Ben benieuwd naar hun antwoord.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:23 schreef Jenny24 het volgende:
Hoi MouseOver,
Ik denk niet dat het ligt hoe schoon je oksel zijn, want ik ga echt douchen voordat ik naar bed ga, goed onder de oksels wassen, en smorgens nog een keer douchen om het eraf te spoelen.
Ik ga morgen de klantenservice bellen van Odorex om te vragen, hoe het mogenlijk is dat de werking maar enkele maanden is.
Ik heb Deoleen gebrobeerd vandaag maar helaas !! weer geen droge oksels hoor ! ( het geurt niet )
deoleen moet ook vocht tegen houden of verminderen, maar helaas produkt doet ook niet wat er wel beloofd wordt
Eerst wat water zodat het schijfje er al van doordrenkt is. Anders zuigt het het halve flesje opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef MeuL het volgende:
* MeuL vraagt zich af...
Hoeveel van dit spul mensen op een wattenschijfje doen.. 3x op de kophouden of iets dergelijks? Want eerlijk gezegd merk ik amper dat ik heb " op heb " als het ware..
Daarnaast.. stel je doet het de ene avond op voordat je gaat slapen.. doe je dan de volgende dag vrolijk je normale deo erover? ( Rexona oid.. geen alcohol/parfum houdende deo )
Alvast bedankt
Ff lezen dan zie je dat bij mij de werking sterk verminderd is ondanks dat ik een nieuw flesje heb aangeschaft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
zou het niet zo kunnen zijn dat de werking verminderd als je hem lang laat staan,omdat de werkzame stoffen verdampt zijn?
ik merk zelf ook dat het heel wisselvallig werkt,de eerste weken werkte het geweldig een keer aanbrangen was genoeg voor een week droge okseltjes. Echter nu moet het echt iedere 3 dagen om een beetje op hetzelfde level te blijven qua vochtigheid
![]()
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:58 schreef Dinamiet het volgende:
Heh? gebruiken jullie eerst water op t wattenschijfje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |