abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27928459
3 plekjes (rondjes) doe ik, tegen mekaar aangeplakt zeg maar
En ja, de avond voor je het erop doet goed wassen met zeep en de volgende ochtend het eraf spoelen met water en deo erop.
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:23:40 #177
122801 Jenny24
DE DIERENVRIEND
pi_27951196
Hoi MouseOver,

Ik denk niet dat het ligt hoe schoon je oksel zijn, want ik ga echt douchen voordat ik naar bed ga, goed onder de oksels wassen, en smorgens nog een keer douchen om het eraf te spoelen.
Ik ga morgen de klantenservice bellen van Odorex om te vragen, hoe het mogenlijk is dat de werking maar enkele maanden is.
Ik heb Deoleen gebrobeerd vandaag maar helaas !! weer geen droge oksels hoor ! ( het geurt niet )
deoleen moet ook vocht tegen houden of verminderen, maar helaas produkt doet ook niet wat er wel beloofd wordt
pi_27951673
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:23 schreef Jenny24 het volgende:
Hoi MouseOver,

Ik denk niet dat het ligt hoe schoon je oksel zijn, want ik ga echt douchen voordat ik naar bed ga, goed onder de oksels wassen, en smorgens nog een keer douchen om het eraf te spoelen.
Ik ga morgen de klantenservice bellen van Odorex om te vragen, hoe het mogenlijk is dat de werking maar enkele maanden is.
Ik heb Deoleen gebrobeerd vandaag maar helaas !! weer geen droge oksels hoor ! ( het geurt niet )
deoleen moet ook vocht tegen houden of verminderen, maar helaas produkt doet ook niet wat er wel beloofd wordt
Ben benieuwd naar hun antwoord.
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:49:06 #179
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_27952024
zou het niet zo kunnen zijn dat de werking verminderd als je hem lang laat staan,omdat de werkzame stoffen verdampt zijn?

ik merk zelf ook dat het heel wisselvallig werkt, de eerste weken werkte het geweldig een keer aanbrangen was genoeg voor een week droge okseltjes. Echter nu moet het echt iedere 3 dagen om een beetje op hetzelfde level te blijven qua vochtigheid
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_27952295
Hm, ik hoor veel mensen dat het niet meer werkt. Ik heb het nu een tijdje, en gebruik het alleen wanneer het nodig is. Dus niet voor de dag dat ik een dagje thuis ga luieren ofzo...
Maar ja ik kan me voorstellen dat je het iedere dag moet gebruiken op je werk oid, dan is het wel vervelend. Dan nog zou ik proberen er structuur in aan te brengen, 2x in de week aanbrengen bijvoorbeeld op woensdag en zaterdag...
Ik heb nog niks gemerkt van verminderde werking bij mij, omdat ik het alleen gebruik wanneer nodig. En als ik naar school ga oid, dan doe ik het ook 2x in de week. Misschien is dit n tip voor jullie, iets anders kan ik er niet van maken!
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
  woensdag 15 juni 2005 @ 15:33:22 #181
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27953721
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef MeuL het volgende:
* MeuL vraagt zich af...

Hoeveel van dit spul mensen op een wattenschijfje doen.. 3x op de kophouden of iets dergelijks? Want eerlijk gezegd merk ik amper dat ik heb " op heb " als het ware..

Daarnaast.. stel je doet het de ene avond op voordat je gaat slapen.. doe je dan de volgende dag vrolijk je normale deo erover? ( Rexona oid.. geen alcohol/parfum houdende deo )

Alvast bedankt
Eerst wat water zodat het schijfje er al van doordrenkt is. Anders zuigt het het halve flesje op
Vampire Romance O+
pi_27957667
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
zou het niet zo kunnen zijn dat de werking verminderd als je hem lang laat staan,omdat de werkzame stoffen verdampt zijn?

ik merk zelf ook dat het heel wisselvallig werkt, de eerste weken werkte het geweldig een keer aanbrangen was genoeg voor een week droge okseltjes. Echter nu moet het echt iedere 3 dagen om een beetje op hetzelfde level te blijven qua vochtigheid
Ff lezen dan zie je dat bij mij de werking sterk verminderd is ondanks dat ik een nieuw flesje heb aangeschaft.
pi_27958598
Heh? gebruiken jullie eerst water op t wattenschijfje?
pi_27959286
Heeft iemand een afbeelding van dit geen
Wat is het nou precies (heb geen zin om het hele topic door te lezen), is het een spray, roller.

Ik heb snel iritatie, maar een goede deo heb ik zeker nodig, ookal heb ik de juiste deo nog niet gevonden
pi_27959303
Pagina 3!
  woensdag 15 juni 2005 @ 18:27:11 #186
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27959340
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:58 schreef Dinamiet het volgende:
Heh? gebruiken jullie eerst water op t wattenschijfje?
Ja
Vampire Romance O+
pi_27959726
Pff wat ben ik jaloers op de meeste van jullie.. Bij mij werkt het dus ook niet. Heeft het nooit gedaan ook. Ik doe alles wat ik moet doen, ik dep, ik laat het drogen, was het smorgens weer af. Nee hoor helemaal niks. Grr..

Syneo 5 helpt trouwens bij mij ook niet. Heb nu Safety Five (rond de 10 euro) dat tegen de geurtjes werkt. Ik moet zeggen, dat werkt dus wel! Helaas blijf je zweten maar de geurtjes zijn weg!
Dat is al een hele grote stap
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_27960967
Odorex extra dry

Werkt bij mij wel hoor, maar gebruik het alleen als ik weet dat het erg warm wordt
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_27972471
net opgesmeerd, maar het jeukt als een mtf-er!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_27973150
je moet het ook niet smeren!!!! deppen!
pi_27975494
Via je huisarts kun je ook aluminium chloride oplossing krijgen, helpt ook bij veel mensen. Is er ook in creme vorm waardoor het minder irriteert. Uiteraard zijn er talloze andere oplossingen voor mensen waarbij de gewonen middelen niet werken en het zweet blijft lopen zonder dat je daar iets aan kunt doen. Medisch heet dat hyperhidrosis en er zijn goede medicijnen en andere methodes om overmatig transpireren tegen te gaan.

Groetjes Thijs

[ Bericht 10% gewijzigd door DarkElf op 16-06-2005 10:45:14 (dit valt gewoon onder spam :)) ]
pi_27976220
reactie op spam, is reeds weg

[ Bericht 82% gewijzigd door DarkElf op 16-06-2005 10:46:51 ]
pi_27976442
Ik wil alleen mensen helpen....
pi_27976683
snap maar het aanprijzen an je website valt onder spam, je kan hem ook gewoon als je homepage instellen; mensen kijken daar vaak toch wel naar.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27989651
goeie shit die odorex... werkt goed man!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:04:06 #196
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_28193658
Het werkt bij mij ook errug goed
Ik heb het zondag met vaderdag voor het eerst gebruikt en de hele dag droge okseltjes gehad
(de hele dag buiten in de zon gelopen. )

En ook met het sporten , in een snikhete gymzaal... m'n truitje bleef mooi droog.(en ik zweette echt wel)
ik heb er overigens geen last van dat ik ergens anders meer zweet... wel mooi droge oksels!

En vandeweek ook weer meer mensen aangeraden, raar eigenlijk dat bijna niemand het kent terwijl het goed werkt.

*spread the word
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:15:54 #197
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_28194017
bij mij werkt het op hete dagen als deze wat minder, net n uur actief beziggeweest en weer natte okseltjes ( gister gesmeerd) het is wel minder dan ik eerst had, maar nat zijn ze
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:17:49 #198
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_28194084
Ik merk wel dat mijn rug ietsjes meer gaat zweten, maar dat kan me eerlij gezegd geen fl-kker schelen. Van die lelijke zweetplekken onder m'n armen ben ik lekker af
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:35:18 #199
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28194619
Gisteravond maar weer eens (voor het eerst in lange tijd) Odorex Extra Dry gebruikt, en geen irritante reacties tot nu toe.
Je moet dus echt DEPPEN en _niet_ smeren en ook niet heel zachtjes want dan gaat het fout
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_28220118
Waargh ik zweet nu heel erg op m'n hoofd.. ben ik niet zo blij mee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')