quote:stelling een sexrelatie is het meest debiele woord in deze topicreeks
Een sexrelatie bestaat niet. Het zijn of vrienden waar je sex mee hebt. Of bekenden waar je sex mee hebt. Of een rij one night stands zonder toekomstperspectief. Of een neukpartner. Maar een vaste neukpartner is toch wel iets doms. Zeker als je er dingen voor gaat laten..
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het echt een woord voor vrouwen (en metromannen). Die willen graag een relatie. Maar hij wil alleen sex. Hij zegt: we hebben toch een sexrelatie. De een sex, de ander een relatie, beide blij.
Dat dekt de lading dan toch? Ik snap je probleem nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:46 schreef Frenkie het volgende:
seksrelatie betekent dus: wij neuken met regelmaat..
Precies precies...je hoeft het wiel niet elke keer opnieuw uit te vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef miss_c het volgende:
sexrelatie, neukertje is toch allemaal hetzelfde... En beter een vaste neukpartner waar je heerlijk mee neukt, maar niets diepgaands mee voelt dan elke week een ander.... is mijn idee
Volgens mij ook, maar misschien hou ik mezelf ook voor de gek????quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, maar dat mag duidelijk zijnEr zijn ook vrouwen die seks willen zonder een relatie... toch? Of houd ik mezelf alleen maar voor de gek?
Mwah... kan best knuffelen, blijven slapen... Ik ga in ieder geval nooit meteen weg...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:52 schreef Frenkie het volgende:
Wat doe je eigenlijk na afloop met je sexrelatiepartner?? Ga je knuffelen?? Of kleed je je aan en ga je weer weg??
Knuffelen, douchen, slapen, wijn drinken of eten maken en dan nog een keerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:52 schreef Frenkie het volgende:
Wat doe je eigenlijk na afloop met je sexrelatiepartner?? Ga je knuffelen?? Of kleed je je aan en ga je weer weg??
Het woord seksrelatiepartner klinkt op de één of andere manier voor geen meter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:52 schreef Frenkie het volgende:
Wat doe je eigenlijk na afloop met je sexrelatiepartner??
En pindasausquote:
Er is ook nog zoiets als 'werken'quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:02 schreef WeirdMicky het volgende:
De andere singles zijn opeens wel erg stil geworden. Ik denk dat we ze afschrikken met onze open minded instelling.
Ik heb het woord hier toch vaker voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:05 schreef miss_c het volgende:
Klinkt allemaal voor geen meter, de meeste mensen benoemen het toch niet!
Inderdaad en ik ik vind dit niet echt een onderwerp om over mee te praten eigenlijk.quote:
Beetje jammer.... Voor ons en mij in ieder geval is het geen flauwekul...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:17 schreef Frenkie het volgende:
jaja hou nou maar op met die flauwekul he
* Frenkie gaat effe verwijderen
Wel een leuk woordje voor scrabblequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En pindasaus
En seksrelatiepartner is nog 10x mislukter dan gewoon seksrelatieZeg dan sekspartner, klinkt nog niet...maar goed...het gaat om de seks right?
Ik snap dat dit vervelend is man, maar het beste is om er positief tegenaan te blijven kijken. Ze is namelijk onvolwassen - blijkt uit dr reactie - dus niks voor jou. Niet na 6 maanden terug blijven kijken...voor je liggen veel betere relatiesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, ik ben wel een beetje verdrietig.
Ik had m'n ex gebeld om d'r te feliciteren met d'r verjaardag, dat was echt wel even moeilijk, want buiten wat MSN contact om heb ik d'r al 6 maanden niet meer gesproken.
Ik bel d'r met lood in m'n schoenen op, probeer er nog een beetje een gesprek van te maken, met het idee van we zijn allebei volwassen, maar meer dan een beetje gegiechel en korte antwoorden kwam er niet uit. Ik weet wel dat ik het me niet zo moet aantrekken, maar ik dacht toch dan we wel een beetje konden praten, maar dit 'gesprek' duurde krap een minuut.
Op de een of andere manier heb ik er gewoon geen vrede mee, en spookt het al dagen door m'n hoofd.
Ik ben het er wel mee eens, ik merkte wel dat er meer met me gesjanst werd toen ik nog een vriendin had. Dan ben je een soort verroveringsobject lijkt het soms welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Maar ok, we werpen er even een serieuze stelling tegenaan:
Als je een relatie hebt denk je dat je makkelijk anderen kan krijgen, maar eenmaal uit die relatie blijkt dat een stuk lastiger
ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je een relatie hebt denk je dat je makkelijk anderen kan krijgen, maar eenmaal uit die relatie blijkt dat een stuk lastiger
Mwah dat niet echt. Moet wel zeggen dat ik als ik in een relatie zit (ook al is ie perfect) dat ik dan vaker mooie mensen zie, dan als ik single ben en ze dan zo hard nodig heb.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Ja, je hebt ook gelijk. Het is alleen dat ik nog nooit op psychisch vlak ooit zo intiem ben geweest met iemand. We hebben echt alles gedeeld. En ook na onze relatie nog eigenlijk best veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik snap dat dit vervelend is man, maar het beste is om er positief tegenaan te blijven kijken. Ze is namelijk onvolwassen - blijkt uit dr reactie - dus niks voor jou. Niet na 6 maanden terug blijven kijken...voor je liggen veel betere relaties
Daar lijkt het inderdaad wel op. Waarschijnlijk is iemand met partner interessant (deze heeft immers 'iets te bieden').quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben het er wel mee eens, ik merkte wel dat er meer met me gesjanst werd toen ik nog een vriendin had. Dan ben je een soort verroveringsobject lijkt het soms wel
Eensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Ja, maar misschien ook wel omdat je dan als man een soort 'rust' uitstraalt, je zit niet actief achter anderen aan ofzo, waardoor je als het ware een beetje verschilt van de anderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op. Waarschijnlijk is iemand met partner interessant (deze heeft immers 'iets te bieden').
Net als zomer/winter. In de zomer lijkt het ook net of er veel meer mooie mensen op straat lopen (terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo hoeft te zijn).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef miss_c het volgende:
Mwah dat niet echt. Moet wel zeggen dat ik als ik in een relatie zit (ook al is ie perfect) dat ik dan vaker mooie mensen zie, dan als ik single ben en ze dan zo hard nodig heb.....
daar lijkt het wel op en je gedraagt je volgens mij ook automatisch anders als je al een partner hebt. Je bent een soort van zekerder en dat is aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op. Waarschijnlijk is iemand met partner interessant (deze heeft immers 'iets te bieden').
Vrouwen zijn stukken aantrekkelijker in een zomers outfitje, dan in een dikke coltrui met een lange jas erover hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Net als zomer/winter. In de zomer lijkt het ook net of er veel meer mooie mensen op straat lopen (terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo hoeft te zijn).
Toch vind ik met een zomerse outfit nog genoeg om over te fantaseren. In Amsterdam lopen niet alleen naturisten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
Sommige hier in Amsterdam rondlopende types zie ik veel liever MET verhullende kleding. Ik vind dat er ook veel meer te fantaseren valt als niet alles zichtbaar is. Vorm moet echter wel zichtbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |