Erg goed.
Helaas begon ze erg vroeg, toen we vlak voor aanvang (volgens planning) binnen kwamen, mochten we de zaal nog niet direcht in omdat ze al begonnen was, pas na het derde nummer mochten we naar binnen. Laat ze nou net beginnen met Le plat pays, Vesoul en Au suivant, waarvan ik sowieso de eerste en laatste erg graag wilde zien. Erg kut.
Gelukkig was de rest van de show ook prima. Slechts 2 nummers die ik niet kende, iets Spaans en iets Afrikaans (in totaal 5 talen, Frans, Nederlands, Spaans, Engels en Afrikaans, niet verkeerd). Come Together kende ik uiteraard wel, maar niet van haar, al wist ik dat het ging komen. Ze zong geweldig, de muzikanten deden het erg goed. Prima geluid, slecht gevulde zaal. Tussendoor vertelt ze 2 of 3 keer even iets, voor de afwisseling, al mag ze die tijd van mij ook vullen met mooie liedjes.
Erg lang is de voorstelling trouwens niet. Om 22:03 zat ik alweer in de auto terug naar Schagen. Ze begon om 20:15 en ik heb na de show (zonder pauze overigens) nog even een biertje gedronken in het theater. Meer dan een kleine anderhalf uur heeft ze zeker niet opgetreden.
Ik heb een prima avond gehad. Het meisje dat ik mee genomen heb, die nog erg twijfelde of ze het leuk zou vinden, was ook erg enthousiast. Geslaagde avond, voortaan maar zeer ruim om tijd aanwezig zijn.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable