abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26733320
Christine. Je hebt dan inderdaad geneukt. En dat is toch het belangrijkste, ookal ben je een rebound.
pi_26733341
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:19 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, en? Alsof ik zelfs daar problemen mee heb
Dan nog, ik zie het net zo. Als ik alleen seks zou willen dan duf ik wel te zeggen dat ik vanavond wel een jongen in bed zou kunnen krijgen. Maar dat wil ik helemaal niet. . Seks is leuk enzo, maar het is het me echt niet waard om een beetje genoegen te nemen met loze figuren omdat ik zonodig moet neuken.

Als ik al iets wil, dan is het gewoon verliefd worden en een lief iemand vinden.
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:27:37 #253
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26733378
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Dan nog, ik zie het net zo. Als ik alleen seks zou willen dan duf ik wel te zeggen dat ik vanavond wel een jongen in bed zou kunnen krijgen. Maar dat wil ik helemaal niet. .

Als ik al iets wil, dan is het gewoon verliefd worden en een lief iemand vinden.
Op het eerste na, ben ik het wel helemaal met je eens op het tweede punt. Een lief iemand vinden en daar gelukkig mee kunnen worden en gewoon verliefd worden ligt me sowieso een stuk beter dan elke week iemand anders neuken.
pi_26733407
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Op het eerste na, ben ik het wel helemaal met je eens op het tweede punt. Een lief iemand vinden en daar gelukkig mee kunnen worden en gewoon verliefd worden ligt me sowieso een stuk beter dan elke week iemand anders neuken.
Hoi. Neuken ? .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_26733570
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Waarom gaat er nou niemand ff in op het andere stukje van mijn opmerking

Je wordt gebruikt waar je bij staat hoor
Welk stukje van welke opmerking?

En wie wordt er gebruikt?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:28:30 #256
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26734463
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Welk stukje van welke opmerking?

En wie wordt er gebruikt?
Nou, dat je als reboundvriendje gebruikt wordt wanneer je "slachtoffers" op die manier zoekt... meisjes die net gedumpt zijn bedoel ik.
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:45:04 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26734782
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:28 schreef Christine het volgende:

[..]

Nou, dat je als reboundvriendje gebruikt wordt wanneer je "slachtoffers" op die manier zoekt... meisjes die net gedumpt zijn bedoel ik.
Is toch gewoon een kwestie van marktwerking?
Gebruiken en gebruikt worden .

Als je geen probleem hebt met het tijdelijke karakter van de 'relatie', is het toch prima?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26734981
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:28 schreef Christine het volgende:

[..]

Sorry, maar ken je voorbeelden uit je directe of indirecte omgeving in die richting of lijkt het zo dat je dat projecteert op dit topic?

Het is een kwestie van marktwerking inderdaad, als je iemand niet leuk genoeg vind voor meer al is het iemand die net gedumpt is, dan werkt zo iets niet. Vind je iemand wel leuk, dan wel!
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:06:14 #259
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26735113
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:54 schreef Tranceptor het volgende:
Sorry, maar ken je voorbeelden uit je directe of indirecte omgeving in die richting of lijkt het zo dat je dat projecteert op dit topic?
Nee, ik heb het niet over jou. Als ik iets tegen wie dan ook wil zeggen, dan doe ik dat wel direct, en niet met steken onder water door sneaky posts op fok.

Het is me gewoon een paar keer opgevallen dat op het moment dat er een "verse" vrouwelijke single zich in dit topic meldt, iedereen er bovenop springt. Aangemoedigd door de anderen, want je moet je prooi binnenhalen als die het zwakst is.

Aangezien het hier over versieren e.d. gaat, lijkt het me op zijn plaats om te zeggen dat dat in elk geval niet dé manier is. Je hebt gelijk wanneer je zegt dat als je iemand leuk genoeg vindt, het best kan, maar je moet het niet gaan zien als de manier om van je single-status af te komen.
pi_26735171
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:20 schreef Christine het volgende:
Je wordt gebruikt waar je bij staat hoor
Ze misbruiken elkaar hoor
pi_26735486
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:06 schreef Christine het volgende:

Het is me gewoon een paar keer opgevallen dat op het moment dat er een "verse" vrouwelijke single zich in dit topic meldt, iedereen er bovenop springt. Aangemoedigd door de anderen, want je moet je prooi binnenhalen als die het zwakst is.
Ik had een lange reply getypt maar toen lag Chello er weer uit dus hier de korte versie

Ik denk serieus niet dat de pogingen een 'vers single-meisje' hier te versieren totaal niet serieus bedoeld zijn en dat de mannen niet de illusie hebben hier een makkelijk kwetsbaar meisje te scoren. (ik ben natuurlijk geen man die hier post dus ik weet het niet...) Ik heb iig de paar 'versierpogingen' die ik kreeg hier, niet als serieus gezien
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:28:10 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26735592
quote:

maar je moet het niet gaan zien als de manier om van je single-status af te komen.
Dat ben ik met je eens.
Lange termijnplanning is het niet bepaald, nee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26735634
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:24 schreef ZOWIEE het volgende:

Ik heb iig de paar 'versierpogingen' die ik kreeg hier, niet als serieus gezien
Behalve die éne natuurlijk
pi_26735698
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:29 schreef faithlesz het volgende:

[..]

Behalve die éne natuurlijk
Zijn versierpoging was dat hij me verwarde met een ander
Was meer msn
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_26738349
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoe blijf ik single.

1) Maak constant de verkeerde (hetzij zeer ranzige) opmerkingen.
2) Wees erg luidruchtig en scheldt je vriendinnen uit voor sloeries (ook al weten jij en je vriendinnen dat dat op een leuke manier bedoeld is, maar dat weet niet iedereen)
3) Laat anderen voor slaafje spelen.
4) Stel je erg aan over alles.
5) Vloek om t minste
6) Wees erg negatief over jezelf. Vergeet de scheidlijn tussen 'onzeker/lief verlegen' en 'erg onzeker/jezelf non stop afkraken' (schijnt af te knappen)
7) Heb een slechte adem
8) Stalk

Dat doet 't m wel.
Dat valt wel mee hoor. Op 7 & 8 na is dat precies hoe ik aan mijn exen gekomen ben.
Sanity is (not) statistical
pi_26739171
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

6) Wees erg negatief over jezelf. Vergeet de scheidlijn tussen 'onzeker/lief verlegen' en 'erg onzeker/jezelf non stop afkraken' (schijnt af te knappen)
Ik ben LELIJK!!!

ok wie wil er neuken?
pi_26740133
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Dan nog, ik zie het net zo. Als ik alleen seks zou willen dan duf ik wel te zeggen dat ik vanavond wel een jongen in bed zou kunnen krijgen. Maar dat wil ik helemaal niet. . Seks is leuk enzo, maar het is het me echt niet waard om een beetje genoegen te nemen met loze figuren omdat ik zonodig moet neuken.

Ben het eens met Audrey. (scheelt weer wat typen).
quote:

[..]

Ik denk dat ik maar een nieuwe usernaam ga aanmaken en me dan als verse single hier ga melden, kijken of het waar is
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:40:56 #268
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26740143
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. Op 7 & 8 na is dat precies hoe ik aan mijn exen gekomen ben.
Je klinkt als de perfecte vrouw.
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:00:09 #269
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26740979
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:17 schreef TGT het volgende:

[..]

Ik ben LELIJK!!!

ok wie wil er neuken?
Niets liever
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:45:03 #270
62419 CherryLips
chocoholic
pi_26742749
quote:

[..]

Ik ben LELIJK!!!

ok wie wil er neuken?
Tap tap tap
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 23:47:34 #271
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26742852
quote:

[..]

Ik ben LELIJK!!!

ok wie wil er neuken?
bewijs willen we ---> Het voor de verademing lelijke mannen topic !!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:49:23 #272
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26742909
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:18 schreef QyRoZ het volgende:
Als maagd een seksloos leven hebben is een stuk makkelijker dan als niet-maagd. Je weet niet wat je mist namelijk.
Dat kan ik natuurlijk niet helemaal beoordelen, maar het feit dat iemand nog nooit seks heeft gehad wil niet zeggen dat die behoefte er niet is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:53:32 #273
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26743081
Hoe gaan jullie er nou mee om als een meisje al een vriend heeft? Ik was vandaag op mn werk en heb een nieuw collegatje. Gewoon een lekker ding en wel spontaan? Ze heeft 1,5 jaar een vriendje. Dus toen ze weg was zeg ik 2 andere collegatjes van doe ff een goed woorde voor me (met knipoog dus). Het was overduidelijk niet serieus bedoeld maar zij begonnen meteen van nee ze heeft al een vriendje bla bla. Dat zette me weer ff aan het denken en dacht van als die relatie goed zit dan zou het toch niet moeten uitmaken wat ik doe of wel? Ik denk niet dat ik zo makkelijk in een relatie van 1,5 jaar kan komen. Tis net te lang om af te doen als fling en net te kort om in een sleur te zijn geraken. Maar stel je zou zo'n meisje echt helemaal leuk vinden... Hoe pak je dat dan aan? Tis dus iemand die je net leert kennen. Je vindt dr aantrekkelijk en gaat er vanuit dat ze jou qua uiterlijk er ook leuk uit vindt zien. Probeer je iets en zo ja wat? Of doe je niks?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:55:29 #274
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26743150
Het zal mij me reet interesseren dat ze een vriendje heeft..
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:57:37 #275
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26743220
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:55 schreef Frenkie het volgende:
Het zal mij me reet interesseren dat ze een vriendje heeft..
Hoe pak je t aan? Ze zal t heus over dr vriendje gaan hebben. En zal niet zo makke.lijk met je mee gaan als wanneer ze vrijgezel zou zijn...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')