quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:25 schreef tonks het volgende:
zoo 30.000
Je haalt ze zeker wel meestal voor minder als 10 euro? anders is het niet te doen
Gebruik eens iets anders dan Imageshack man.quote:
Dat Superbit gedoe, volgens mij is dat totale onzin. Zijn er mensen die echt verschil merken in beeld en geluidskwaliteit??quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef Hare het volgende:
Ow, en als je het trouwens over het superbit gebeuren had, vind dat maar een stom verkooptrucje en dat zou er dus echt nooit voor zorgen dat ik de dvd ervan koop.
(heb dat alleen bij Das Boot gedaan aangezien de superbit transfer volgens vele reviewsites een stuk beter is)
Check de reviews maar, http://www.dvd-basen.dk/uk/home.php3quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat Superbit gedoe, volgens mij is dat totale onzin. Zijn er mensen die echt verschil merken in beeld en geluidskwaliteit??
Damn wat gaaf, ben zelf ook helemaal gek van ghibli films.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef k00s het volgende:
Spirited Away giftset
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Bedankt weer hare!![]()
Welkequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:32 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Damn wat gaaf, ben zelf ook helemaal gek van ghibli films.
Binnekort maar ff die 6DVD all movie set kopen![]()
Ik heb die film nog niet gezienquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
KQ, Je hebt echt een überlijst maar ik mis toch echt 1 film daartussen... 25th Hour... Die heb je er niet tussen... Pourquoi?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
KQ, Je hebt echt een überlijst maar ik mis toch echt 1 film daartussen... 25th Hour... Die heb je er niet tussen... Pourquoi?
Zeg dan transfer of beeldkwaliteit ipv visuals. Ik dacht dat je de special effects bedoelde! Een heleboel Nederlandse uitgaves zijn kut wat betreft kwaliteit (zie ook Fudoh en Deadly Outlaw: Rekka). Asia Extreme brengt meestal wel goede beeldkwaliteit op de markt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het een matige transfer is?
Want ik neem aan dat je het nu niet hebt over de special effects.
All I can say is... eBay is your friendquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Welke
Is dat een Nl uitgave ofzo, want daar heb ik nog nooit van gehoord.
Over een week te huur.quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:15 schreef DirtyCutFreak het volgende:
die fetten jahre sind vorbei weet iemand waar ik deze film kan krijgen?
Je gaat toch niet aan de bootleg hequote:Op donderdag 19 mei 2005 02:38 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
All I can say is... eBay is your friend
That's one way of putting it....quote:
Ik dacht dat hij alleen zo zou heten in Amerika enzo, jammer vind die andere titel gaver.quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:33 schreef California het volgende:
[..]
Over een week te huur.
(Let even op, in Nederland heet hij The Edukators.)
Hey die heb ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Nee, in japan/china bestaan zulke boxen wel.
[afbeelding]
Shit, en die lui allemaal beweren dat het orgineel isquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hey die heb ik ooken dat is toch best wel een bootleg
waarom zou je dat ding willen ruilen tegen de kartonnen verpakking?quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:53 schreef Dizer het volgende:
Ik spijt van mijn Matrix Ultimate Box met glazen () box en Neo poppetje (
)
Wil niemand hem overkopen? Of ruilen tegen de 10 disc editie in de mooie kartonnen editie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |