quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:24 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Shit, en die lui allemaal beweren dat het orgineel is![]()
Shame on you!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hey die heb ik ooken dat is toch best wel een bootleg
Wel de 10 disc versie dan he? Die je overal ter wereld kan kopen behalve in NLquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef Smots het volgende:
[..]
waarom zou je dat ding willen ruilen tegen de kartonnen verpakking?
Ach ja, dan hebben je hun meesterwerkjes betreffende de Alien Head, Roman Holiday Juwelenkist of LoTR Wooden Box nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doen wel erg hun best moet ik zeggen.
Geloven jullie dat er ook nog eens een 2 disc van alleen the Matrix wordt uitgebracht. Ik moet dus echt niks hebben van die 10 disc set, aangezien ik alleen deel 1 geweldig vind.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wel de 10 disc versie dan he? Die je overal ter wereld kan kopen behalve in NL
Maar ik wil dat omdat ik het eigenlijk niet zo een mooie box vind en hij neemt echt te veel ruimte in beslag! En ik kocht hem toen omdat ik geen regiovrije dvd speler had en nu wel
Dus ik wil best ruilen![]()
Ondanks dat ik verlies maak. Tot nu toe heb ik ook alleen maar deel 1 2 en 3 gekeken de rest van de discs zijn nog niet eens aangeraakt
Heb ik een incomplete boxquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:21 schreef Hare het volgende:
Misschien interesse in een dealtje dat ik de 10 disc normale uitvoering koop, ik the Matrix eruithaal en jij de rest mag hebben voor een vriendelijk prijsje?
Ruilenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:46 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik heb straks denk ik nog zo'n 10discer R1 over. En met zo'n mooi glimmend groen matrix-hoesje heb ik echt nooit getwijfeld om dat lelijke R2 cd-rekje te kopen...
Ehm, ik zie ze anders toch echt niet staan hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:29 schreef Motoko het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=98207&p=57&g=72&pa=sr
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104816&p=57&g=72&pa=sr
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104645&p=57&g=72&pa=sr
die zijn al een tijdje uit.
Op dvd.nl/forum heb je meer kans een leuke prijs ervoor te krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik een incomplete box![]()
Nee
![]()
Ik zet hem wel in V/A alleen ben ik bang dat ik er niet veel voor krijg
Ja maar die *** bij de Freerecordshop hebben die box nu voor 39 gezetquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Op dvd.nl/forum heb je meer kans een leuke prijs ervoor te krijgen.
En die R1 box is bij dvdimport voor 39 euro te koop.
Verkoop je je plastic kistje voor 45 euro heb je alle kosten voor de aankoop van je nieuwe box eruit
ah ok misverstand ik dacht dat je gewoon een dubbeldisc bedoelde niet zozeer een nieuwe.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, ik zie ze anders toch echt niet staan hoor
Ik heb het over de nieuw uitgegeven 10 disc box. Daarin heeft elke film 2 DVD's apart en dan nog wat extra dvd's. Ik wil dus alleen de 2 disc van the Matrix hebben. De nieuwe release.
Hare, bedoel je nou de 2 discs voor the Matrix 1 uit de 10disc editie?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, ik zie ze anders toch echt niet staan hoor
Ik heb het over de nieuw uitgegeven 10 disc box. Daarin heeft elke film 2 DVD's apart en dan nog wat extra dvd's. Ik wil dus alleen de 2 disc van the Matrix hebben. De nieuwe release.
Ja, aangezien de nieuwe release een betere transfer heeft en beter audiocommentaarquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hare, bedoel je nou de 2 discs voor the Matrix 1 uit de 10disc editie?
Das gewoon dezelfde als The Matrix revisted. OP de 10 box set heet het ook:
The Matrix
The Matrix Revisited
Of heb ik het nou verkeerd....
Ach soquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, aangezien de nieuwe release een betere transfer heeft en beter audiocommentaar
Niet helemaal. Check dvdcomparequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach so
Maar voor de rest wel dezelfde extra's en zo. Okidoke
Bij alle cdwow websites kun je met creditcard betalen, heb je die niet dan kun je bij cdwow.net en bij cdwow.nl betalen met overschrijving of rabo direct betalen, dit gaat als volgt: U gooit het product in uw winkelwagentje gaat naar het wagentje toe klik op proceed/weiter (ligt eraan welke site je zit) bij de eerste keuze daar en dan vul je je adresgegevens in en druk je daar op nein de rest wijst zichzelf.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:54 schreef --Globe-- het volgende:
ik zie dat jullie veel bestellen van CD wow.. Ik keek op die site en de prijzen zijn idd heel erg laag.. maar hoe werkt het precies met bestellen en afleveren in nederland?
En hoe moet je betalen?
Dude, je klinkt alsof je daar werktquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Shogo het volgende:
[..]
Bij alle cdwow websites kun je met creditcard betalen, heb je die niet dan kun je bij cdwow.net en bij cdwow.nl betalen met overschrijving of rabo direct betalen, dit gaat als volgt: U gooit het product in uw winkelwagentje gaat naar het wagentje toe klik op proceed/weiter (ligt eraan welke site je zit) bij de eerste keuze daar en dan vul je je adresgegevens in en druk je daar op nein de rest wijst zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |