raspaardquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee dat paupere gebakje van jou is geweldig
ze zijn beiden verbrand in de zon zo te zien ja. Ze zijn helemaal rood ingsslagen. Moeten ze zich ook maar insmeren als ze in de zon gaanquote:
die is dan wel weer een beetje te flauwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zijn beiden verbrand in de zon zo te zien ja. Ze zijn helemaal rood ingsslagen. Moeten ze zich ook maar insmeren als ze in de zon gaan
Wat voor kart heb jij?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:38 schreef Hugster het volgende:
ik ben ontbijten en m'n kart in elkaar rossen
heb Jarno Trulli remmen gekregen, uitlaat is verchromed, blok is gereviseerd, frame is gepoedercoat, dus ik kan ff aan de slag
125 cc schakel (hier de bovenste)quote:
Ik heb vroegah wel wedstrijden geredenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef Hugster het volgende:
geen wedstrijden, puur recreatie.
wat reed jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb vroegah wel wedstrijden gereden
Mooie tijd was dat
wat kost zo bak een kleine 1.5 ton max? ( uitgaan dat het een 2de hands is )quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:58 schreef PeuRac het volgende:
Net ff contant een Mercedes S320 verkocht voor de export, heb nu tyfus veel geld in de kluis
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
was ik een mooie sc aan het maken met een auto met gewoon 468 in de NAAM, krijg je dit voor je kiezen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2x 200cc en dan traag?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
125 cc schakel (hier de bovenste)
[afbeelding]
onderste is een prokart (2x 200cc viertakt) traag huurkart hok, voor visite
nog een keer de prokart + broertje
[afbeelding]
en een Rotax Max, 125cc automaat met slipkoppeling en electrische start, ook uitlaat van laten verchromen btw
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog een CRG 100cc automaat, gen foto van.
Waar zit je? Kinky of Jag?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:04 schreef PeuRac het volgende:
Ding is uit '99, we vroegen er 25k voor.
Maar zoveel heb ik er niet inliggen, plus dat er zo iemand aan komt om t geld op te halen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:04 schreef PeuRac het volgende:
Ding is uit '99, we vroegen er 25k voor.
Maar zoveel heb ik er niet inliggen, plus dat er zo iemand aan komt om t geld op te halen
quote:
jongens... weet je wat ze bij ons in de kluis hebben liggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]25K of iets minder vind je veel
![]()
Had wel meer verwacht bij een auto dealer. Op mijn werk hadden we vaak een stuk meer. Als je al bedenkt dat een simpele order tegen de paar duizend eigo aanloopt. Dan hebben we het nog niet gehad over orders die over de 2 ton heen komen. ( worden wel per bank betaald )
Hmm als ik het em goed herinner werkte jij bij een bank, dus zal wel behoorlijk wat zijn..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Youp het volgende:
[..]
jongens... weet je wat ze bij ons in de kluis hebben liggen?
Vertel vertelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Youp het volgende:
[..]
jongens... weet je wat ze bij ons in de kluis hebben liggen?
nee daar werk ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm als ik het em goed herinner werkte jij bij een bank, dus zal wel behoorlijk wat zijn..
Wij hebben normaal niks in de kluis liggen, om de simpele reden dat 99% per bank wordt betaald en de rest meteen opgehaald.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]25K of iets minder vind je veel
![]()
Had wel meer verwacht bij een auto dealer. Op mijn werk hadden we vaak een stuk meer. Als je al bedenkt dat een simpele order tegen de paar duizend eigo aanloopt. Dan hebben we het nog niet gehad over orders die over de 2 ton heen komen. ( worden wel per bank betaald )
Zieke mensen heb je op de wereld... 98% van de keren dat ik ergens betaal pin ik..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel vertel![]()
Ik heb een keer een klant gehad die 6500 euro ging betalen met alleen maar briefjes van 20. Dan heb je echt een dikke stapel geld gek![]()
ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel vertel![]()
Ik heb een keer een klant gehad die 6500 euro ging betalen met alleen maar briefjes van 20. Dan heb je echt een dikke stapel geld gek![]()
Hmm aangezien je het over een Merc had, gok ik op Kinky..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hebben normaal niks in de kluis liggen, om de simpele reden dat 99% per bank wordt betaald en de rest meteen opgehaald.
@john, waar denk je![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm aangezien je het over een Merc had, gok ik op Kinky..
LOOOOOOOOOOL daar doen wij al eeeuwen niet meer aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Net trouwens een harde plensbui zeg, niet normaal.. Nu valt het wel mee geloof ik.. een klein beretje onweer en 't halve huis in paniek, alle stekkers uit het stopcontact etcetcetc..
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoezo trouwens, denk je me ff te kunnen overvallen?
![]()
die hebben wel een leuke dag omzet denk ik ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb geen flauw ideemaar t zal wel veel zijn.... mn stiefpa is de baas van 2 gamma's... daar ligt meestal ook wel wat in de kluis enzo
-edit-
samen met zn broer
In die hoosbui reed ik die Azerbeidzjanen rond in die S320, ik echt schampen met die bak, die lui super bang kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Net trouwens een harde plensbui zeg, niet normaal.. Nu valt het wel mee geloof ik.. een klein beretje onweer en 't halve huis in paniek, alle stekkers uit het stopcontact etcetcetc..
Nah, al zou het geld wel mooi zijn om te hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoezo trouwens, denk je me ff te kunnen overvallen?
![]()
Baal jij ff dat ik nu niet meer bij het geld kanquote:
Ik ben er alleen, samen met een klusjesman, maar je mag wel ff koffie komen drinken hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, al zou het geld wel mooi zijn om te hebbenIk zou er wel raad mee weten..
Ik moet vanmiddag zowieso naar Duiven, dus ik zou misschien ff kunnen kijken hoe serieus je collega's me nemen als ik met m'n fordje aankom en een van de duurdere bakken aanwijsOf niet... nog ff bedenken hoe laat ik er moet zijn.. (Zo ff bellen naar Randstad)
Wij thuis ook niet, maar hier bij dinnetje zijn ze nog een beetje van de oude stapel..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef Youp het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOL daar doen wij al eeeuwen niet meer aan
tijd voor bolbliksem
tsjah zeg dat maar tegen je klanten in een gewone winkelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die hebben wel een leuke dag omzet denk ik ja.
Gelukkig werd er bij ons op het werk ook altijd veel via de bank betaald of per pin. Contant geld vinden we helemaal niks.
slaan ze ook 100 kilo vreten in als er sneeuw gemeld word op het weerbericht?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij thuis ook niet, maar hier bij dinnetje zijn ze nog een beetje van de oude stapel..
Ehm... volgensmij slaan ze altijd teveel in O_o..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:20 schreef Youp het volgende:
[..]
slaan ze ook 100 kilo vreten in als er sneeuw gemeld word op het weerbericht?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm... volgensmij slaan ze altijd teveel in O_o..
serieus, niet dat ik het erg vindt, ik vreet wel..
onze jaaromzet was tientalle miljoenenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb heel lang in de meest winstgevende AH van Utrecht gewerkt, die hadden een weekwinst van 1,2 miljoen euro, en dat was alleen de winst, moet je voorstellen wat de totale omzet was
Geen wonder dat die telkamer achter 2 stalen deuren zat
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm... volgensmij slaan ze altijd teveel in O_o..
serieus, niet dat ik het erg vindt, ik vreet wel..
ik wil onze jaaromzet niet weten...quote:
omzet zegt niets.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil onze jaaromzet niet weten...dan wil ik denk ik meer zakgeld
helaas wel en zo erg was het niet gesteld we zijn op tijd gestoptquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Maar geen 1,2 miljoen winst per week![]()
Eerder - 1,2 miljoen aangezien ze falliet zijn
ja ok.. jaarwinst danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
omzet zegt niets.
Het gaat om winst.
Ja man.. wel zonde.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
helaas wel en zo erg was het niet gesteld we zijn op tijd gestopt![]()
Half 3 bij Randstad zijn.. moet te doen zijn om dan ff langs Kinky te rijden..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er alleen, samen met een klusjesman, maar je mag wel ff koffie komen drinken hoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, ik mocht van m'n moeder niet meer bij die AH werken omdat ze (terwijl het formeel aan de chef was doorgegeven) naar huis gingen bellen terwijl ik in het ziekenhuis lag, of ik misschien extra kon komen werken. Tja en anderen sturen een kaart
ja ok.. dat is andere koekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:36 schreef Sjoewe het volgende:
Och, ik had het ook wel gehad. Dit was zal ik maar zeggen de druppel. In de 8 weken daarvoor hadden 6 collega's in tranen op staande voet ontslag genomen, de sfeer was zachtgezegd klote, dus toen dacht ik ook van laters
Ik ben knoertend hip, je weet tog!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de hipste manier van mijn naam schrijven ooit![]()
ik ruik je hier stinkbomquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:49 schreef Sjoewe het volgende:
Goed plan, maar ik ben er te lui voor...
* Sjoewe vraagt zich af waarom de kat spastisch naar adem ligt te snakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ruik je hier stinkbom
of zijn dat die murken bij jou in de buurt?
D'r staan nog twee nieuwe op de websitequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
krijg ik een nummer doorgestuurd via msn, van Extince....
Sjoewe, dat nummer van jou is nog beter
sowieso sowieso sowieso [afbeelding]
hebben jullie een katquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe vraagt zich af waarom de kat spastisch naar adem ligt te snakken
moet niet denken aan zo'n beestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:00 schreef Sjoewe het volgende:
Juh, die heb ik van huis mee genomen, ruimte zat hier
Vet gezellig, en doet het vet goed bij de chicksquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet niet denken aan zo'n beest
moet je ze wel eerst in je huis zien te krijgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vet gezellig, en doet het vet goed bij de chicks
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:03 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz klaar met douchen... nu maar eens tosti's gaan bakken ofzo![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
krijg ik een nummer doorgestuurd via msn, van Extince....
Sjoewe, dat nummer van jou is nog beter
sowieso sowieso sowieso [afbeelding]
Whehehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet je ze wel eerst in je huis zien te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |