Deze eigewijse 2ehandsdeegroller moet toch eens achter zn kin krabben. Dat hij van zulk lekkernij zo'n vreselijke taaie bamboestok kan producerenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Aan de bestandsnaam te zien is het een zelfgemaakte kroket.
Moedig, maar meestal vies.
Dat is wel een gave,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:06 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Deze eigewijse 2ehandsdeegroller moet toch eens achter zn kin krabben. Dat hij van zulk lekkernij zo'n vreselijke taaie bamboestok kan produceren
wow der wordt hier niet gescholden he,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef MUUS het volgende:
Oeh ja, zo'n ranzige grillburger van de FEBO uit de muur..
Geen kwaad woord over Febo's grillburger!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef MUUS het volgende:
Oeh ja, zo'n ranzige grillburger van de FEBO uit de muur..
Je hebt die koekenbakker toch zeker wel een flinke tik op z'n spleetoog gegeven toen hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:18 schreef Nr.G het volgende:
Ik heb in Indonesie eens bij de Holland House een kroket besteld. Het ding werd gebakken in de wok en het vet verkrachte ding was niet te vreten.
Buitenlanders snappen het ook gewoon niet he?
Dat zeg ik.quote:
Ik denk ik quote hem even.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:22 schreef MUUS het volgende:
frituurpan
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Dat exotische gedoe.. Hou je bek, pleur 'm in de frituurpan en prak op 'm op een puntje.
. Moeilijk gedoe.
.
Mijn fobie.quote:
Een bitterbalgehemelte onder de kenners... De rookies krijgen ook altijd een bitterbalduim omdat ze daar nog niet genoeg eelt hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef KlappernootatWork het volgende:
je brand je bek aan die krengen van bitterballen...![]()
En doorgewinterde bakkers als ik zijn inmiddels zo gewend aan de hitte van het frietvet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een bitterbalgehemelte onder de kenners... De rookies krijgen ook altijd een bitterbalduim omdat ze daar nog niet genoeg eelt hebben![]()
Die vellen moet je er gewoon vanaf trekken om vervolgens vrolijk verder te gaan met het verorberen van die hemelse rakkers!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een bitterbalgehemelte onder de kenners... De rookies krijgen ook altijd een bitterbalduim omdat ze daar nog niet genoeg eelt hebben![]()
en terechtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
En doorgewinterde bakkers als ik zijn inmiddels zo gewend aan de hitte van het frietvet.
Ik grijp die kroketten met de blote hand uit het pruttelende vet.
In België hebben ze sowieso niet zoveel snacks toch? Daar gaat het meer om de pure friet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef sararaats het volgende:
ik had aardappelkroketten voor.
wij noemen het "vleeskroket"
wij kunnen ze niet uit de muur halen
Nog zoon scheldwoord,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:31 schreef sararaats het volgende:
aardappelkroketten
inderdaad, wij hebben meer friet dan snacksquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
In België hebben ze sowieso niet zoveel snacks toch? Daar gaat het meer om de pure friet.
das echt fout,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik heb nu wel dikke trek gekregen in een portie bitterballen, maar heb geen frituur![]()
Deze week schaf ik zo'n monster aan, en koop gelijk zo'n dikke zak met bitterballen!
Je kunt in België in de frituur wel altijd uit heeeel veel sauzen voor over de friet kiezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
inderdaad, wij hebben meer friet dan snacks
frieten rules !!!!
Ja ik weet het, maar het heeft zo z'n redenen:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:45 schreef het_ismij het volgende:
[..]
das echt fout,..
nr 1 in me huis frituurpan!!!!
die hebben wij ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:54 schreef BrauN het volgende:
Ik ga zometeen trouwens mijn avondeten halen bij de McDrive. Ik denk dat ik maar eens een aantal McKroketjes koop.
..natuurlijk wel onder de was van de bovenburenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:55 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik ga er nu wel 1 aanschaffen, frituren op het balkon dan maar![]()
Uiteraard, dat interesseerd me geen ene zier!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:00 schreef Nr.G het volgende:
[..]
..natuurlijk wel onder de was van de bovenburen![]()
Waarom dat danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef het_ismij het volgende:
das nou weer verkrachting van het topic.
een febo reclame,..
kep ut niet zo op febo (kan ook aan febo hier liggen)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:38 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Waarom dat dan![]()
Febo kroketten zijn master!
Vette foto trouwens, die reclame is zeker erg up to date![]()
Deel je slechte Febo ervaringen dan met ons!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:52 schreef het_ismij het volgende:
[..]
kep ut niet zo op febo (kan ook aan febo hier liggen)
Maaruh die reclame is zooooo 1980
patat is bijna altijd slap of te zout,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:20 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Deel je slechte Febo ervaringen dan met ons!
Ik kan alleen maar positieve dingen aan de Febo opnoemen:
- lekkere kroketten
- relatief goedkoop (vergeleken met andere snackbars)
- lekkere burgers
- lekkere patat
das nou weer mishandeling van je kroketquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:31 schreef sjengpieterse het volgende:
ik zit al 9 maanden in amerika, en dus kroketloos
Maar over 4 weken kom ik weer terug, en dan kan ik eindelijk weer een broodje kroket met curry eten
Met curry? Ben jij gek! Curry gooi je op kipnuggets of een frikadel, niet op je kroketjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:31 schreef sjengpieterse het volgende:
ik zit al 9 maanden in amerika, en dus kroketloos
Maar over 4 weken kom ik weer terug, en dan kan ik eindelijk weer een broodje kroket met curry eten
precie,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:53 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Met curry? Ben jij gek! Curry gooi je op kipnuggets of een frikadel, niet op je kroketje![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |