Tijdens het watergeven van de Afrikaantjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef GLO het volgende:
Hij zakte toch in elkaar tijdens het tuinieren?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tijdens het watergeven van de Afrikaantjes?
Hmmm, ja, maar waarom?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef GLO het volgende:
Hij zakte toch in elkaar tijdens het tuinieren?
is toch iets completer. En ik bedoelde het uiteraard ook ironischquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef lubje25 het volgende:
ken wel de versie dat ie overleed aan een allergische reactie op pesticiden voor in zijn tuin. Maar dan is de cocaïne versie toch meer rock
Ze hebben gewoon ook in de komende periode andere zaken te doen (drummer rond deze zomer ook z'n proefschrift af en zo).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, wij kunnen het jammer vinden, maar ze stoppen volgens eigen zeggen omdat ze klaar zijn met wat ze met de band wilden. Dat vind ik een hele goede, duidelijke en valide reden; dat besef zouden meer bands moeten hebben.
Uit de NPI Nieuwsbrief. En het stond geloof ik ook in de OOR of de Fret.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon ook in de komende periode andere zaken te doen (drummer rond deze zomer ook z'n proefschrift af en zo).
Hoe wist jij eigenlijk dat de Skidmarks nokken?
(ik had het van de drummer gehoord di ik een beetje ken maar het stond ook op desite vandaar ik de vraag durfde te stellen)
O ja, ik had het ook op de NPI sitegelezen ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Uit de NPI Nieuwsbrief. En het stond geloof ik ook in de OOR of de Fret.
Juist, had een paar jaar geleden met "Alane" een zomers hitje dat net voorbij kwam zeilen op Veronica. Ik had niet zoveel inspiratie dus vandaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wes
Snel en goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Grof geschut?
Hitje? Paar jaar geleden? Alane was een dikke nummer 1-hit en 1 van de allergrootste hits van het jaar en dat jaar was 1997, acht jaar geleden dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Juist, had een paar jaar geleden met "Alane" een zomers hitje dat net voorbij kwam zeilen op Veronica. Ik had niet zoveel inspiratie dus vandaar.![]()
newbiedoobiedoo + 1
O nee, die zijn met veel meerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:52 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
Sterker nog: een van de grootste hits allertijden, 8 weken op nummer 1.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Hitje? Paar jaar geleden? Alane was een dikke nummer 1-hit en 1 van de allergrootste hits van het jaar en dat jaar was 1997, acht jaar geleden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |