je pc uitzetten?!?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef Arikay het volgende:
Heb er ook een hekel aan, en als het hard onweert ben ik zelfs bang.En net ging het hier behoorlijk tekeer in Den Bosch. En zolang er anderen in huis zijn vind ik het niet zo erg, maar nu ik alleen thuis ben dan knijp ik hem toch wel ff. Ook maar ff de pc uitgezet een half uurtje geleden.
Maar t is nu zo goed als voorbij.![]()
Die aanbeveling kreeg ik altijd van mijn moeder. PC uitzetten bij zwaar onweer. En eigenlijk weet ik ook wel dat het niet zo heel veel uitmaakt, maar toch doe ik het altijd. En toen ben ik maar ff gaan luisteren naar het onweer. En dan horen hoe de bui zich verplaatst.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:57 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
je pc uitzetten?!?!
maar, maar, maar.... !
wat moet je dàn doen?!
koop een vliegtuigje.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:01 schreef -Schorpioen- het volgende:
Onweer is zo mooi.....ik geniet er elke keer weer van !!
En slapen met onweer...Zzzzz
nou ik kan je zeggen dat die bui nu hier (in Oss) zit!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:00 schreef Arikay het volgende:
. En toen ben ik maar ff gaan luisteren naar het onweer. En dan horen hoe de bui zich verplaatst.![]()
Dan lees je toch een boek.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Nee ik ook, want dan moet mijn pc uit en kan ik niet naar buiten.
Ik moet ook nog een boek lezen maar ik kom er steeds niet aan toe,quote:
Hier onweert het een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar het was echt kéihard
Niet normaal meer
Ik heb óók een hekel aan vuurwerkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hier onweert het een beetje
Het is heerlijk, kom op zeg.. wie is er nou bang voor een stel knallen, vuurwerk is toch ook niet eng?
Maar hier was het gewoon één grote, harde, abnormale, allesomvattende knalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hier onweert het een beetje
Het is heerlijk, kom op zeg.. wie is er nou bang voor een stel knallen, vuurwerk is toch ook niet eng?
koop een schuilkeldertje....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
En nu hoor ik sirenes.
Zie je wel! Onweer is wel eng en gevaarlijk!
Paardenkont.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier ook.
Nu ben ik degene die Yes/Jippie zegt, mweheheh.
Noob.
The Da Vinci code ofzo........quote:
ijsmeis ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
ijsmeis ook.
In die tijd lezen wij samen Lord Of The Rings, de Bijbel en leren we Britannica van buiten.
Kan ik er wat aan doen dat ik pas 30 pagina's heb gelezen in 2 maanden tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
ijsmeis ook.
In die tijd lezen wij samen Lord Of The Rings, de Bijbel en leren we Britannica van buiten.
Ik zal Thor eens op zijn bek slaanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:57 schreef RiDo78 het volgende:
* RiDo78 troost ijsmeis... rustig maar, je hoeft niet bang te zijn...
Het is alleen maar Thor die op z'n wagen over een bergweggetje dendert en zijn woede koelt op alles en iedereen die hem niet aan staat. En waarom zou hij jouw kwaad willen doen??
Misschien helpt het je als je weet wat het nu eigenlijk is: http://science.howstuffworks.com/lightning.htm
Hier wordt het in eenvoudig engels uitgelegd.
Het enige nadeel van onweer is dat het meestal ook regent. Anders zou ik zo een wandellingetje door de stad gaan maken hoor.
Ze is al op pagina 30 hooooor.quote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik pas 30 pagina's heb gelezen in 2 maanden tijd.
Druk leventje hè.
Kijk... je hebt lef! dat mag ik wel!quote:
Die deal staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over 2 weken ben ik bij pagina 100 oke?.
Met die knuisten van haar is dat peanuts.quote:
Vooral een paraplu is slim met onweerquote:Ik ga denk ik maar lopen met een paraplu erbij en een lekker muziekje op mijn muziekspelertje.
Okéquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die deal staat.Spreken op MSN wel even af wat er gebeurt als dat niet zo is.
Nou... nu begin ik ook te twijvellen hoor! :-P Maar wat maakt het uit?! Dan versla je ze toch alle 4?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
Neeee! Echt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |