quote:Op maandag 2 mei 2005 21:43 schreef MaxMark het volgende:
Nu alleen nog ff het goede subforum zien te vinden...
het wordt dus toch nog leuk. had ik nooit gedacht, omdat mijn creativiteit niet zover reikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Het geheim van de nieuwe paus onthuld!
[afbeelding]
Niet denken, gewoon dóenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
het wordt dus toch nog leuk. had ik nooit gedacht, omdat mijn creativiteit niet zover reikt.
Het moesten toch geshopte foto's zijn ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Het geheim van de nieuwe paus onthuld!
[afbeelding]
I'll be backquote:
omg.. nicely done..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:20 schreef Captain_Chaos het volgende:
Foto's uit je diensttijd... Wie bewaart ze niet ?
[afbeelding]
Whehehehe, MSPaint rulesquote:Op woensdag 4 mei 2005 02:01 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
idee was leuk uitwerking ditmaal wat minder
k vind hem wel mooi juist.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:01 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
idee was leuk uitwerking ditmaal wat minder
LOLquote:Op woensdag 4 mei 2005 02:15 schreef BaggerUser het volgende:
http://www.ucam.edu/congr(...)es/big/Ratzinger.jpg
groot genoeg ?
ff op mijn eigen ruimte gezet. En tadaquote:Op woensdag 4 mei 2005 02:55 schreef BaggerUser het volgende:
doet het niet
idd je had verkeerde adres gebruikt
maar hijs wel vet
ben niet zo creatief, maar vond het leuk genoeg om met de mede fokkers te delen, en aangezien jullie allemaal wel creatief zijn... is het weer gaaf om te zien wat jullie er mee doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
Zelf gemaakt, lycnix?
quote:
haha prachtigquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef foktastic het volgende:
Onze geliefde paus brengt een bezoekje aan zijn vaderland.
[afbeelding]
Zo ver was hij nog niet opgeklommen. Hij zat wel bij de Hitlerjugend en dankzij zijn studie hoefde hij niet bij de SS.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef foktastic het volgende:
Onze geliefde paus brengt een bezoekje aan zijn vaderland.
[afbeelding]
Wil je nu een lolly?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
ik zeg het u: Nee. Soms dan denk je wel eens uhh... maar dan is het OOK VERDOMME NEE. DE PAUS IS MIJN VRIENDJUH!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |