abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 09:23:13 #101
43556 miss_dynastie
pi_26904955
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:04 schreef Catootje het volgende:
Verder is Danielle een feest

Heb ik nou helemaal de foto's gemist
pi_26910804
Norah gaat om 19:00 naar bed, dan lezen we haar een verhaaltje voor of kijken we in een boekje en gaan we dieren zoeken (Die ze allemaal weet te vinden).
Ligt er aan hoe moe ze is, ene keer huilt ze wat en wil ze weer mee naar beneden, andere keer is het nadat we de deur dicht hebben gedaan het vrijwel direct stil.
Als ze nog niet moe is gaat ze met haar knuffels spelen of gaat ze zelfs op haar manier zingen "Visje , visje, opaaa , opaaa"
♥ K, N, R en F ♥
pi_26911030
fotookes komen er aan!!!!!!!!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:21:03 #104
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26911213
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef Luckepuk het volgende:
Half 8, Suus zit op de bank te kroelen met papa.... ik kom binnen lopen met een schone pyama en direct laat ze zich van de bank af glijden en loopt naar me toe. Terwijl ze hele verhalen brabbelt trek ik haar haar kleren uit en haar pyama aan. Elastiekjes uit haar staartjes, 4x tevergeefs proberen om haar weerbarstige haartjes uit model "staartje" te krijgen maar we laten het maar zo zitten.
Terwijl ik haar beentjes in haar pyamabroek frut, frut zij haar duim in haar mond en madam is klaar voor vertrek naar bed.
Mijn "papa welterusten zeggen" is voor haar het commando om uitgebreid te zoenen met papa en als ze klaar is pakt ze haar LaLa bij het linkerbeen en terwijl ze haar linkerduim in haar mond steekt en Lala met haar rechterhand vasthoud terwijl die over de grond achter haar aan sleept lopen we richting haar slaapkamer.

Zodra de deur in zicht komt roept ze, met duim in haar mond, "deuheur!" en ze trommelt er net zo lang op tot ik hem heb geopend. Suus loopt naar haar bed, smijt Lala over de rand heen richting dromenland en ik til haar op. "mama kusje" levert me een lik over mijn wang op en haar armen laat ze al naar beneden hangen richting bed. Madam wil slapen.

Ik wurm haar in haar slaapzak, rits 2 ritsen dicht, draai me om en doe haar rolgordijn naar benee.

Achter me hoor ik "hmm hmm hmm hmm" geluidjes uit een mond vol duim komen en als ik de gordijnen dicht doe en me heb omgedraaid zie ik mijn meis, in haar slaapzak, op haar buik, duim in haar mond, haartjes model "staartjes" alle kanten op, haar oogjes al dicht, onderweg naar dromenland....

Ik plug de babyfoon in.... en doe zo zachtjes mogelijk de deur dicht... en net als ik um bijna dicht heb.....

hoor ik "dada".....
Jeetje Luck, wat weet je het mooi te verwoorden. Toen ik dit lees kreeg ik spontaan in mijn ogen. Zo ben ik helemaal niet eik. Correctie, zo was ik niet.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_26911578
Zooooooooo herkenbaar die tandenpoets-'strijd'
Hier ook een mannetje wat als hij de kans krijgt het liefst ook de hele dag aan het poetsen is.

Wilyan mag na het eten meestal nog even spelen en zo rond een uur of zeven brengt pappa hem naar bed.
Ik weet niet wat ze allemaal uitspoken tijdens het pyama-aandoen, maar meestal komt me er toch een herrie daar van boven.
Het naar bed brengen is echt pappa's ding. Dat is namelijk het enige moment van de dag (behalve in het weekend dan) dat hij Wilyan nog even voor zichzelf heeft. En dat vind Michiel erg belangrijk.
Als Wilyan dan eindelijk z'n pyama aanheeft gaan ze samen tandenpoetsen. Na het tandenpoetsen is het tijd voor een verhaaltje en daarna gaat Wilyan op bed.
Nog even een kusje, trekschaap aan en dan lekker slapen.

Als hij nog niet kan slapen dan 'zingt' hij nog wat of speelt wat met zijn tutjes.
Dat spelen met zijn tutjes resulteerde een tijdje terug in tijdenlange schaterlach-partijen over de babyfoon..
Het zal wel een fase zijn geweest of een tijd dat hij veel te verwerken had van overdag want na een tijdje was het weer over.
W ~ H ~ T
pi_26912759
Hier gaan de dames dus tegelijk naar bed (in 1 kamer)
Rond 7 uur half 8. Eerst beide even tanden poetsen. En dan begint de pret. Janneke moet een schone luier en probeert te ontsnappen. Bo moet nog even potje plassen maar hoeft nooit Tot ze zit en hij tot de rand toe vol zit Dan pyama's aan en de bedjes in. Janneke ligt rechts en Bo links in de kamer. Zodra Janneke ligt, en ik keer me naar Bo, is Janneke er al weer uit. Dit gaat een keer of 3 verder tot ik heeeeeeeeeeeel boos word en dan is t over. Om de beurten even weltrusten zeggen. Met een heel ritueel, neusje neusje, 1.2.3 uile- ogen, kroele kroele kroele, klaar. Dat was Bo dr ritueel. Bij Janneke moet Nijntje en de andere knuffels uitgebreid weltrusten gezegd worden. Zij zelf een dikke kroel en dan weg. Eerst de tingetangel nog even aan. Soms lezen we ook nog een verhaaltje. Als Geer thuis is gaat hij mee e naar bed brengen. En nemen we er allebei 1. Dan is het uit bed sneaken wat minder makkelijk Nadat de deur dicht is, trekt Bo dr dekebd over dr hoofd en die is 9 van de 10 keer weg. Janneke gilt, klets nog wat als ze een goeie bui heeft en gaat dan ook slapen. Heeft ze een slechte bui, dan gaat dit nog even door en of over in hard schreeuwen en huilen Maar de laatste dagen gaat dit eigenlijk best goed.......

Tot vanacht en gisterenacht. Ze klaagt over keelpijn. Dus vanmorgen weer een bezoekje aan de huisarts!! Eigenhuisarts zit niet om woensdagochtend. Vervanger wel. Ze heeft een megagrote bobbel in dr nekje, maar dat blijkt een opgzette klier te zijn. Doordat ze telkens niet helemaal lekker is. Dan komen die dingen opzetten. Er was (nog) niks ontstoken. Dus weer verder gaan met neusspray enz. Het lijkt nu ook weer iets beter te gaan. Ik word er wel een beetje moedeloos van hoor. Ik lijk wel zo'n overbezorgd moedertje wat om een scheet bij de dokter zit. Maar ze heeft dus echt ook steeds wat. Bo dr koorts is sinds gisteren weer gezakt. En ze gaat morgen voor het EERST bij oma een nachtje slapen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26917323
Ik heb een raar kind...

Ik hoorde net over de babyfoon dat Wilyan weer wakker was van zijn slaapje. Dus ik wil 'm uit bed gaan halen. Ik roep hem altijd even als ik nog beneden sta, dan weet ie dat ik er aan kom.
Hoor ik een keihard "Neej!" Ikke:
Het zal wel, hij ouwhoert wel vaker zo..

Kom ik boven, doe zijn deur open ligt meneer daar keihard te hoofdschudden in bed. "Neej!"
Ik vraag of hij mee naar beneden gaat. "Neej.. Da bappa" (Nee.. Dag mamma)
Ikke weer
"Wilyan, wil je niet uit bed?" *hard hoofdschuddend* "Da bappa"
"Moet mamma maar weer naar beneden gaan dan?" "Daaaaaaahaaaaaaaaaa!"

Ik ben maar weer naar beneden gegaan...
Hij is -zoals ik het nu hoor- geloof ik lekker wat aan het spelen..
W ~ H ~ T
  woensdag 11 mei 2005 @ 19:09:06 #108
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26922413
Jessie, het is bij jullie ook wel raak he.. bo opgeknapt, nu begint Janneke weer

Bekijk het van de positieve kant Jonnetje.. het is natuurlijk wel lekker makkelijk als Wilyan in z'n bedje wil spelen.. Handig parkeren

Saskia lijkt weer redelijk opgeknapt. Ik had 'r vanmorgen toch maar naar het kdv gebracht (in d'r indianenpak, foto volgt nog) en alles verteld en uitgelegd van de afgelopen dagen. Tijdens m'n lunchpauze belde ik even om te vragen hoe het gaat.. Ze heeft gewoon d;r fruit en boterham opgegeten En toen ik haar vanmiddag kwam halen vertelde ze nog dat ze eigenlijk niks aan d'r gemerkt hebben.. Totdag ik d'r schoenen aan wilde doen.. toen was het brullen en worstelen.. Ik geloof dat ze niet naar huis wilde

Vanavond heeft ze ook weer redelijk normaal gegeten.. Ik hoop dat we het ergste achter de rug hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26922831
Hahahaha Jonnetje, Wyllian ws vast een spelletje aan t doen. Alleen begrijp jij t spelletje niet

Saskia gelukkig weer opgeknapt. Ben wel benieuwd naar de foto's!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 11 mei 2005 @ 19:55:43 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_26923659
Jonnetje geweldig!! Ik vind dat juist lekker hoor als ze zich zo prettig en veilig voelen in hun bedje! Liam zegt ook vaak uit zichzelf: bedjuh

Jessie, sterkte hoor met de meiden, wat een toestand toch zeg, ik hoop dat ze nu eens snel gaan opknappen!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 11 mei 2005 @ 19:57:27 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26923708
Na het eten gaan de meisjes samen in bad, ieder in een eigen badje dat past net in de badkamer.
Iris heeft er meestal als eerste genoeg van dus terwijl ik die in haar pyamaatje worstel wil Eva nog even "singuh" in de badkamer. Als ik met Iris naar beneden ga gaat Jeroen met Eva de badkamer schoonmaken en Eva in haar pyama stoppen.
Op weg naar beneden zit Iris al te zingen "pap, pap, pap voor ie-hies". Bij de koelkast aangekomen schreeuwt Iris al begerig 'opuh! Melk! Fesje! Sow! ticht!" en dan lopen we met ons flesje melk naar de magnetron. ALs de magnetron piept mag ze zelf het deurtje opendoen en doen we de brinta erbij. Samen kruipen we in onze lekkere stoel en rustig tegen me aangekropen drinkt ze haar flesje leeg. Ondertussen is Eva ook beneden en die krijgt nog "bakje yoghert met musnie" van papa.
Na het eten tandjes poetsen en de diverse medicijnen en vitamines erin en dan mogen ze nog eventjes spelen. Op een gegeven moment kondig ik aan 'nog 1 spelletje en dan naar?" en dan klinkt het tweestemmig "bed!".

Ze mogen allebei iets uitzoeken om mee te nemen naar bed en dan gaan we alle 4 naar boven. Ze springen op ons bed en gaan dan lekker liggen want zoals elke dag zingen we daar nog een paar liedjes. Als we diverse liedjes hebben gezongen gaat Iris papa knuffelen en kussen en daarna neemt ze Eva nog even in de houdgreep "grote knuffel".
Al zwaaiend naar Eva gaat Iris haar eigen kamertje in. In leg haar in bed en na een laaste kus voor haar, haar beertje en wat ik nog meer moet kussen van Iris loop ik het kamertje uit. Die horen we niet meer (normaliter) tot 8 uur de volgende ochtend.

Eva en Jeroen liggen dan nog steeds in ons bed en ik mag Eva nog even knuffelen voor ze me wegstuurt. Nog 10 minuutjes ligt ze dan te zingen en kletsen met Jeroen en die brengt haar dan naar bed. Eerst nog even een rondje plakband om haar luier en dan gaat ze lekker liggen. Na 2 keer terug geroepen te zijn voor "nog een keer instoppen" zegt Jeroen dat hij nu echt weggaat en meestal gaat Eva dan rustig liggen. Daarna is ze nog een uurtje bezig met liedjes zingen en van alles vertellen en dan ineens is het stil en slaapt ze.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26924194
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 19:24 schreef jessie het volgende:
Hahahaha Jonnetje, Wyllian ws vast een spelletje aan t doen. Alleen begrijp jij t spelletje niet
Dat dacht ik dus eerst ook, dat ie gewoon aan het apekoppen was..
Was het wel een spelletje geweest dan was hij daarna wel direkt uit bed geklommen om op de deur te rammen of was keihard gaan lachen ofzo... Als een spelletje niet gaat zoals hij het wil laat hij het wel weten..
Maar hij was toch ook wel vrij resoluut in het "Daaa"-zeggen.

Hij heeft nog lekker een kwartiertje gespeeld en toen kwam Michiel thuis. Die heeft 'm toen van boven gehaald wat natuurlijk één groot feest was, want pappa is anders nooit zo vroeg thuis..
W ~ H ~ T
  FOK!fossiel woensdag 11 mei 2005 @ 20:27:39 #113
2628 Karin
pi_26924755
Hahahaha Wilyan! Dat heeft Bram ook wel eens gehad hoor, mocht ik hem absoluut niet uit zijn bedje halen terwijl hij wakker was. Ben na een kwartiertje weer teruggegaan (druk geklets op de babyfoon) en dan mocht het wel. Ook goed

Fijn dat Saskia weer opgeknapt is!! Vreselijk is dat he als ze niet naar huis toe willen? Bram wil vaak ook niet naar huis vanaf het kdv. En vraag ook regelmatig "moggen Anja? moggen Haret (Harriet)? Moggen Graasja (Gracia)?" Gelukkig vind hij het nog steeds niet zo leuk om afscheid te nemen want als hij ook nog eens heel staat te juichen daar als ik weg zou gaan zou ik het toch wel jammer vinden

Janneke nog steeds niet lekker
En Bo voor het eerst een nachtje slapen Hoe vind ze het? Heb je het al verteld?
pi_26944645
vanochtend toch maar even met Piet naar de dokter geweest omdat die vlekjes/bultjes op z'n gezicht steeds erger werden. het bleek 'kinderzeer' / 'krentenbaard' / 'impetigo' te zijn. besmettelijke huidaandoening. een antibiotica-zalfje gekregen, hopelijk is dat afdoende.

wylian, ik blijf ook vaak liever nog even in bed hoor, groot gelijk!

bo, spannend! veel plezier!
pi_26946082
Karin ze wilde het zelf. Dat was voor ons (ons meuten ) een criteria. Als ze het zelf kan aangeven vinden we het prima. Vandaag deed ze wel superhyper bij oma dus ik ben benieuwd of ze het vanavond nog zo super vind Maar als ze toch ineens niet wil komen we haar gewoon weer halen natuurlijk.

Agossie Bix, goed dat je toch even langs de dokter geweest bent. Heeft Anna nu ook een grote kans op krentebaard? En jullie?
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 12 mei 2005 @ 19:13:50 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26953382
Ja Jessie, ik geef gewoon even antwoord op je vraag aan bix , krentebaard is enorm besmettelijk en doet ook zeer.
Als je zelf een wondje hebt op je huid dringt het heel snel binnen. Wij dekten de plekjes bij Eva altijd af met pleisters (maar zij had ze ook op haar armen en benen) om Iris een beetje te beschermen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26954404
Mag ik een potje hard janken omdat ik t ziek zijn van de meiden zo zat ben.Janneke ligt nu op mijn schoot te slapem terwijl ik dit tik. Ze heeft net dr hele bedje ondergekotst!!!

Ja Lois ik kan me dat nog herinneren van jullie!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26956131
Jessie Je valt wel vol in de prijzen de laatste tijd he. Beterschap voor je kleine meid
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:04:37 #119
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26956882
Katja heeft Krentebaard gehad, maar heeft Job toen toch niet aangestoken, dus dat viel gelukkig mee. Verder vond ik dat het wel lang duurde voordat het echt over was. Vooral één plek bleef maar vochtig en ging maar niet dicht.

Jessie, ik leef met je mee (wel bijna letterlijk, helaas). Hier blijft het ook kwakkelen. Eerst was Job ziek, toen Katja en nu begint Job weer ziek te worden. Wat het ook is, het is hardnekkig.
Janneke, beterschap meid . Hoe gaat het eigenlijk met de fysiotherapie van Bo? Heb je al een kans gehad om met de trainers te praten, Jessie?

Hier had ik gisteren een beetje ruzie met Katja. Ze was vervelend tegen Job en ik zat tegen haar te mopperen. Zegt ze plotseling dat ze naar de winkels wil gaan om een nieuwe Mama te kopen. Ze was het nu zat (zei ze letterlijk )! Toen ik vroeg wat ze dan voor een nieuwe mama wilde hebben, zei ze heel stellig dat ze een blauwe wou. Het is toch wel erg, na 3 jaar moederschap, voldoe ik al niet meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:07:38 #120
24188 Belana
kloon van belana
pi_26956979
Katja
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel donderdag 12 mei 2005 @ 21:27:11 #121
2628 Karin
pi_26957498
Hahahaha Katja!! Een blauwe

Jessie is het kwakkelen begonnen sinds Bo naar de peuterschool gaat?
Ik hoop dat het nu wel snel over is, dit is niks.

Oei krentebaard. Vervelend is dat. Goed dat je ermee naar de dokter ging Bixis. Bram had het ook een keertje, ik dacht dat hij gewoon wat pukkeltjes had maar gelukkig was het kdv erg allert en kon ik dus al vrij snel gaan smeren met een zalfje dat ik van de dokter had gekregen. Het was daarna met een paar dagen ook weer over. ik ontdekte vandaag toevallig weer zulke pukkeltjes, denk dat hij het weer heeft

Ik was vanavond uit eten met mijn collega's en Bram had me in de auto van een collega zien stappen om 5 uur. Net dat ik thuiskwam was hij nog aan het spelen in zijn bed dus ik ging nog even bij hem kijken. Hij zag me en begon te stralen "mama klaar auto". Op dat soort momenten kan ik hem wel opvreten.
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:27:36 #122
3011 E.T.
pi_26957515
*biedt schouder aan jessie aan* Het zit jullie ook echt niet mee he..

livelink, heb je nu je moederkwaliteiten al opgebruikt?

En Piet.. Krentenbaard.. *bah*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:22:58 #123
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26959346
ik heb nog niet bij gelezen hoor maar moet het ff kwijt..
we gingen vandaag voor een nieuw bed voor kyllian kijken zijn bij de leenbakker geweest niks gevonden
ik dacht laten we ff bij de kwantum kijken wie weet hebben ze daar wel iets leuks.
we lopen boven
kyllian loopt bij papa en ik loop iets vooruit
kyllian trekt een sprintje omdat hij naar mij toe wilt
ik hoor een klap ja dat ging echt door merg en been en toen kwam het gekrijs
papa pakt hem op en hij bloed me toch erg
dus ik zo mama komt zo papa was er gelukkig bij
en ik vraag om een doekje heel mijn handen zitten onder het bloed omdat ik eerst de schade had bekeken
we mochten gelijk mee naar de kantine gelukkig want aan 1 doekje hadden we niet genoeg
en wat huilde hij zeg..
gelijk water laten drinken en toen kon ik ff kijken wat zag zijn lip eruit zeg het hing helemaal los
en kyllian heel de tijd mama mijn lip doet zo'n pijn
toen gingen we zijn handjes wassen want die zaten ook helemaal onder de vloer zat onder
en toen begon hij weer te huilen en ik huilde even mee mijn hart brak op dat moment
heb er een foto van kunnen maken

toen zijn we daarna gelijk naar huis gegaan en heeft hij lekker een ijsje gegeten zijn lip zag er gelukkig wat beter uit
en toen keek ik even naar zijn voortandjes die zijn wel wat verschoven en zitten een beetje los
dus toch maar even de huisartsenpost gebelt want ja je weet niet wat je moet doen
ze vonden het goed dat we gebeld hadden
en ze vroeg gelijk ofdat hij zijn melkgebit of zijn grote mensen tanden al waren
maar gelukkig heeft hij zijn melk gebit nog anders moesten we even komen
ik ben heel benieuwt wat er met zijn tandjes gebeurt gelukkig niet gebroken dus dat scheelt ook wel weer ..
drinken door een rietje lukte hem ook al niet en nu kan hij dus redelijk uit een normale beker drinken stond ik wel even van te kijken hoor..
hij durfde ook niet echt meer te lopen maar hij moest wel van ons dat deed hij dus ook maar wilde wel een handje maar goed ook want hij viel buiten bijna weer ..
hopelijk zitten zijn tandjes binnenkort weer vast anders moet ik toch even naar de tandarts
want toen ik aan zijn tandjes kwam deed het toch wel pijn zei hij
maar ik vind hem echt een flinke kerel
want hij vertelde thuis echt heel de tijd erover dus indruk heeft het zeker gemaakt

zo ik moest het echt even kwijt hoor en nu ga ik de rest bij lezen
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:35:06 #124
37150 livelink
pi_26959721
Babyfeet, wat een schrik moet dat zijn geweest. Het ziet er ook wel heel zielig en pijnlijk uit. Ik zou hem met zijn tanden even een paar dagen niks hards te eten geven. Grote kans dat ze dan weer vast komen te zitten.

Sterkte meid, het zit jullie ook even niet helemaal mee.

Ik vind het altijd zo knap dat de meesten hier altijd foto's maken op dit soort momenten. Nou denk ik persoonlijk nooit aan het maken van foto's, maar helemaal niet op dit soort momenten. Terwijl het voor later toch wel de moeite waard is om ook dit soort momenten terug te kunnen zien.
pi_26960005
he jakkes babyfeet, wat een klap moet dat geweest zijn. hopelijk zitten z'n tanden snel weer wat steviger vast en is de pijn ook gauw voorbij. hoefde de lip niet gehecht te worden? beterschap kyllian!

jessie wat ellendig voor janneke (en jullie)... sterkte ermee! idem voor livelink en de weer ziek wordende job, balen zeg... ik moest wel grinniken om katja's opmerking maar 't lijkt me ook wel even slikken als je dat hoort. prefereert ze zomaar een of ander smurfinnetje boven jou!

lois ik herinner me inderdaad de verhalen over krentebaard bij jullie. anna heeft 't nog niet, ik hoop dat 't zo blijft. mogelijk heeft ze nog extra weerstand via de borstvoeding. volwassenen krijgen het over het algemeen toch minder snel begreep ik, omdat ze meestal al wat weerstand ertegen opgebouwd hebben. ik hoop maar dat het zalfje snel z'n werk zal doen, maar het kan dus ook vrij lang duren, begrijp ik uit livelinks verhaal. afdekken van de plekjes is hier lastig, omdat ze zo dicht tegen z'n neus/ogen aan zitten. (ook smeren rondom de ogen is erg lastig trouwens, op de bijsluiter staat zelfs dat dat niet mag... ). goh bram misschien ook weer aan de krentebaard (wat vind ik dat trouwens een vieze benaming zeg!); snel zo'n zalfje halen dan maar karin!
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:43:51 #126
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26960011
Och Kyllian toch
Grote kans dat die tandjes los blijven zitten Babyfeet, Jasper is vorig jaar op zijn mond gevallen en zijn voortanden zitten nog steeds ietsjes los. Zolang ze niet grijs worden doet de tandarts er niets aan. We hebben er eigenlijk geen erg meer in, het enige is dat hij zijn appel in hapklare stukjes krijgt.

Katja Een nieuwe, blauwe mama

Jessie Beterschap voor je kleine meid en houd moed! Er komt een dag dat het over is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 22:51:36 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26960231
kyllian toch, mannetje wat zie je dr uit
ik hoop dat het snel weer over gaat.
luca heeft aan een dergelijke val een zwarte tand overghouden.
maar die is later toch weer bijgekleurd en niemand ziet het nu meer
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:03:59 #128
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26960531
ja ik hou zijn tandjes in de gaten zeker voor het verkleuren.

jessie het zit je ook niet mee he met je zieke meiden heel erg veel beterschap en sterkte voor jou..
job ook alweer ziek beterschap hoor
piet krentenbaard ook beterschap

katja toch wat klinkt dat dan erg he
kyllian heeft daar ook zo'n handje van dan zegt hij mama ik vind jou helemaal niet lief
dus we hadden afgesproken dat hij dat niet meer zou zeggen dus wat zei hij van de week
mama ik vind jou helemaal niet leuk meer ..
ik vind dat heel erg als hij dat tegen mij zegt
en hij zegt het ook alleen maar als hij van mij op zijn donder krijgt
en gisteren was ik het zat heb ik hem naar bed gebracht omdat hij het weer zei en vandaag was hij zo lief en dan moet hij zo vallen ...
maar hij slaapt nog steeds ik ga hem ook maar niet wakker maken anders slaapt hij niet meer
slapen doet hij heel goeed maar als je hem stoort is het over...

het lezen van het bedritueelen vond ik geweldig en heel leuk..
hier is het echt bijna elke avond het zelfde en dat vind ik soms wel jammer
bij kyllian is alles zo snel gewoon en gewenning ..
hij gaat altijd rond half 8 naar bed als spongebob is afgelopen en als die afgelopen is zegt hij zo ik ga naar bed..
je kan dan bijna niet eens plassen of wat dan ook want 9 van de 10 keer staat hij al bij de trap..
en als er visite is mag hij wat langer opblijven maar dan vraagt hij honderd keer ofdat hij naar bed mag en dan wil je hem naar bed brengen is het brullen ..het is ook nooit goed
maar dan is het douchen tandjes poetsen nou die 2 dingen zijn vandaag niet gelukt tanden poetsen zeker niet maar douchen wilde hij niet
dan is het pyama en schone luier aan en dan mag hij een boekje kiezen om voor te lezen.
en leg ik heb in zijn bed dan roept hij papa voor een kus was vandaag een heerlijke dikke knuffel en heel veel kussjes op zijn wangentjes..
dan bob nog weltrusen zeggen wendy ook en bambi dan zijn muziekje aan dan zegt hij weltrusten mama en ik ook lekker slapen en tot morgen
en dan komt het het is echt elke avond het zelfde wil je de deur dicht doen
en dan roept hij mama ga je de was ophangen?
nee schat vandaag niet
mama ga je naar beneden ja kyllian ik ga naar beneden
ga je dan plassen?
ja dan ga ik plassen
ga je dan boven computeren
ja daarna ga ik even computeren
ok weltrusten doei
en zo elke avond
soms geef ik al antwoord voordat hij het kan vragen dan moet hij lachen
en dan is het goed
pi_26960708
Hemel babyfeet, ik zit hier plaatsvervangend te griezelen om je verhaal! Die klap moet door merg en been gegaan zijn bij je. Arme Kylian

Ach en Piet heeft krentenbaard Ik hoop ook dat het Anna bespaard blijft en dat het bij Piet snel over is, al zijn de verhalen daarover heel erg uiteenlopend geloof ik.

En Janneke ook weer ziek Ik kan me voorstellen dat je er af en toe een potje om moet janken Jessie. Slaapt ze inmiddels weer lekker?
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_26962197
Kylian jeetje joh!!! Dat ziet er eng uit. Dikke knuf Enbabyfeet ook voor de schrik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26973710
hoe is 't logeren gegaan Bo?

het zalfje werkt hartstikke goed, vanmorgen zag het er gelukkig meteen al een heel stuk minder erg uit. pfff.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:53:59 #132
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26975104
gelukkig werkt het zalfje bix...

vandaag toch maar even naar de huisarts geweest want vanmorgen kreeg kyllian zijn mond niet open ff gevraagt dus kom maar even langs papa die was ook alweer thuis en het lijkt erop dat kyllian niks mankeerd kan zijn mond open doen enzo
maar toch maar ff gegaan omdat hij ook al dagen klaagt over pijn in zijn voeten
maar nu komt het
de kans is dus heel erg groot dat hij zijn 2 tandjes verliest
want het zag er best wel uit zei de dokter
mag hem voorlopig even niet laten bijten met de voortanden in de hoop dat ze vast komen te zitten.
dus maar even fruithapje en pap gehaald en nog wat dingentjes ..
zijn voetjes daar heeft hij last van omdat hij ontzettende platvoeten heeft ja dat heeft hij van zijn moeder moet gewoon goed op de schoenen letten die ik koop want steunzoolen doen ze niet zo snel meer aan ...en kyllian is ook nog eens verkouden het gaat goed deze ronde
maar ook dat gaat over dus ik ben heel erg benieuwt wat zijn tandjes gaan doen

pi_26975220
acherrem kyllian wat een dikke lip! en wat naar dat je die tanden misschien sneller kwijt gaat raken dan de bedoeling was...
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:03:47 #134
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26975459
Oh babyfeet echt de tranen schieten me in de ogen wat zal dat vreselijk voelen voor hem zeg!
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:04:21 #135
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26975475
ja de lip lijkt dikker omdat ik een manier moest vinden om de foto te maken hij is niet zo dik als op de foto hoor gelukkig
zo ziet zijn lip eruit

ietsjes minder als vanmorgen gelukkig
en zo af en toe bloed het nog maar in zijn mond is het nog wel heel dik..
pi_26975512
Achgossie Kylian ...
pi_26980666

OMG! Arme Kyllian!

En arme Babyfeet en pappa van Kyllian! Wat moeten jullie geschrokken zijn zeg...
Brrrr.. Ik weet wat je voelt, Wilyan is toen ook een keer gevallen en had toen twee flinke scheuren in zijn onderlip. De tandafdrukjes staan hier nog onderin de trap..
Ik hoop dat het goedkomt met zijn tandjes. Het ziet er raar uit hoor..

Kyllian, dikke op je bol!
W ~ H ~ T
  vrijdag 13 mei 2005 @ 19:17:08 #138
3011 E.T.
pi_26985777
Kyllian
  Jubileum moderator vrijdag 13 mei 2005 @ 19:19:15 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26985845
Agossie arme Kyllian
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2005 @ 20:28:45 #140
43556 miss_dynastie
pi_26988226
Kyllian
pi_26988270
Kyllian echt een zielig gezicht zeg

Het slapen van Bo bij oma was heel goed gegaan. Ze kwam vol verhalen thuis vandaag.
Janneke heeft het echt flink te pakken. Voor de zoveelste keer vanmorgen bij de dokter (koorts is boven de 40 graden na iname van sinaspril) Maar het is een buikgriep. Uitzieken. Ze is echt megazielig. Vanavond had ze na een zetpil ineens een opleving. Van een dood vogeltje weer boekjes lezen. Je weet neit wat je ziet dan. En na 3 kwartier zakte ze weer in. De hele dag heeft ze als een clifhanger aan me gehangen. En af en toe een slaapje op de bank.

Ze heeft hele kringen onder de oogjes

Ze is nog maar een klein humpie hoor, mijn grote meid.

Gelukkig heeft ze kroel konijn nog

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 13 mei 2005 @ 20:33:20 #142
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26988371
Agossie arme Janneke Die foto's....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel vrijdag 13 mei 2005 @ 21:12:48 #143
2628 Karin
pi_26989470
Arme Kyllian Wat ziet dat er pijnlijk uit zeg. Dat zal een enorme klap geweest zijn. Wat zullen jullie geschrokken zijn.
Ik hoop dat zijn tandjes lekker blijven zitten.

Fijn dat Bo het zo naar haar zin gehad heeft en jij Jessie?
Arme Janneke, wat ligt ze daar zielig Snel beter worden hoor meissie
  vrijdag 13 mei 2005 @ 21:30:43 #144
37150 livelink
pi_26989843
Kyllian en Janneke, wat een zielige foto's van jullie

Babyfeet, ik hoop dat zijn tandjes toch nog behouden kunnen blijven. Wat moet Kyllian een vreselijke klap gemaakt hebben.

Jessie, ik hoop dat Janneke ook snel beter wordt, maar ze ziet er wel erg ziek uit. Geef je geen zetpil meer aan Janneke en Bo? Ik wist eigenlijk niet dat er ook iets anders was dan dat. Sinaspril ken ik wel uit mijn eigen jeugd, maar ik dacht dat dat niet meer bestond.
pi_26991436
Eh Karin ik vond t wel lekker rustig dat Bo even weg was. (heb wel een paar keer gebeld of alles wel goed ging enzo ) Dan konden we lekker aan de tuin verder. Maar ja Janneke was ziek geworden, dus dat lekker rustig zat er niet in.
Ik geef soms sinaspril omdat ze zetpillen toch beide vervelend vinden. Vanmiddag wel een zetpil gegeven nog. Dat werkte toch iets beter als sinaspril. En net heeft Janneke dr beetje wat ze op had er weer uitgegooid
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 13 mei 2005 @ 23:26:23 #146
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26992992
janneke meissie wat ben jij ziekjes zeg heel erg veel beterschap hoor
en snel beter worden ..

fijn dat bo het naar haar zin heeft gehad
pi_27001050
Janneke, snel weer opknappen meisje
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:28:16 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_27001247
Och... kyllian!! Arm kind!! Ow wat erg... ik zou ook zijn gaan huilen babyfeet...

Janneke, snel opknappen hoor nu!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 13:47:23 #149
43556 miss_dynastie
pi_27003035
Janneke toch
Hoe is het nu, jessie?
pi_27003487
Ooooooooooow................
Jessie het zit ook niet mee he bij jullie..
Snel beter worden hoor Janneke!
W ~ H ~ T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')