En deze foto telt dus niet want je hebt zitten soepen. (Zie rode streep, dus wie weet wat je nog meer hebt gedaan, en vakantie huisjes op centerparcs tellen niet mee).quote:
Een verdomd slechte, neem ik aan.quote:
Uiteraard na verkrachting en vernedering! [14.gif]quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:05 schreef addie84 het volgende:
wil iemand de ts even ontvoeren? en ergens diep in een bos achterlaten?
Je moet niet teveel denken. Dan gaat het verkeerd namelijk.quote:
Surequote:
en foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Uiteraard na verkrachting en vernedering! [14.gif]
Tja. mijn echte naam gaat je nou eenmaal geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:06 schreef Redman het volgende:
[..]
En deze foto telt dus niet want je hebt zitten soepen. (Zie rode streep, dus wie weet wat je nog meer hebt gedaan, en vakantie huisjes op centerparcs tellen niet mee).
Postbodes moeten niet denken die moeten dingen gewoon aannemen. Zal gdvdomme lekker worden als iedereen na gaat lopen denken. Dan krijg je al gauw van die kinderargumenten tijdens een discussie.quote:
Ja, maar jij steekt iedere keer over en daarom denk je dat die nummers opeenvolgend zijn !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme postbode, domme snol. Ik loop wekelijks langs die huizen!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef giscard het volgende:
[..]
Ja, maar jij steekt iedere keer over en daarom denk je dat die nummers opeenvolgend zijn !
weet je wat? ga jij eens met je vriendinnetjes jongens kijken en blij giechelenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:11 schreef addie84 het volgende:
[..]
weet je wat? ga jij eens met je vriendinnetjes jongens kijken en blij giechelenzijn we van je gezeur af
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef Redman het volgende:
[..]
Postbodes moeten niet denken die moeten dingen gewoon aannemen. Zal gdvdomme lekker worden als iedereen na gaat lopen denken. Dan krijg je al gauw van die kinderargumenten tijdens een discussie.
No offense JDude.
Fotos of je bek houden, bob.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
oe, oe, oeik weet nog een straat waar het opéénvolgend is. En daar woon ik niet, dus kan ik het wel vertellen...
De Geldersedam in 's-Hertogenbosch. Jaja, echt waar!
Geertshof, Bredaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
oe, oe, oeik weet nog een straat waar het opéénvolgend is. En daar woon ik niet, dus kan ik het wel vertellen...
De Geldersedam in 's-Hertogenbosch. Jaja, echt waar!
Fiets gauw ff naar Heusdenhout dan! Geertshof en Papenhof, net achter de Teteringsedijk/Tilburgseweg!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
woon in Breda, zal niet gaan. Rooie![]()
Ja Ha-LLo wat is dan wél bewijs?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef TheMassive het volgende:
Right ,niemand heeft me hier nog bewijz kunnen laten zien, dus ik denk dat ik gelijk heb.
Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb en jullie niet.
Yeah right.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef TheMassive het volgende:
[..]Nee hoor, ik laat zo gewoon zien dat swetzenegger ongeljik heeft.
Omfg, ik trek me terug uit dit topic, kleine kinderen afzeiken is te makkelijk. Ga knikkeren joh, onverlaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef TheMassive het volgende:
Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb en jullie niet.
Leer eerst eens spellen voordat je iets gaat opzoeken op Google. Dat zoekt wat makkelijker namelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef TheMassive het volgende:
Bij google hebben ze er zelfs nog nooit van gehoord!!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=opeenvolgende+huinsummers&meta=
woon in Westerparkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Fiets gauw ff naar Heusdenhout dan! Geertshof en Papenhof, net achter de Teteringsedijk/Tilburgseweg!
Ja, het komt bijna nooit voor. De frequentie is te verwaarlozen. Het komt dus simpelweg nooit voor, kun je gerust zeggen. Dus die 2 huizen in dat topic staan ook niet naast elkaar, ik wil wedden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yeah right.
Jij zei dat het NOOIT voorkwam en ik zei dat bij mij in de straat nummer 109 en 110 direkt naast elkaar zitten.
EN ik heb aan beide kanten bebouwing.
Het komt dus WEL voor, over de frequentie hebben we het niet gehad
Het komt bijna nooit voor dat iemand een grote prijs wint in de staatloterij. De frewuentie is te verwaarlozen. Het komt dus simpelweg nooit voor dat er iemand een prijs wint in de staatsloterij kun je gerust zeggen. Dus die paar prijzen die door iemand gewonnen worden, worden helemaal niet gewonnen, ik wil wedden!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja, het komt bijna nooit voor. De frequentie is te verwaarlozen. Het komt dus simpelweg nooit voor, kun je gerust zeggen. Dus die 2 huizen in dat topic staan ook niet naast elkaar, ik wil wedden.
Het komt dus wel voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja, het komt bijna nooit voor. De frequentie is te verwaarlozen. Het komt dus simpelweg nooit voor, kun je gerust zeggen. Dus die 2 huizen in dat topic staan ook niet naast elkaar, ik wil wedden.
Neenee,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Jij moet ook niet nadenken Geert.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef Geert-Wilders het volgende:
Ja dat klopt.
Het ziet er best stom uit eigenlijk als je er goed over nadenkt.
Foto's plaatsen heeft geen nut voor paranoide schizofrene personen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef giscard het volgende:
Nu gaan er vast een paar mensen met huizen schuiven en daarna fotoos maken. Je kan er op wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |