lees t lowlandstopic van net na lowlands vorig jaar maar ff door, meerdere positieve reacties. Ook om mij heen in de tent waren er vele tevreden mensenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Die meningen zijn amper verdeeld, op de VPRO na ben jij volgens mij de enige die ik er positief over hoor.
[edit] Enige, eerste dan in ieder geval...
Als ze iets goeds tegelijkertijd met Tiesto programmeren vind ik het goed.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef Da hopman het volgende:
Jess, en de enge buren. Gisteren was er nog eentje als DJ Triesto op de dag v/h levenslied in Nijmegen aan het draaien. Erg gezellig.... op zich.
cabaret komt er wel, geen theater en balletquote:Op maandag 9 mei 2005 15:24 schreef knox_ het volgende:
Zo, mijn kaartje is weer binnen. Voor de derde keer achter elkaar naar lowlands
Ik dacht trouwens iets gelezen te hebben dat er geen cabaret meer op lowlands kwam? Maar toch de Lama's? Naja, ik vind het cabaret op lowlands altijd wel tof
theater, oké, maar ik kan me niet voorstellen dat er iemand naar een ballet voorstelling wil..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cabaret komt er wel, geen theater en ballet
dat vond ik ook cool! die simpele dingen maken het juist zo gezelligquote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef Vork het volgende:
Straat toneel, mensen in belachelijke pakken die zich over het hele terrein voort bewegen. Dat soort dingen maar Lowlands ook tot een uniek festival.
Precies... het hoorde erbij! En aan belangstelling schenen die optredens ook geen gebrek te hebben heb ik begrepen. Daarom is het gewoon doodzonde dat de subsidiekraan hiervoor is dichtgedraaid.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef Vork het volgende:
Ik ken mensen die daar heen gingen op Lowlands en dat een erg welkome afwisseling of gewoon leuk vinden. ik zie Lowlands dan ook niet echt als een muziekfestival, maar als een cultureel festival met iig een hele hoop goede muziek enzo. Daarom is het jammer, dat er dingen naast muziek verdwijnen. Hopelijk krijgen we er meer buitententse activiteiten voor terug. Straat toneel, mensen in belachelijke pakken die zich over het hele terrein voort bewegen. Dat soort dingen maar Lowlands ook tot een uniek festival. Dus, ondanks ik nog nooit een ballet voorstelling heb gezien, vind ik het toch jammer dat het verdwijnt.
Dit was zeker op maandag bij de bussen?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:57 schreef saaw het volgende:
kwam net dit fototje tegen online
[afbeelding]ik heb [in mijn 2 jaar] niet zo een lange rij gezien hoor
zo ziet het er wel uit jaquote:Op maandag 9 mei 2005 21:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit was zeker op maandag bij de bussen?
dit was pas de voorkant van de rij hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 20:57 schreef saaw het volgende:ik heb [in mijn 2 jaar] niet zo een lange rij gezien hoor
serieus?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:11 schreef the_opposite het volgende:
[..]
dit was pas de voorkant van de rij hoor![]()
Amateur!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:12 schreef saaw het volgende:
[..]
serieus?
ik heb echt nooit in een rij hoeven staan hoor
alleen 5 minuutjes voor de loopbrug omdat iemand met een kar was omgevallen
je moet gewoon goed plannen johquote:Op maandag 9 mei 2005 21:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Amateur!
Ik heb wel eens van 12 uur 's middags tot 8 uur 's avonds voor de hoofdingang gestaan op donderdag!
Na 3 uurtjes halve liters drinken in de zon te lam om op te staan, en dan 200 meter door liggende Lowlanders heen moeten naar de pispaal.
Ga jij dit jaar ook weer mee?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef crossover het volgende:
http://www.captainvideo.nl/sites/ltv/2004/index.html
filmpjes van LL 2004, staan wel leuke tussen maar ik weet niet offie al eens langs is gekomen
ik daar ook nog gefilmd
Ik weet niet waar jij heengaat, maar op mijn Lowlands gaan de hekken pas om 18:00 u. open.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:22 schreef saaw het volgende:
[..]
je moet gewoon goed plannen joh
ik was er 2 keer op donderdag rond 3 uur en kon gewoon doorlopen
alleen bij de bussen moest ik even wachten op de terugweg, maar dat was omdat de 1e bussen er nog niet waren
idd, beetje vreemd om 3 uur binnen zijn. Ja als je er werkt dan kan t.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij heengaat, maar op mijn Lowlands gaan de hekken pas om 18:00 u. open.
oh, en dit wordt m'n 8e keer.
bus?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:32 schreef Roellio het volgende:
Ik breng elk jaar mijn eigen bus, dan mag je zo doorlopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |