Wat had ze qua kleding aan, datzelfde 'gewaad' als in Paradiso?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Die doet het inderdaad wel. Geen geweldige uitvoering, imho.
Gisteren Wende in Atak. Lang niet uitverkocht en de zaal was erg stram. Ze kreeg daar ook geen vat op, maar ik heb van d'r genoten!
Ja, en zoals je weet vind ik dat prachtig! Overigens was het hele decor hetzelfde als ik op Youtube ben tegengekomen.quote:Op zondag 22 november 2009 16:10 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Wat had ze qua kleding aan, datzelfde 'gewaad' als in Paradiso?
Jammer om te horen dat ze het, ogenschijnlijk, niet echt naar d'r zin had. Dat is voor haarzelf vervelend, maar ook voor de mensen die wel erg hebben uitgekeken naar het concert, zoals jij bijvoorbeeld. Ik hoop dat je ondanks dat toch hebt hebt kunnen genieten van de avond!!quote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ja, en zoals je weet vind ik dat prachtig! Overigens was het hele decor hetzelfde als ik op Youtube ben tegengekomen.
Ik had niet echt de indruk dat ze 't Atak zo naar d'r zin had, dat was wel wat jammer.
Ik heb er zeker van genoten, Wende is een van de weinige artiesten die op de planken beter is dan op CD. Het enige nummer dat ik live (veel) slechter vind is 'Yes we can'.quote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Jammer om te horen dat ze het, ogenschijnlijk, niet echt naar d'r zin had. Dat is voor haarzelf vervelend, maar ook voor de mensen die wel erg hebben uitgekeken naar het concert, zoals jij bijvoorbeeld. Ik hoop dat je ondanks dat toch hebt hebt kunnen genieten van de avond!!
Fijn, dat het dan voor jou iig toch een geslaagde avond was!quote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik heb er zeker van genoten, Wende is een van de weinige artiesten die op de planken beter is dan op CD. Het enige nummer dat ik live (veel) slechter vind is 'Yes we can'.
Het ging op het einde van de avond overigens wel een stuk beter dan in het begin. Grappig om te zien dat in de loop van de avond veel mensen van plek wisselden en het levendige deel steeds verder naar voren kwam te staan. Publiek blijkt dan toch ook belangrijk te zijn voor het slagen van een avond.
Maar als ik haar gastenboek een beetje doorkijk, ging het in Groningen ongeveer hetzelfde. Wellicht iets met volksaard, ofzo.Alleen was daar het geluid nogal slecht. Dat was in Enschede prima in orde.
Batswaardig.quote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef qu63 het volgende:
Die intro is bijna mooier dan de rest van het nummer!
Frénk van der Linden begint ook meteen over de dood..
k Had 'm al gezien ja. Vind 't wel een leuke clip. Lekker eenvoudig, maar daarom juist leuk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:40 schreef qu63 het volgende:
Op 9 oktober zijn Patrick Votrian, Jan van Eerd en Wende met een fiets van de Fietsfabriek door Amsterdam gecrosst, langs onder andere een kapper, een bejaardentehuis, een lagere school en een bruine kroeg op de hoek van het Waterlooplein om iedereen uit volle borst 'yes, we can' mee te laten brullen. Ziehier het resultaat daarvan.
Grappig genoeg werd er op die dag bekend gemaakt dat Obama de Nobelprijs in ontvangst mag nemen, hetgeen op 10 december zal gaan gebeuren...
De clip is opgenomen en gemonteerd door Rene Sommer.
En ik morgen! Ben benieuwd of ze nog samen met Blof gaat zingenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag haar vrijdag in de HMH voor het eerst live aanschouwen.
Veel plezier! Ga er van genieten!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag haar vrijdag in de HMH voor het eerst live aanschouwen.
Jij ook veel plezier, Karoltje. Geniet ervan!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef karoltje het volgende:
[..]
En ik morgen! Ben benieuwd of ze nog samen met Blof gaat zingen.
En, hoe was 't?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef karoltje het volgende:
[..]
En ik morgen! Ben benieuwd of ze nog samen met Blof gaat zingen.
Ze heeft iig met Blof gezongen las ik..quote:
Gaaf! Wende deed met blof Dansen aan Zee en Ne Me Quitte Pas. Alleen deed ze Hey. In haar eigen concert kwam ze (uiteraard) beter tot haar recht maar dit was ook erg leuk!!quote:
Ja, absoluut, veel beter dan de Beatles en de Stones!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef qu63 het volgende:
Ik vind Wende's versie van Come Together trouwens briljant!
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:39 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ja, absoluut, veel beter dan de Beatles en de Stones!
Nee, vind ik echt. Ik vind haar versie beter. De enige die ik ook geweldig vind, is die van Jackson.quote:
Die van de Stones ken ik niet, maar die van Wende is zo lekker niet-standaard. Het is gewoon haar performance die het af maakt, als de beatles het zo gemaakt hadden was het niet mooi geworden..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:39 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ja, absoluut, veel beter dan de Beatles en de Stones!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |