abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:58:11 #181
119673 Andrew1985
geen flauw idee
pi_26722484
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:56 schreef petitlapin het volgende:

[..]

da's waar, maar dan moeten die kinderen écht wel een kutstreek hebben uitgehaald, dat je als moeder je op een ander continent gaat vestigen, gaat er bij mij maar moeilijk in
dat ben ik met je eens
maar wie weet gaan de kinderen in vakanties wel naar haar toe en komt ze ook nog wel met regelmaat in nerderland
pi_26723198
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:58 schreef Andrew1985 het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens
maar wie weet gaan de kinderen in vakanties wel naar haar toe en komt ze ook nog wel met regelmaat in nerderland
En wat als de kinderen van de man uit een ander huwelijk zijn?
Maar goed, dit is offtopic lijkt me...

Stelling: singles willen eerst van het leven genieten voordat ze een relatie aangaan.

(je moet toch wat om ontopic te gaan)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:30:07 #183
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26723297
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
Stelling: singles willen eerst van het leven genieten voordat ze een relatie aangaan.
Je doet net alsof je in een relatie niet van het leven kan genieten
Maar ik heb serieus een vriendin die dat bijna letterlijk zo tegen me heeft gezegd; ze zei dat ze blij was dat ze op haar 24ste nog geen relatie had, omdat ze nu tenminste van haar jeugd en van haar vrijheid heeft kunnen genieten.
pi_26723335
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:30 schreef Christine het volgende:

[..]

Maar ik heb serieus een vriendin die dat bijna letterlijk zo tegen me heeft gezegd; ze zei dat ze blij was dat ze op haar 24ste nog geen relatie had, omdat ze nu tenminste van haar jeugd en van haar vrijheid heeft kunnen genieten.
Je geniet wel anders van het leven als je een relatie hebt. Als je vrij bent kan je een beetje sletten ed. Meer toegevoegde waarde heeft het eigenlijk niet.
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:34:32 #185
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_26723403
Damn wat gaat deze topicreeks snel
Misschien even heel wat anders hoor, maar ik vind het wel grappig om te vermelden. Mensen kunnen zulke geweldige vooroordelen hebben als je single bent maar wel heel veel en vrij erg close omgaat met een vriendin. Hoe vaak je ook zegt dat je gewoon single bent, des te vaker hoor je : en, hoe is het met je vriendin?
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:36:42 #186
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26723469
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:31 schreef TGT het volgende:

[..]

Je geniet wel anders van het leven als je een relatie hebt. Als je vrij bent kan je een beetje sletten ed. Meer toegevoegde waarde heeft het eigenlijk niet.
M'n vriendin bedoelde het meer in de zin van reizen enzo. Maarja, in een relatie ben je toch ook niet elkaars bezit, en kan je in principe toch ook gewoon doen wat je leuk vindt.
Alleen dat slettebakken, inderdaad
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:37:07 #187
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26723486
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:34 schreef LuckyLoek het volgende:
Damn wat gaat deze topicreeks snel
Misschien even heel wat anders hoor, maar ik vind het wel grappig om te vermelden. Mensen kunnen zulke geweldige vooroordelen hebben als je single bent maar wel heel veel en vrij erg close omgaat met een vriendin. Hoe vaak je ook zegt dat je gewoon single bent, des te vaker hoor je : en, hoe is het met je vriendin?
Jij hier??? Jij postte toch noooooooooooooooooit?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26723487
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog steeds niet in deel 36 gepost.
Hou vol broeder, hou vol!
pi_26723521
quote:

[..]

Ik denk dat je vriendin enigszins wel een punt heeft. Volgens mij heeft heeft WeirdMickey in een van de voorgaande delen een stelling gepost over bij een soortgelijk iets. Toen heb ik iets in de geest gereageerd van. Als je op jonge leeftijd een lange relatie aangaat (op je 16e bijv.) mis je denk ik toch een deel van je vrijheid. En als je op je 24e nog geen relatie hebt gehad heb je dat wel meegepikt alleen mis je dan iets op relatie vlak.

Alleen de stelling van Pheno is niet geheel compleet, want in een relatie kan je net zo goed van het leven genieten.
pi_26723533
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:31 schreef TGT het volgende:

[..]

Veel verstokte vrijgezellen krijgen het helemaal niet voor elkaar om te sletten, derhalve staan ze continu droog en zou een relatie alleen al voor de seks een uitkomst zijn.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26723548
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:36 schreef Christine het volgende:

[..]

M'n vriendin bedoelde het meer in de zin van reizen enzo. Maarja, in een relatie ben je toch ook niet elkaars bezit, en kan je in principe toch ook gewoon doen wat je leuk vindt.
Alleen dat slettebakken, inderdaad
Ja pcies het hangt er natuurlijk vanaf hoe vrij je elkaar laat. Sletten is ook maar saai hoor. Ben nu 7mnd vrij. Na 2 mnd rouwen iets van 2 mnd zitten sletten toen was ik t alweer zat.
pi_26723557
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:34 schreef LuckyLoek het volgende:
Mensen kunnen zulke geweldige vooroordelen hebben als je single bent maar wel heel veel en vrij erg close omgaat met een vriendin. Hoe vaak je ook zegt dat je gewoon single bent, des te vaker hoor je : en, hoe is het met je vriendin?
Tip: Ga dan vooral met zo'n close vriendin op vakantie en probeer mensen dan maar te vertellen dat je GEEN stel bent en allebei single.
pi_26723611
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:38 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik denk dat je vriendin enigszins wel een punt heeft. Volgens mij heeft heeft WeirdMickey in een van de voorgaande delen een stelling gepost over bij een soortgelijk iets. Toen heb ik iets in de geest gereageerd van. Als je op jonge leeftijd een lange relatie aangaat (op je 16e bijv.) mis je denk ik toch een deel van je vrijheid. En als je op je 24e nog geen relatie hebt gehad heb je dat wel meegepikt alleen mis je dan iets op relatie vlak.

Alleen de stelling van Pheno is niet geheel compleet, want in een relatie kan je net zo goed van het leven genieten.
Ik heb de meeste mensen relaties zijn aangaan op jonge leeftijd (incluis mezelf) die alles behalve bevorderlijk zijn geweest voor henzelf. En dan voornamelijk de lange relaties die velen al op hun 16/17de beginnen, misschien kun je inderdaad dan beter single blijven. Dat was iets wat ik toen ook hevig bestreed. Nou ja uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed natuurlijk.
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:41:52 #194
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26723640
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hou vol broeder, hou vol!
De geest is sterk, tranceptor, maar het vlees is zwak.

Dat gaat ook vast wel op voor meer mensen die hier posten, trouwens.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:42:11 #195
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26723649
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Tip: Ga dan vooral met zo'n close vriendin op vakantie en probeer mensen dan maar te vertellen dat je GEEN stel bent en allebei single.
Een avondje in de kroeg is al lastig wat dat betreft
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:42:45 #196
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_26723665
Ik heb lang geleden eens in 1 van de eerste delen gepost volgens mij, vond het wel een goed plan om dat nog eens te doen Kijk maar hoeveel ik post
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:37 schreef melismay het volgende:

[..]

Jij hier??? Jij postte toch noooooooooooooooooit?
pi_26723688
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb de meeste mensen relaties zijn aangaan op jonge leeftijd (incluis mezelf) die alles behalve bevorderlijk zijn geweest voor henzelf. En dan voornamelijk de lange relaties die velen al op hun 16/17de beginnen, misschien kun je inderdaad dan beter single blijven. Dat was iets wat ik toen ook hevig bestreed. Nou ja uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed natuurlijk.
Ik heb het met mijn broertje gehad. Was vrij jong toen hij een lange relatie kreeg. De relatie was opzich al niet je-van-het, maar ik merkte wel duidelijk dat het alles behalve ideaal was.
pi_26723713
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:42 schreef Christine het volgende:

[..]

Een avondje in de kroeg is al lastig wat dat betreft
Ja nog erger met een meisje dat ik ken dat steevast uitgaat met allerlei kerels om zich heen (waar ze niks van wil(de)). Vervolgens begon ze te zeiken dat ze geen leuke vriend tegenkwam en dat geen jongen naar haar omkeek of iets deed. Nou sorry hoor, met zes/zeven mannen om een meisje denk je als vent ook van 'ja laat maar'. Nu heeft ze met een van haar vrienden een vriendschapplusrelatie. Volgens mij komt dit vaker voor, ik heb het wel vaker gezien iig.
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:45:16 #199
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_26723744
Dat kan ik beter
- weekendje belgie
- week vakantie (Turkije)
- vaak bij elkaar slapen
Op de planning staan nog meer weekendjes en vakanties Agh, het is ook wel leuk om mensen op te naaien op zich
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

pi_26723788
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:45 schreef LuckyLoek het volgende:
Dat kan ik beter
- weekendje belgie
- week vakantie (Turkije)
- vaak bij elkaar slapen
Op de planning staan nog meer weekendjes en vakanties Agh, het is ook wel leuk om mensen op te naaien op zich
[..]
En je voelt niks voor dat meiske? Je hebt geen enkele keer zoiets van: "Eigenlijk zou ik haar wel eens alle hoeken van de slaapkamer willen laten zien?"
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:52:12 #201
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_26723965
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:46 schreef nozem het volgende:

[..]

En je voelt niks voor dat meiske? Je hebt geen enkele keer zoiets van: "Eigenlijk zou ik haar wel eens alle hoeken van de slaapkamer willen laten zien?"
Niks voelen kan natuurlijk niet, anders ben je nooit zulke goede vrienden:) Tuurlijk heb ik dat gedacht, zij gelukkig ook. Handig als je daar eerlijk in kan zijn he? Alleen de situatie is er nu niet naar en misschien nooit wel niet. So be it, de vriendschap is nu zo ontzettend goed en leuk
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:55:16 #202
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26724049
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ja ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ook ik begon op mn 16e (tm 23e) en idd die vrijheid ga je inhalen, maar de liefde die je op zo'n jonge leeftijd hebt is wel ontzettend mooi. Die krijg je niet meer na je 20e. Je bent dan nog helemaal onbevangen... Geweldig als ik er zo aan terug denk.

Maar ook van mn 11 tm 13e heb ik een relatie gehad. Nog veel onschuldiger natuurlijk maar wel heel erg mooi. Het beginnen met handje in handje lopen, later kusje op de mond, daarna tongzoen en op t laatst beetje voelen. Zo super onschuldig zal je het nooit meer krijgen en ben ontzettend blij dat ik dat ervaren heb...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26724188
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ook ik begon op mn 16e (tm 23e) en idd die vrijheid ga je inhalen, maar de liefde die je op zo'n jonge leeftijd hebt is wel ontzettend mooi. Die krijg je niet meer na je 20e. Je bent dan nog helemaal onbevangen... Geweldig als ik er zo aan terug denk.

Maar ook van mn 11 tm 13e heb ik een relatie gehad. Nog veel onschuldiger natuurlijk maar wel heel erg mooi. Het beginnen met handje in handje lopen, later kusje op de mond, daarna tongzoen en op t laatst beetje voelen. Zo super onschuldig zal je het nooit meer krijgen en ben ontzettend blij dat ik dat ervaren heb...
Ik had van mijn 8e tot mijn 14e ook altijd vriendinnetjes. Dat was inderdaad heel lief en onschuldig. Mooie tijd.
pi_26724214
quote:

[..]

Ik twijfel er ook een beetje over, het heeft ook zijn pluskanten. Ik denk echter dat bij de meeste mensen er meer minkanten zijn, vooral bij doorgezette middelbare schoolliefdes. Ik zie nu ook een vriend gigantisch de fout ingaan met zoiets.
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:02:58 #205
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26724233
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:01 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik had van mijn 8e tot mijn 14e ook altijd vriendinnetjes. Dat was inderdaad heel lief en onschuldig. Mooie tijd.
toen speelde ik echt nog met mijn barbiepoppen

het onschuldige schattige geflirt, handje in handje, toen was ik rond de 20/21 , ik was daar toen pas klaar voor
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26724305
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:02 schreef petitlapin het volgende:

[..]

toen speelde ik echt nog met mijn barbiepoppen

het onschuldige schattige geflirt, handje in handje, toen was ik rond de 20/21 , ik was daar toen pas klaar voor
Je was daar toen pas klaar voor? Dan heb je wel een erg langzame ontwikkeling doorgemaakt.

Toen ik 12 was zoende ik voor het eerst echt met mijn vriendinnetje, waar ik toen al 3 jaar 'wat' mee had. Ik was er in sommige opzichten vroeg bij.

Het neuken kwam pas veeeeeeeel later..
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:09:49 #207
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26724405
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Je was daar toen pas klaar voor? Dan heb je wel een erg langzame ontwikkeling doorgemaakt.

Toen ik 12 was zoende ik voor het eerst echt met mijn vriendinnetje, waar ik toen al 3 jaar 'wat' mee had. Ik was er in sommige opzichten vroeg bij.

Het neuken kwam pas veeeeeeeel later..
ja, het begon dan wel met zijn handje vastpakken, maar de evolutie naar echt vulgaire platte slaapkamertoestanden is dan wel na een paar weekjes ook gebeurd.

bij nader inzien was het toen in casu beter bij handje vasthouden en kusje op de wang gebleven
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26724902
quote:

[..]

Om je laatste zin geef ik de stelling, ik heb zelf een relatie en ik geniet met volle teugen hoor
En waarom ik hier post? Omdat ik me redelijk kan herkennen in sommige posts als laatbloeier
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26725196
Mannen vonden mij tussen mijn 8ste en 16 nooit leuk Dat ben ik nu gelukkig aan het inhalen
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:45:31 #210
119673 Andrew1985
geen flauw idee
pi_26725310
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:41 schreef Thisbe het volgende:
Mannen vonden mij tussen mijn 8ste en 16 nooit leuk Dat ben ik nu gelukkig aan het inhalen
die herken ik wel maar dan beetje andersom vanaf me 16e werd het juist minder bij mij
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 13:54:27 #211
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26725570
whehe heeeeeeeeeeeeeeeel vroeger had ik 2 vriendinnetjes (hehe ze durfden niet alleen) maarja dat was a long long time ago
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26725720
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
whehe heeeeeeeeeeeeeeeel vroeger had ik 2 vriendinnetjes (hehe ze durfden niet alleen) maarja dat was a long long time ago
Heb je ze ook geneukt of mocht je alleen toekijken?
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:58:52 #213
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26725728
Meiden vonden mij vroeger ook niet zo leuk geloof ik of ik was er ongevoelig voor.
Heb wel 2 vriendinnetjes gehad toen ik een jaar of 10 was.
daarna heb ik tot mijn 19e geen vriendin meer gehad
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:07:10 #214
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26725990
quote:

[..]

Het is mij ook overkomen.
Op mijn 16e mijn eerste echte vriendinnetje gekregen, en tot op twee maanden geleden toen was ik 24 bij elkaar geweest.
Dat is volgens mij ook het probleem een beetje dat je in die periode enorm veel vernaderd als persoon.
In mijn geval veranderde mijn vriendin binnen 4 maanden tot iemand die in geen enkel opzicht op mijn vriendin leek
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:09:08 #215
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26726054
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die blind zijn voor de versierpogingen van de andere sexe?
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_26726095
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:09 schreef anima het volgende:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die blind zijn voor de versierpogingen van de andere sexe?
Ja. Tenzij het iemand is die ik niet leuk vind.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:26:32 #217
119673 Andrew1985
geen flauw idee
pi_26726617
quote:
ja soms hoor je dan pas achteraf na een avondje stappen dat je sjans met die of die had
ipv dat ze dat nou die avond gelijk zeggen
pi_26726769
quote:
Ik niet in ieder geval
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26726770
Wat een kloteweer is het vandaag trouwens.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:38:46 #220
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26727053
quote:
* meldt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:49:42 #221
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26727452
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:41 schreef Thisbe het volgende:
Na bijna 33 jaar vinden de vrouwen me nog steeds niet leuk.
quote:
Blind of wantrouwend... het is altijd 1 van de 2.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:59:13 #222
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26727780
Ik moet altijd door vrienden met mijn neus op de feiten gedrukt worden (soms zelfs door onbekende personen ), in de zin van een schop tegen mijn benen of een duidelijke vinger richting de desbetreffende persoon.
>>>>Fotoboek<<<<
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:01:05 #223
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26727845
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:49 schreef MSXUser het volgende:

Blind of wantrouwend... het is altijd 1 van de 2.
Ik denk zelfs beide in mijn geval.

In het ene geval zie ik het niet, en als ik het wel zie, dan denk ik dat ik spoken zie(aangezien ik het normaal niet zie) en dus zal ik nooit in durven te gaan op dergelijke versierpogingen van vrouwlijk schoon
>>>>Fotoboek<<<<
pi_26728009
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:01 schreef anima het volgende:

[..]

Ik denk zelfs beide in mijn geval.

In het ene geval zie ik het niet, en als ik het wel zie, dan denk ik dat ik spoken zie(aangezien ik het normaal niet zie) en dus zal ik nooit in durven te gaan op dergelijke versierpogingen van vrouwlijk schoon
Als ik het wel meen te zien kom ik er later meestal achter dat het spoken waren.
pi_26728106
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:49 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Na bijna 33 jaar vinden de vrouwen me nog steeds niet leuk.
Ze zijn traag van begrip en inzicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')