idd, beetje vreemd om 3 uur binnen zijn. Ja als je er werkt dan kan t.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij heengaat, maar op mijn Lowlands gaan de hekken pas om 18:00 u. open.
oh, en dit wordt m'n 8e keer.
bus?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:32 schreef Roellio het volgende:
Ik breng elk jaar mijn eigen bus, dan mag je zo doorlopen!
DKM is al geboektquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:00 schreef greatgonzo het volgende:
Franz en DKM waren er vorig jaar ook al, denk niet dat ze die weer boeken.
Nightwish zou wel weer vet zijn!
Yep... moet je ut topic lezenquote:
Geeft niet.... je hebt een grote piemel hequote:
Nou, Lowlands moet wel erg gek zijn als ze die niet boeken, dan.quote:Ahead of these dates Goldfrapp will also be playing several UK and European festivals in the summer including V2005, Creamfields Spain, Pukklepop in Belgium, Rock en Seine in Paris and Electric Picnic in Dublin
dat buitenpodium mag zowiezo wel terugkomen, dat had wel wat... maar denk dat die Grolsch tent gewoon weer terug komtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:56 schreef Kletz het volgende:
hopen dat no use for a name met hun nieuwe plaat dit jaar op lowlands staan! aangezien ze al op pukkelpop staan, is de kans dus groot.
beste live punkrock band ooit. Hoe hard was het een aantal jaar geleden op het buiten podium in de modder!!
tja viel mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hoe vet was Ignite toen op het buitenpodium!
Roisin zal wel komen hoop kquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:31 schreef maniack28 het volgende:
1e officiele namen Pukkelpop:
Pixies, Marilyn Manson, Franz Ferdinand, LCD Soundsystem, Heather Nova, Dropkick Murphys, Fischerspooner, Derrick May, Carl Craig, Tiga, Roisin Murphy, The Hives, Heideroosjes, Nightwish, Sophia, Bonnie 'Prince' Billy, No Use for a Name, Apocalyptica, Maximo Park, Tom Vek, South San Gabriel, !!!, Emiliana Torrini en Mouse on Mars.
en ze hebben zich de vorige keer goed gedragen, alleen mogen ze dan wel in de Alpha neem k aan, de golf was 2 jaar geleden veel te kleinquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
OP lijkt me wel waarschijnlijk, zo voor de festivals net een nieuwe CD uit.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:40 schreef koston het volgende:
LCD Soundsystem + Derrick May
Dat er van de week maar eens een paar goeie DJ's bekend worden gemaakt
maar als je dan je tent hebt staan en een biertje in je hand hebt ben je alles weer vergetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:23 schreef Kletz het volgende:
nog ff over die wachtrij.
2 jaar geleden van 12.00 tot 22.30 in de rij gestaan. Had me toen voorgenomen nooit meer te gaan naar dat kut lowlands.
quote:vorig jaar binnen 2 uur binnen. dat was weer goed. Dus hopen dat het dit keer weer zo opschiet.
leuke entertainment van chiel beelen > vriend van mij nog die strings gewonnen door zijn telefoon heel hoog te gooien en op 1 van die dixie plee's te laten landen
haha geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |