Zie je, als je het oosten kiest komt er niemand, ze reizen lieverquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:07 schreef Dagonet het volgende:
Mij is het allemaal om het even, ik koos voor openlucht museum omdat het dan ook eens in het Oosten is én niet zo zwaar op de hand meteen.
Is het ook!!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Burger's Zoo is gewoon cool. Vooral de overkapte simulatie van die klimaten is uitermate tof.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het ook!!!!!
Goed dierenpark,
maar hej, jij verslaapt je, ik kan niet en verder is er niemand
Ik kan de 4e nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is er nog iets in Utrecht anders? En jij kan heus wel eens met de trein
Ja hallo,, stond er SEX in de TT?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:13 schreef Dagonet het volgende:
Had dan ook opgelet, dit ding staat al tijden stickie
Pffff, we beginnen al met het noemen van de Dom natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
In Utrecht () heb je enkel dat overkapte winkelcentrum over het NS station waar veel marocjes e.a. uitgeproduceerd tuig rondhangt, verder heb je een centrum met een paar intressante winkels met boeken over informatica. Meer kan ik mij eigenlijk niet bij Utrecht voorstellen.
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo,, stond er SEX in de TT?
Of: TT ook voor Yvonne?
Als je dit topic nu eens in ONZ zou gooien met de TT "De Natalie & Dagonet culturele zuipmeet" zouden er vast meer mensen komen.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:17 schreef Natalie het volgende:
We hebben nog een paar dagen om iets te verzinnen wat we allemaal leuk vinden
Kunnen we anders niet weer een kasteeltje onveilig maken ofzo?
Ow, laat maar dan.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:25 schreef Natalie het volgende:
De bedoeling van een C&H-meeting is juist dat het geen zuipfestijn gaat worden, Fet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |