toch niet als je t voor t slapen gebruikt? of wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:07 schreef gekke_sandra het volgende:
Je krijgt deo strepen op je shirt van Odorex.
En dat is zo'n roller?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
staat aan de binnenkant van het etiketje op je flesje. eerst wassen dan deppen dan laten drogen. 'snachts voor je gaat slapen.
Alleen voor het slapen? En 's ochtends dan? Gewoon spuitbus deo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
toch niet als je t voor t slapen gebruikt? of wel?
Oh, die heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, het is een flesje met vloeistof. beetje op n wattenschijfje doen, en deppen
die heb ik ook gelijk gehaald, mocht die meuk van odorex niks voor mij zijn. prijsverschil moet toch ergens vandaan komen lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:01 schreef FRaGMaN het volgende:
nieuw flesje gekocht. help voor geen meter meer. 1ste maand ging goed daarna werd me lichaam resistent lijkt het wel. huid gaat irriteren en nog steeds een zwembad onder me oksels. Morgen maar dat spul van 20 euri proberen.
Hmm, je bent de eerste van wie ik het hoor. Hoevaak heb je het gebruikt, en spoelde je het 's ochtends ook braaf af?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:01 schreef FRaGMaN het volgende:
nieuw flesje gekocht. help voor geen meter meer. 1ste maand ging goed daarna werd me lichaam resistent lijkt het wel. huid gaat irriteren en nog steeds een zwembad onder me oksels. Morgen maar dat spul van 20 euri proberen.
Herkenbaar, ik zweet vrijwel niet onder mijn oksels, kan zo een week hetzelfde aan in de zomer (als ik zou willen that is) en ik gebruik heel af en toe deo, bijvoorbeeld als ik ga sporten, maar meer voor het frisse geurtje. Enige plekken waar ik zweet zijn mijn onderrug en borst (maar nooit zodanig dat het vlekken geeft of gaat ruiken, en alleen bij zware inspanning), en mijn hoofd. En dat laatste vind ik echt vervelend. Vooral in de zomer word ik als ik het te warm heb rood en begin ik te zweten op mijn bovenlip, voorhoofd en kin. Ben altijd in de weer met zakdoekjes, poeder etc. Zweette ik maar onder mijn oksels, daar kan je tenminste nog iets aan doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:14 schreef zoalshetis het volgende:
borst en voorhoofd. zeker in het begin van de zomer. voordeel is wel dat ik een kacheltje ben in de winter...
Zometeen 8 uur in de auto zonder airco.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:27 schreef kultivate het volgende:
Dit zijn de grote testdagen van odorex en tot nu toe werkt het super. Nog even vanmiddag in de metro en trein afwachten hoe het dan gaat want daar is het altijd super heet.
de ultieme test jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zometeen 8 uur in de auto zonder airco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |