OMG Check dit, HOW BAD!quote:
quote:CUTS:
R1 America - (Warner Bros Home Entertainment) - No Cuts.
R2 France - (Warner Bros Home Entertainment) - No Cuts.
R2 Germany - (Warner Bros Home Entertainment) - No Cuts.
R2 Holland - (Warner Bros Home Entertainment) - No Cuts.
R2 Japan - ([Unknown]) - No Cuts.
R2 Scandinavia - (Warner Bros Home Entertainment) - No Cuts.
R2 United Kingdom - (Warner Bros Home Entertainment) - Yes - This film has been cut by 10-15 seconds for UK release in order to obtain a 15 certificate. The BBFC could have passed the movie uncut with an 18 certificate, but Warner Brothers wanted the cuts to make it a 15 certificate so it would appear to a wider audience (and to make them more money).
The cuts are as follows -
Cut 1: During the bathroom fight between Morpheus & Agent Smith, Morpheus head butts Smith knocking his sunglasses off. Smith retaliates with three head butts to Morpheus.
Cut 2: During the subway fight between Neo & Agent Smith, Smith head butts Neo twice whilst their arms are locked.
Cut 3: During the subway fight between Neo & Agent Smith, Neo head butts Smith twice whilst their arms are locked.
As a direct result of these cuts the Audio Commentary and Isolated Score were out of sync with the rest of the film, and because Warner did not want to invest in editing them, they are not present on the UK R2 (Admittedly it would be hard to edit the Isolated Score).
R4 Australia - (Village Roadshow) - No Cuts.
Godverdomme, hebben ze nou ALWEER een nieuwe versie uitgebracht van W@h?quote:
FRS kost ie 19,99 en met FreeID 17,99.. mooie prijs voor een mooie verpakking! 4DVD's!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is wel vet. Waar heb je die besteld en voor hoeveel?
Wat is er zo bijzonder aan volgende week zondag?quote:
Mijn shopdag met mijn twee beste vrienden. Doen we meestal 1x in de maand. Dan gaan we Alle cd/dvd winkels af die we leuk vinden in Amsterdam en dan pakken we meestal ook een filmpje en eten en daarna BIERquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan volgende week zondag?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn shopdag met mijn twee beste vrienden. Doen we meestal 1x in de maand. Dan gaan we Alle cd/dvd winkels af die we leuk vinden in Amsterdam en dan pakken we meestal ook een filmpje en eten en daarna BIER
En in de tussentijd koop ik dus geen DVD's in winkels... wel via e-bay of zo![]()
En meestal kom ik dan met een "aantal" dvd's thuis
Jij koopt alles via Internet he?quote:
Alles via internet ja. Goekdop, beter, gemakkelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij koopt alles via Internet he?
Ik doe half om half tegenwoordig. Ebay nogal aardig wat laatste tijd
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Alles via internet ja. Goekdop, beter, gemakkelijk.
Ben er trots op bij geen enkele Nl uitgave meer te hebben
Volgens mij niet, buiten die box kosten ze zonder uiterzondering minimaal 20 euro, uitschieters als bv. Persona kosten wat ik heb zien liggen zelfs rond de 35 euro.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef Wepeel2 het volgende:
Zijn die Bergman dvd's ook nog eens verkrijgbaar waar ze minder dan 20 euro per stuk kosten?
Even afgezien van die box, waar dan zit dan weer The Serpents Egg in en die hoef ik niet persé.
Een tijdje terug waren ze bij Play maar zo'n 12/13 euro, maar ik heb toen alleen maar Seventh Seal besteld.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:35 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Volgens mij niet, buiten die box kosten ze zonder uiterzondering minimaal 20 euro, uitschieters als bv. Persona kosten wat ik heb zien liggen zelfs rond de 35 euro.
Dat was inderdaad wel een buitenkans.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:51 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Een tijdje terug waren ze bij Play maar zo'n 12/13 euro, maar ik heb toen alleen maar Seventh Seal besteld.
Nu dus wel spijt van.
Was idd in de verleiding gekomen, maar heb me kunnen inhouden en ben braaf voor de R1 SE gegaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar je zou toch de NL LE uitgave van ESotSM kopen?
Ooh ik weet het weer, vanwege de EN subs en reklame (quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Was idd in de verleiding gekomen, maar heb me kunnen inhouden en ben braaf voor de R1 SE gegaan
Tis een kale uitgave, maar hij is ongecensureerd kijk maar in m'n sigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:32 schreef Smots het volgende:
K_Q, wat heeft deze editie voor specs?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh ik weet het weer, vanwege de EN subs en reklame ()
Ik heb hem ook en ik heb spijtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:34 schreef Durbin het volgende:
[afbeelding]
..maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of dit wel een blijvertje is..
Zodra het verzonden is een dagje of 4, of de douane moet moeilijk doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:01 schreef tonks het volgende:
Bij dvdsoon moet je met creditcard betalen.
Hoe snel is het dan binnen?
Zou toch wel verdomde zonde zijn als die kwijt is geraakt. Betaal je je nu het schampus voor als je die wilt hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:39 schreef Cheiron het volgende:
Mn Phantmo of the Opera box is nog steeds niet binnen
De 5e besteld bij cdwow.net. De 8e heb ik twee andere dvd's besteld bij ze, en die zijn wel al binnen
Jawelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:38 schreef Mikkie het volgende:
¤ 14,99 werkt helaas dus weer net niet met PJR
Is de kwaliteit van Bottle Rocket goed?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:16 schreef Wunsel het volgende:
The Office: 3 in 1..
[afbeelding]
..en Bottle Rocket
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |