Juist, had een paar jaar geleden met "Alane" een zomers hitje dat net voorbij kwam zeilen op Veronica. Ik had niet zoveel inspiratie dus vandaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wes
Snel en goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Grof geschut?
Hitje? Paar jaar geleden? Alane was een dikke nummer 1-hit en 1 van de allergrootste hits van het jaar en dat jaar was 1997, acht jaar geleden dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Juist, had een paar jaar geleden met "Alane" een zomers hitje dat net voorbij kwam zeilen op Veronica. Ik had niet zoveel inspiratie dus vandaar.![]()
newbiedoobiedoo + 1
O nee, die zijn met veel meerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:52 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
Sterker nog: een van de grootste hits allertijden, 8 weken op nummer 1.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Hitje? Paar jaar geleden? Alane was een dikke nummer 1-hit en 1 van de allergrootste hits van het jaar en dat jaar was 1997, acht jaar geleden dus.
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Mag Lubje wel ff veranderenquote:
Da's weer wat overdreven. De lijst met langst genoteerde nummer 1-hits in het Hitdossier begint bij 9... (en eindigt bij het recordaantal van 16).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Sterker nog: een van de grootste hits allertijden, 8 weken op nummer 1.
Dat vond ik echt een heel naar stelletje bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Grof geschut?
Ach GLO de tijd gaat zo snel, vandaar die paar jaar. Wist niet dat je Wes-adept was trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Hitje? Paar jaar geleden? Alane was een dikke nummer 1-hit en 1 van de allergrootste hits van het jaar en dat jaar was 1997, acht jaar geleden dus.
Verre van. Anders had ik 'm wel herkend (aan dat oog, die neus etc.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ach GLO de tijd gaat zo snel, vandaar die paar jaar. Wist niet dat je Wes-adept was trouwens![]()
Nou.. volgens een lijstje dat ik heb, hebben maar zestien platen langer dan acht weken op 1 gestaan, al lees ik niets over zestien weken. Welke plaat is dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's weer wat overdreven. De lijst met langst genoteerde nummer 1-hits in het Hitdossier begint bij 9... (en eindigt bij het recordaantal van 16).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |