*hug* kom maar hoor, je bent gewoon nog jong en fit, laat de rest maar lullen (jij hebt tenminste meer levenservaring) hahahhaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
*hug* kom maar hoor, je bent gewoon nog jong en fit, laat de rest maar lullen (jij hebt tenminste meer levenservaring) hahahha![]()
aaaaaahhh wat lief!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
*hug* kom maar hoor, je bent gewoon nog jong en fit, laat de rest maar lullen (jij hebt tenminste meer levenservaring) hahahha![]()
Doe hem de groeten maar terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:25 schreef tijgerwillie het volgende:
heb mailtje van mike gehad;
voor jullie;
Tja, ik heb op 't moment wel ff wat te doen gelukkig....
Nu zit ik ff op een andere computer zodat ik iig nog kan e-mailen.
Doe ze de groetjes maar van me op Fok!....
ikke is liefquote:
* namens Tijgerwillie's fanclub: de groeten. We leven met je mee...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd groetjes terug, k vind t zielug voor 'm!
Namens de starter van het stagiaire topic de groeten terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:25 schreef tijgerwillie het volgende:
heb mailtje van mike gehad;
voor jullie;
Tja, ik heb op 't moment wel ff wat te doen gelukkig....
Nu zit ik ff op een andere computer zodat ik iig nog kan e-mailen.
Doe ze de groetjes maar van me op Fok!....
ja ja wat ene fantastisch initiatiefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Namens de starter van het stagiaire topic de groeten terug![]()
Wat zouden jullie zonder mij moetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker een geweldig initiatief. Wat zouden we zonder dit topic moeten?
idd stage zou ene stuk zaaier zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zeker een geweldig initiatief. Wat zouden we zonder dit topic moeten?
Dat wilde ik nou ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zouden jullie zonder mij moeten![]()
dat is nou weer iets teveel eerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
tijgerwillie, dus ook geen foto en geen fanclubquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:38 schreef tijgerwillie het volgende:
zekers geen topic, geen....
zoveel ben je anders nog niet aanwezig geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tijgerwillie, dus ook geen foto en geen fanclub
Kunst & Economie, afstudeerrichting Entertainment Management.quote:
Vandaar dat je niets zeiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Kunst & Economie, afstudeerrichting Entertainment Management.
Directeur belde net, moest ff hard aan t werk
idd fijne fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toch maar een geluk dat het er wel is he
Ja, zeg dat..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toch maar een geluk dat het er wel is he
aha sielug!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Kunst & Economie, afstudeerrichting Entertainment Management.
Directeur belde net, moest ff hard aan t werk
t smaakt naar meer is t niet?quote:
Aah, zei die dat je teveel aan het internetten was?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
er werd mij de mond gesnoerd door de directeur!
keb niet foto hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:46 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb jij ook foto, ikke wil ook foto's zien
nee, hij had kritiek op mn begrotingenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aah, zei die dat je teveel aan het internetten was?
Owh, dat is niet zo mooi.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, hij had kritiek op mn begrotingen
oei, gaf je te weinig uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, hij had kritiek op mn begrotingen
nee, paar dingtejes aanpassen (hoezo kunnen mensen nooit zeggen: ziet er goed uit, maar meot er altijd wat aan veranderd worden?) volgens mij vindt ie mij een beetje te brutaal. Ik had hem namelijk gebeld met de vraag of hij het vandaag na wilde kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Owh, dat is niet zo mooi.
Die mag je nu zeker opnieuw maken van hem?
Hij heeft wel mooi geluisterdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, paar dingtejes aanpassen (hoezo kunnen mensen nooit zeggen: ziet er goed uit, maar meot er altijd wat aan veranderd worden?) volgens mij vindt ie mij een beetje te brutaal. Ik had hem namelijk gebeld met de vraag of hij het vandaag na wilde kijken
Ik weet ook niet waarom dat niet kan. Ik heb mijzelf dat ook wel eens afgevraagd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, paar dingtejes aanpassen (hoezo kunnen mensen nooit zeggen: ziet er goed uit, maar meot er altijd wat aan veranderd worden?) volgens mij vindt ie mij een beetje te brutaal. Ik had hem namelijk gebeld met de vraag of hij het vandaag na wilde kijken
en ik heb hier niet meer foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
t smaakt naar meer is t niet?
dus tijgerwillie, ik als voorzitter zou graga meer feauteau's ontvangen
had een week geleden het voor de tweede keer opgestuurd. Daarvoor ook al gedaan, maar toen was ie het kwijt in zn mailboxquote:
Kwijt in z'n mailboxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
had een week geleden het voor de tweede keer opgestuurd. Daarvoor ook al gedaan, maar toen was ie het kwijt in zn mailbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |