http://www.google.nl/search?hl=nl&q=opeenvolgende+huisnummers&spell=1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef TheMassive het volgende:
Bij google hebben ze er zelfs nog nooit van gehoord!!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=opeenvolgende+huinsummers&meta=
218 is ontvoerd door buitenaardse wezen en die hebben daarna snel de overige huizen tegen elkaar aangeduwd. (Dit schijnt vaker te gebeuren, laatst haaden ze hier uit de flat een blok meegenomen tussen de 2de en de 4de verdieping.)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ken trouwens ook een straat waar nummer 216 en 220 naast elkaar zijn. Ik denk dat ze 218 vergeten zijn. Dat komt in die straat overigens wel vaker voor volgens mij.
Dan moet je ook huisnummers typen in plaats van huinsummersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef TheMassive het volgende:
Bij google hebben ze er zelfs nog nooit van gehoord!!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=opeenvolgende+huinsummers&meta=
Die andere huizen staan niet tegen elkaar aan. Jammer, maar helaas, die theorie gaat dus niet op.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:58 schreef Redman het volgende:
[..]
218 is ontvoerd door buitenaardse wezen en die hebben daarna snel de overige huizen tegen elkaar aangeduwd. (Dit schijnt vaker te gebeuren, laatst haaden ze hier uit de flat een blok meegenomen tussen de 2de en de 4de verdieping.)
Bij ons in de straat mist ook een nummer 16-18-22-24-26,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een hele slechte, in dat geval.
Ik ken trouwens ook een straat waar nummer 216 en 220 naast elkaar zijn. Ik denk dat ze 218 vergeten zijn. Dat komt in die straat overigens wel vaker voor volgens mij.
pummels zoals jij?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb nog steeds geen foto's of iets dergelijks gezien. Tegenwoordig denkt elke pummel op internet dat ie expert is![]()
![]()
Dat verzin je ter plekke.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb nog steeds geen foto's of iets dergelijks gezien. Tegenwoordig denkt elke pummel op internet dat ie expert is![]()
![]()
Ik geloof dat ze in de straat waar ik het over had, gewoon in de loop der jaren enkele huizen gesloopt zullen hebben. Tussen 216 en 220 is ook wel erg veel ruimte.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef ramonp het volgende:
[..]
Bij ons in de straat mist ook een nummer 16-18-22-24-26,
maar bij ons in de straat hebben ze waarschijnlijk één huis op twee kavels gezet.
Het komt regelmatig voor. Sowieso veel straten die maar aan 1 kant bebouwd zijn.quote:Het doorlopen van nummers komt idd wel eens voor, maar of dat veel of weinig is weet ik ook niet.
Ik ben godverdomme postbode, domme snol. Ik loop wekelijks langs die huizen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef giscard het volgende:
Ik heb net even bij ons in de straat gekeken, maar de huisnummers volgen niet direct op elkaar. Ze zijn steeds even en aan de andere kant oneven. Ik denk dat de TS toch gelijk heeft.
Ik ben ook postbode.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme postbode, domme snol. Ik loop wekelijks langs die huizen!
TS werd vanmorgen wakker en vroeg zich af of er nog meer in het leven zou zijn buiten ademen en vegeteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:03 schreef Woepsie het volgende:
Maar hoe kwam je op zit onderwerp eigenlijk?
En deze foto telt dus niet want je hebt zitten soepen. (Zie rode streep, dus wie weet wat je nog meer hebt gedaan, en vakantie huisjes op centerparcs tellen niet mee).quote:
Een verdomd slechte, neem ik aan.quote:
Uiteraard na verkrachting en vernedering! [14.gif]quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:05 schreef addie84 het volgende:
wil iemand de ts even ontvoeren? en ergens diep in een bos achterlaten?
Je moet niet teveel denken. Dan gaat het verkeerd namelijk.quote:
Surequote:
en foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Uiteraard na verkrachting en vernedering! [14.gif]
Tja. mijn echte naam gaat je nou eenmaal geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:06 schreef Redman het volgende:
[..]
En deze foto telt dus niet want je hebt zitten soepen. (Zie rode streep, dus wie weet wat je nog meer hebt gedaan, en vakantie huisjes op centerparcs tellen niet mee).
Postbodes moeten niet denken die moeten dingen gewoon aannemen. Zal gdvdomme lekker worden als iedereen na gaat lopen denken. Dan krijg je al gauw van die kinderargumenten tijdens een discussie.quote:
Ja, maar jij steekt iedere keer over en daarom denk je dat die nummers opeenvolgend zijn !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme postbode, domme snol. Ik loop wekelijks langs die huizen!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef giscard het volgende:
[..]
Ja, maar jij steekt iedere keer over en daarom denk je dat die nummers opeenvolgend zijn !
weet je wat? ga jij eens met je vriendinnetjes jongens kijken en blij giechelenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:11 schreef addie84 het volgende:
[..]
weet je wat? ga jij eens met je vriendinnetjes jongens kijken en blij giechelenzijn we van je gezeur af
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef Redman het volgende:
[..]
Postbodes moeten niet denken die moeten dingen gewoon aannemen. Zal gdvdomme lekker worden als iedereen na gaat lopen denken. Dan krijg je al gauw van die kinderargumenten tijdens een discussie.
No offense JDude.
Fotos of je bek houden, bob.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
oe, oe, oeik weet nog een straat waar het opéénvolgend is. En daar woon ik niet, dus kan ik het wel vertellen...
De Geldersedam in 's-Hertogenbosch. Jaja, echt waar!
Geertshof, Bredaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
oe, oe, oeik weet nog een straat waar het opéénvolgend is. En daar woon ik niet, dus kan ik het wel vertellen...
De Geldersedam in 's-Hertogenbosch. Jaja, echt waar!
Fiets gauw ff naar Heusdenhout dan! Geertshof en Papenhof, net achter de Teteringsedijk/Tilburgseweg!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
woon in Breda, zal niet gaan. Rooie![]()
Ja Ha-LLo wat is dan wél bewijs?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef TheMassive het volgende:
Right ,niemand heeft me hier nog bewijz kunnen laten zien, dus ik denk dat ik gelijk heb.
Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb en jullie niet.
Yeah right.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef TheMassive het volgende:
[..]Nee hoor, ik laat zo gewoon zien dat swetzenegger ongeljik heeft.
Omfg, ik trek me terug uit dit topic, kleine kinderen afzeiken is te makkelijk. Ga knikkeren joh, onverlaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef TheMassive het volgende:
Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb en jullie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |