en nu echt.....quote:Op woensdag 11 november 2009 00:29 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nou, laten we het hebben over politiek! En de crisis!
Nee? Geen goed idee?...![]()
Maar dan draaien we 'Fin de siècle' van Stef Bos. Geweldig nummer. Hebben we meteen een briljant bruggetje naar haar link met Zuid Afrika. Drinken we natuurlijk geen Zuid Afrikaanse wijn, maar Spaanse. En als de wijn wit moet zijn, dan nemen we natuurlijk Elzaswijn. Kan Mei Li Vos ook meteen aanschuiven, die is naar verluid ook Wende-fan. En dan zijn we weer bij de politiek en zijn we rond.
Oh, vond je het geen goed idee?quote:
Hmm ja, ik snap je punt wel, maar om nou met Wende in gesprek te gaan over de huidige financiele crisis vind ik ook weer zo wat...quote:Op woensdag 11 november 2009 08:20 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Oh, vond je het geen goed idee?![]()
Om eerlijk te zijn: een gesprek moet bij mij wel ergens over gaan. Iets concreets. Gaan lullen over 'de dood' of 'de liefde' met iemand die je niet kent is toch niet helemaal mijn ding.
Dit vond ik toch wel mooi om te zien: http://www.tvblik.nl/24-uur-met/wende-snijdersquote:Op woensdag 11 november 2009 08:20 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Oh, vond je het geen goed idee?![]()
Om eerlijk te zijn: een gesprek moet bij mij wel ergens over gaan. Iets concreets. Gaan lullen over 'de dood' of 'de liefde' met iemand die je niet kent is toch niet helemaal mijn ding.
Eens!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dit vond ik toch wel mooi om te zien: http://www.tvblik.nl/24-uur-met/wende-snijders
Degene die het in stand houdt? Nee wacht, dat is nu juist (indirect) de artiest die er volgens velen zo weinig aan kan doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:37 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Buma/Stemra. Wie trekt de stekker uit die terminale club graaiers?
Jawel, maar tegelijk wordt ik wel een beetje moe dat wanneer Wende Snijders ergens praat/moet praten, het altijd over sex, dood en je bent een/ik ben geen chansonnière gaat.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dit vond ik toch wel mooi om te zien: http://www.tvblik.nl/24-uur-met/wende-snijders
Volgens mij is Mei Li wel een topwijf om een politiek gesprek mee te hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:12 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Hmm ja, ik snap je punt wel, maar om nou met Wende in gesprek te gaan over de huidige financiele crisis vind ik ook weer zo wat...
Ik zou bijvoorbeeld graag eens praten over idealen, dromen, en waarom-je-bent-zoals-je-bent ofzo. Misschien klinkt dat wat vaag of zweverig, maar het lijkt mij interessanter dan om over de crisis te praten en daarbij Mei Li Vos ook nog even uit te nodigen
Nog andere voorstellen?
Ja, dat vind ik eigenlijk wel een goede vraag van je. Ik denk dat dat komt (dat ik dat zou willen) omdat ik denk dat Wende daar verstandige of goeie dingen over kan zeggen. Juist omdat zij in ieder geval overkomt als iemand die haar dromen echt najaagt en zich niet in laat pakken door dat wat het 'grote publiek' wil zien.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Maar waarom zou je met iemand die je eigenlijk helemaal niet kent over zulke dingen als idealen en dromen willen praten?
Ik weet wel zeker dat ze doet wat ze zelf graag wil, dat moet wel als je in het Frans gaat zingen, dat doe je immers niet omdat je graag succes wilt hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ze lijkt me iemand die vooral dat doet wat ze graag wil doen, en dat vind ik bewonderenswaardig, en daarom zou ik daar graag eens met d'r over praten.
Omdat die misschien wel universeel zijn?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar waarom zou je met iemand die je eigenlijk helemaal niet kent over zulke dingen als idealen en dromen willen praten?
Tja, ze is deels Franstalig opgevoed, dus zo'n rare keus is dat ook weer niet hequote:Op woensdag 11 november 2009 21:44 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ze doet wat ze zelf graag wil, dat moet wel als je in het Frans gaat zingen, dat doe je immers niet omdat je graag succes wilt hebben.
Toen ik dit stukje van je post las, schoot door me heen: "sunmoonstart is Wende"quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Ja, dat vind ik eigenlijk wel een goede vraag van je. Ik denk dat dat komt (dat ik dat zou willen) omdat ik denk dat Wende daar verstandige of goeie dingen over kan zeggen. Juist omdat zij in ieder geval overkomt als iemand die haar dromen echt najaagt en zich niet in laat pakken door dat wat het 'grote publiek' wil zien.
Maar toch ook uitgekauwd?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat die misschien wel universeel zijn?
Waar wil je het dan over hebben, de paringsdans van de witgevlekte bergmarmot?quote:Op donderdag 12 november 2009 01:30 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Maar toch ook uitgekauwd?
Dat zou het plannen van een wijntje wel wat eenvoudiger makenquote:Op donderdag 12 november 2009 01:13 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Toen ik dit stukje van je post las, schoot door me heen: "sunmoonstart is Wende"![]()
Dat is ook wel weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:45 schreef qu63 het volgende:
Waar wil je het dan over hebben, de paringsdans van de witgevlekte bergmarmot?
Ben ik nog steeds gek, of staat daar het hele interview, maar zonder Over de muur?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:35 schreef sunmoonstar het volgende:
'Over de Muur' is nu wel te beluisteren via de site van Q-music.
Linkje: http://www.q-music.nl/static/php/get_mp3.php?name=5209.mp3&id_site=6
Ah, ik dacht ook alquote:Op maandag 16 november 2009 00:53 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds gek, of staat daar het hele interview, maar zonder Over de muur?
Maar waar draait het om in het leven? Precies, geboorte, liefde en de doodquote:Op maandag 16 november 2009 00:52 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer het andere uiterste.Maar ik denk dat sunmoonstar wel een goede opmerking had: waar zou iemand die elke keer gevraagd wordt over dood, liefde, mooi zijn en Franstalige liedjes het over willen hebben? Ik gok: niet over dood, liefde, mooi zijn en Franstalige liedjes.
En aangezien ik het altijd wel over politiek wil hebben, staat w.m.b. die optie nog open. Maar ik zou toch ook echt wel willen weten waar haar zoal bezighoudt naast haar werk op de planken.
Hmm raar, toen ik bij het posten van die linkje die aanklikte, toen hoorde ik toch echt over de muur. Maar een nieuwe poging:quote:Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht ook alBen dus niet de enige!
Die doet het inderdaad wel. Geen geweldige uitvoering, imho.quote:Op maandag 16 november 2009 15:08 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Hmm raar, toen ik bij het posten van die linkje die aanklikte, toen hoorde ik toch echt over de muur. Maar een nieuwe poging:
Klik hierrr: http://www.q-music.nl/page/audio_maand/2009/11/25
En dan ga je naar het fragment van 9-11-2009 (Wende Snijders zing 'Over de Muur')
Hoop dat ie dan zo lukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |