Was idd in de verleiding gekomen, maar heb me kunnen inhouden en ben braaf voor de R1 SE gegaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar je zou toch de NL LE uitgave van ESotSM kopen?
Ooh ik weet het weer, vanwege de EN subs en reklame (quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Was idd in de verleiding gekomen, maar heb me kunnen inhouden en ben braaf voor de R1 SE gegaan
Tis een kale uitgave, maar hij is ongecensureerd kijk maar in m'n sigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:32 schreef Smots het volgende:
K_Q, wat heeft deze editie voor specs?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh ik weet het weer, vanwege de EN subs en reklame ()
Ik heb hem ook en ik heb spijtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:34 schreef Durbin het volgende:
[afbeelding]
..maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of dit wel een blijvertje is..
Zodra het verzonden is een dagje of 4, of de douane moet moeilijk doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:01 schreef tonks het volgende:
Bij dvdsoon moet je met creditcard betalen.
Hoe snel is het dan binnen?
Zou toch wel verdomde zonde zijn als die kwijt is geraakt. Betaal je je nu het schampus voor als je die wilt hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:39 schreef Cheiron het volgende:
Mn Phantmo of the Opera box is nog steeds niet binnen
De 5e besteld bij cdwow.net. De 8e heb ik twee andere dvd's besteld bij ze, en die zijn wel al binnen
Jawelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:38 schreef Mikkie het volgende:
¤ 14,99 werkt helaas dus weer net niet met PJR
Is de kwaliteit van Bottle Rocket goed?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:16 schreef Wunsel het volgende:
The Office: 3 in 1..
[afbeelding]
..en Bottle Rocket
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |