echte jager slaat toe als de prooi half verlamd is achtergelaten door de vorige jagerquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:47 schreef thabit het volgende:
Inderdaad. En als je er over een paar weken, zeg in juni, overheen bent, dan ga je toch gezellig een keer met mij uit?.
Dé tactiek wanneer je keer op keer als reboundvriendje gebruikt wil worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:03 schreef faithlesz het volgende:
[..]
Kijk, een echte jager slaat toe als de prooi half verlamd is achtergelaten door de vorige jager![]()
![]()
Alsof sex het belangrijkste op deze aardkloot is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Dé tactiek wanneer je keer op keer als reboundvriendje gebruikt wil worden.
Maar héé... je hebt dan wel seks gehad![]()
Je zou het wel denken als je sommige mensen in dit topic moet geloven. Maar goed, het is wel de biologische reden van ons bestaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof sex het belangrijkste op deze aardkloot is.
Dat soort uitspraken doen alleen maagden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof sex het belangrijkste op deze aardkloot is.
Ja, en? Alsof ik zelfs daar problemen mee hebquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken doen alleen maagden.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat het een paar weken duurt is ook best wel normaal. Bij mij leed mijn humeur er ook nog een grondig onder. En ik luisterde echt achter elkaar naar "krasmuziek" (hele depressieve muziek). Niet dat je je dan beter voelt
Je komt er wel overheen CherryLips.Even volhouden en/of doorbijten
Waarom gaat er nou niemand ff in op het andere stukje van mijn opmerkingquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken doen alleen maagden.![]()
Jawel. Sex zit in onze genen. Instinctief wil je toch sex. En iedereen doet het. Nouja, bijna iedereen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:18 schreef QyRoZ het volgende:
Als maagd een seksloos leven hebben is een stuk makkelijker dan als niet-maagd. Je weet niet wat je mist namelijk.
Grappig. Chocolade geeft je voor een bepaalde tijd toch een gevoel van vreugde. Je bent jezelf dus chemisch vrolijk aan het makenquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet me helemaal leip aan chocola![]()
Maar dat doe ik anders ook wel eigenlijk
Dan nog, ik zie het net zo. Als ik alleen seks zou willen dan duf ik wel te zeggen dat ik vanavond wel een jongen in bed zou kunnen krijgen. Maar dat wil ik helemaal niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en? Alsof ik zelfs daar problemen mee heb
Op het eerste na, ben ik het wel helemaal met je eens op het tweede punt. Een lief iemand vinden en daar gelukkig mee kunnen worden en gewoon verliefd worden ligt me sowieso een stuk beter dan elke week iemand anders neuken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dan nog, ik zie het net zo. Als ik alleen seks zou willen dan duf ik wel te zeggen dat ik vanavond wel een jongen in bed zou kunnen krijgen. Maar dat wil ik helemaal niet..
Als ik al iets wil, dan is het gewoon verliefd worden en een lief iemand vinden.
Hoi. Neuken ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op het eerste na, ben ik het wel helemaal met je eens op het tweede punt. Een lief iemand vinden en daar gelukkig mee kunnen worden en gewoon verliefd worden ligt me sowieso een stuk beter dan elke week iemand anders neuken.
Welk stukje van welke opmerking?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom gaat er nou niemand ff in op het andere stukje van mijn opmerking
Je wordt gebruikt waar je bij staat hoor
Nou, dat je als reboundvriendje gebruikt wordt wanneer je "slachtoffers" op die manier zoekt... meisjes die net gedumpt zijn bedoel ik.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Welk stukje van welke opmerking?
En wie wordt er gebruikt?
Is toch gewoon een kwestie van marktwerking?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, dat je als reboundvriendje gebruikt wordt wanneer je "slachtoffers" op die manier zoekt... meisjes die net gedumpt zijn bedoel ik.
Sorry, maar ken je voorbeelden uit je directe of indirecte omgeving in die richting of lijkt het zo dat je dat projecteert op dit topic?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, dat je als reboundvriendje gebruikt wordt wanneer je "slachtoffers" op die manier zoekt... meisjes die net gedumpt zijn bedoel ik.
Nee, ik heb het niet over jou. Als ik iets tegen wie dan ook wil zeggen, dan doe ik dat wel direct, en niet met steken onder water door sneaky posts op fok.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:54 schreef Tranceptor het volgende:
Sorry, maar ken je voorbeelden uit je directe of indirecte omgeving in die richting of lijkt het zo dat je dat projecteert op dit topic?
Ze misbruiken elkaar hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:20 schreef Christine het volgende:
Je wordt gebruikt waar je bij staat hoor
Ik had een lange reply getypt maar toen lag Chello er weer uitquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:06 schreef Christine het volgende:
Het is me gewoon een paar keer opgevallen dat op het moment dat er een "verse" vrouwelijke single zich in dit topic meldt, iedereen er bovenop springt. Aangemoedigd door de anderen, want je moet je prooi binnenhalen als die het zwakst is.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:06 schreef Christine het volgende:
maar je moet het niet gaan zien als de manier om van je single-status af te komen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb iig de paar 'versierpogingen' die ik kreeg hier, niet als serieus gezien
Dat valt wel mee hoor. Op 7 & 8 na is dat precies hoe ik aan mijn exen gekomen ben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe blijf ik single.
1) Maak constant de verkeerde (hetzij zeer ranzige) opmerkingen.
2) Wees erg luidruchtig en scheldt je vriendinnen uit voor sloeries (ook al weten jij en je vriendinnen dat dat op een leuke manier bedoeld is, maar dat weet niet iedereen)
3) Laat anderen voor slaafje spelen.
4) Stel je erg aan over alles.
5) Vloek om t minste
6) Wees erg negatief over jezelf. Vergeet de scheidlijn tussen 'onzeker/lief verlegen' en 'erg onzeker/jezelf non stop afkraken' (schijnt af te knappen)
7) Heb een slechte adem
8) Stalk
Dat doet 't m wel.
Ik ben LELIJK!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
6) Wees erg negatief over jezelf. Vergeet de scheidlijn tussen 'onzeker/lief verlegen' en 'erg onzeker/jezelf non stop afkraken' (schijnt af te knappen)
Ben het eens met Audrey. (scheelt weer wat typen).quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dan nog, ik zie het net zo. Als ik alleen seks zou willen dan duf ik wel te zeggen dat ik vanavond wel een jongen in bed zou kunnen krijgen. Maar dat wil ik helemaal niet.. Seks is leuk enzo, maar het is het me echt niet waard om een beetje genoegen te nemen met loze figuren omdat ik zonodig moet neuken.
Als ik al iets wil, dan is het gewoon verliefd worden en een lief iemand vinden.
Ik denk dat ik maar een nieuwe usernaam ga aanmaken en me dan als verse single hier ga melden, kijken of het waar isquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is me gewoon een paar keer opgevallen dat op het moment dat er een "verse" vrouwelijke single zich in dit topic meldt, iedereen er bovenop springt. Aangemoedigd door de anderen, want je moet je prooi binnenhalen als die het zwakst is.
Je klinkt als de perfecte vrouw.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Op 7 & 8 na is dat precies hoe ik aan mijn exen gekomen ben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |