ik heb nog niet bij gelezen hoor maar moet het ff kwijt..
we gingen vandaag voor een nieuw bed voor kyllian kijken zijn bij de leenbakker geweest niks gevonden
ik dacht laten we ff bij de kwantum kijken wie weet hebben ze daar wel iets leuks.
we lopen boven
kyllian loopt bij papa en ik loop iets vooruit
kyllian trekt een sprintje omdat hij naar mij toe wilt
ik hoor een klap ja dat ging echt door merg en been en toen kwam het gekrijs
papa pakt hem op en hij bloed me toch erg
dus ik zo mama komt zo papa was er gelukkig bij
en ik vraag om een doekje heel mijn handen zitten onder het bloed omdat ik eerst de schade had bekeken
we mochten gelijk mee naar de kantine gelukkig want aan 1 doekje hadden we niet genoeg
en wat huilde hij zeg..
gelijk water laten drinken en toen kon ik ff kijken wat zag zijn lip eruit zeg het hing helemaal los
en kyllian heel de tijd mama mijn lip doet zo'n pijn
toen gingen we zijn handjes wassen want die zaten ook helemaal onder de vloer zat onder
en toen begon hij weer te huilen en ik huilde even mee mijn hart brak op dat moment
heb er een foto van kunnen maken
![]()
toen zijn we daarna gelijk naar huis gegaan en heeft hij lekker een ijsje gegeten zijn lip zag er gelukkig wat beter uit
en toen keek ik even naar zijn voortandjes die zijn wel wat verschoven en zitten een beetje los
dus toch maar even de huisartsenpost gebelt want ja je weet niet wat je moet doen
ze vonden het goed dat we gebeld hadden
en ze vroeg gelijk ofdat hij zijn melkgebit of zijn grote mensen tanden al waren
maar gelukkig heeft hij zijn melk gebit nog anders moesten we even komen
ik ben heel benieuwt wat er met zijn tandjes gebeurt gelukkig niet gebroken dus dat scheelt ook wel weer ..
drinken door een rietje lukte hem ook al niet en nu kan hij dus redelijk uit een normale beker drinken stond ik wel even van te kijken hoor..
hij durfde ook niet echt meer te lopen maar hij moest wel van ons dat deed hij dus ook maar wilde wel een handje maar goed ook want hij viel buiten bijna weer ..
hopelijk zitten zijn tandjes binnenkort weer vast anders moet ik toch even naar de tandarts
want toen ik aan zijn tandjes kwam deed het toch wel pijn zei hij
maar ik vind hem echt een flinke kerel
want hij vertelde thuis echt heel de tijd erover dus indruk heeft het zeker gemaakt
zo ik moest het echt even kwijt hoor en nu ga ik de rest bij lezen