quote:
Deze?quote:Op maandag 2 november 2009 13:35 schreef N.i.c.k het volgende:
ik zoek dat nummer van haar, wat ze een tijd geleden een keer heeft gedan bij Pauw en witteman. Dus niet in haar afgelopen optreden.
Vertelden in het refrein iets over een kind. Weet iemand wat ik bedoel?
Roses in June is ook niet echt mijn doen.quote:
Het is dat ik al andere plannen heb vanavond. Anders had ik hem zo van je overgenomen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:36 schreef qu63 het volgende:
Ik heb nog een kaartje over voor het concert van vanavond in Paradiso Amsterdam! Voor ¤25 mag je em hebben! Wie wil?
Dat hoor ik verdomme al 2 dagen! iedereen wil wel, maar heeft al andere plannenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is dat ik al andere plannen heb vanavond. Anders had ik hem zo van je overgenomen.
Inderdaad, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten de 20ste.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:28 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Geef eens een leuk verslagje. Mag beknoptWat zong ze, hoe deed ze het etc!!
Mn filmpjes zijn nog aan het uploaden: http://www.youtube.com/user/qu63quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:28 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Geef eens een leuk verslagje. Mag beknoptWat zong ze, hoe deed ze het etc!!
Thanksquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mn filmpjes zijn nog aan het uploaden: http://www.youtube.com/user/qu63
Ze speelt heel goed met de sfeer in de zaal, zong allen Engelse tracks (op Au Suivant na, ze kon het niet laten zei ze) en de show duurde 5 kwartier inclusief toegift.. Ze is energiek, springerig en 'moet aan haar conditie werken' (aldus Wende zelf).
Verder viel het album mij wat tegen, maar live maakt ze het helemaal waar!
Dat van het geluid klopt.. Had mn hand half over de microfoon kwam ik achterquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:36 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
ThanksLeuk ook om je filmpjes te zien!! Het geluid was alleen nie van topkwaliteit, maar als ik het goed gehoord heb was 'Yes, we can' wel in een ander jasje gestopt, weet niet of ik dat nou zo mooi vond
Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:53 schreef qu63 het volgende:
Er is nu trouwens nog 1 filmpje bezig met uploaden (met een irritante fan die Wende's gitaar'solo' afkraakt..)
Hij is nog steeds bezig met uploadenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden?
(Thanx voor de filmpjes btw)
Een echte modemkiller dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds bezig met uploaden
Hier straks te vinden: http://www.youtube.com/user/qu63
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Een echte modemkiller dus.56k6 FTW!
Leuk stukje geschreven! Dat laatste filmpje, is dat ook echt met dat Sinfonietta orkest? En waar komen die beelden dan vandaan? Klinkt iig erg mooi!quote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef qu63 het volgende:
En mn blogje is ook klaar (eindelijk): http://www.svenahrens.nl/
Thanks!quote:Op zondag 8 november 2009 23:14 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Leuk stukje geschreven! Dat laatste filmpje, is dat ook echt met dat Sinfonietta orkest? En waar komen die beelden dan vandaan? Klinkt iig erg mooi!
Ik ook!quote:Op 12/01 heb ik ook kaartjes voor het Concertgebouw! Heb er zo'n zin in!!!
Ja, dat las ik op je weblog ja. Ben nou wel benieuwd wanneer die opnamens van dat filmpje geweest zijn, want ik hoorde (volgens mij) daarin al wel liedjes van haar laatste album (no 9) terwijl ik dacht dat ze die voor het eerst zong tijdens haar huidige clubtourquote:
Hier zegt ze dat ze een try-out deed in Carréquote:Op zondag 8 november 2009 23:47 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, dat las ik op je weblog ja. Ben nou wel benieuwd wanneer die opnamens van dat filmpje geweest zijn, want ik hoorde (volgens mij) daarin al wel liedjes van haar laatste album (no 9) terwijl ik dacht dat ze die voor het eerst zong tijdens haar huidige clubtour
Leuk interview wel.quote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef qu63 het volgende:
Vanmorgen was ze op bezoek bij Q-Music trouwens: http://www.qmusic.nl/static/php/get_mp3.php?name=5209.mp3&id_site=6
Die heb ik nog niet gevonden..quote:Op maandag 9 november 2009 16:06 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Leuk interview wel.Ze zei 'over de muur' te gaan zingen. Even kijken of dat ook ergens terug te luisteren is.
Misschien heeft het wel iets met de rechten te makenquote:Op maandag 9 november 2009 16:55 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Die boeren van Q music zetten wel het gesprek online, maar niet het nummer.
Mooie recensie! Hoe meer ik er lees, hoe minder ik kan wachten op januariquote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel iets met de rechten te maken
Aardige recensie en foto's! http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42717480
Rechten? Van wie? Klein Orkest? Die moeten niet zueren, die zaten vanmorgen niet voor de microfoon. En Wende moet ook niet zeuren. Het is vanwege gratis JoeTjoep dat ik haar heb leren kennen en straks naar haar poptour ga. Toch weer 50 pleuro (want ik ga niet alleen). En de reclame dat we hier voor haar maken, daar krijg ik toch ook niks voor? Allemaal onderdeel van Het Nieuwe Verdienmodel. Als ze 't er niet mee eens is, zal ik het haar eens uitleggen bij een kratje bier.quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel iets met de rechten te maken
Aardige recensie en foto's! http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42717480
Ik denk dat Klein Orkest degene is die het geld wil zien (of in ieder geval de platenmaatschappij van KO)quote:Op maandag 9 november 2009 23:21 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Rechten? Van wie? Klein Orkest? Die moeten niet zueren, die zaten vanmorgen niet voor de microfoon. En Wende moet ook niet zeuren. Het is vanwege gratis JoeTjoep dat ik haar heb leren kennen en straks naar haar poptour ga. Toch weer 50 pleuro (want ik ga niet alleen). En de reclame dat we hier voor haar maken, daar krijg ik toch ook niks voor? Allemaal onderdeel van Het Nieuwe Verdienmodel. Als ze 't er niet mee eens is, zal ik het haar eens uitleggen bij een kratje bier.Ik betaal.
Dat kratje-bier-idee wat 'en_door_slecht' voorstelde gaat dus niet dor...quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Klein Orkest degene is die het geld wil zien (of in ieder geval de platenmaatschappij van KO)
En ik denk dat je je 'tirade' vooral kunt gaan richten op Buma/Stemra, door hen wordt het promoten van bands bijna onmogelijk gemaakt als we niet eens meer filmpjes mogen plaatsen op blogs e.d.!
H&M/Victor & Rolf? http://weblogs.nrc.nl/who(...)t-57-wende-snijders/quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:11 schreef en_door_slecht het volgende:
Wie kleedt haar eigenlijk? Ik vind d'r kleding elke keer fantastisch!
Als jij alsnog een goed gesprek kan regelen, ben je van harte welkom hoor. Ik regel goed Duits bier. Want eigenlijk zijn we allemaal een beetje Duitser.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef sunmoonstar het volgende:
Dat kratje-bier-idee wat 'en_door_slecht' voorstelde gaat dus niet dor...
En ik wilde nog wel vragen of ik bij het gesprek aan mocht schuiven![]()
Een goed gesprek met Wende....quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:06 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Als jij alsnog een goed gesprek kan regelen, ben je van harte welkom hoor. Ik regel goed Duits bier. Want eigenlijk zijn we allemaal een beetje Duitser.
Nou, laten we het hebben over politiek! En de crisis!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Een goed gesprek met Wende....
Waar zou je het graag over willen hebben?
Doe trouwens maar geen Duits bier. Uberhaubt geen bier, want ik lust geen bier. En ik denk dat Wende ook de voorkeur geeft aan een goeie wijn
Buma/Stemra. Wie trekt de stekker uit die terminale club graaiers? Muziek is de artiest en zijn/haar publiek.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:26 schreef qu63 het volgende:
En ik denk dat je je 'tirade' vooral kunt gaan richten op Buma/Stemra, door hen wordt het promoten van bands bijna onmogelijk gemaakt als we niet eens meer filmpjes mogen plaatsen op blogs e.d.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |