Er kan nog mee geschoven worden wat mij betreft maar niet al te veel (vakantieperiodes, examens enzo). Laten we in principe even dat weekend aanhouden maar noem een datum dat je wel kan?quote:
Tot vorige week was dat weekend het enige in juni dat vrij was... Komt er ook een najaarsmeeting?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er kan nog mee geschoven worden wat mij betreft maar niet al te veel (vakantieperiodes, examens enzo). Laten we in principe even dat weekend aanhouden maar noem een datum dat je wel kan?
En dan niet verslapen zoals vorig jaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is dichtbij. Ik zal eens aanzien.
Kwam hij niet als zijn eigen kloon? Of was dat bij een andere meet?quote:
4 juni in principe nog, maar zoals gezegd, er is nog enige flexibiliteit.quote:
Z'n kloon had z'n originele account al afgemeld maar versliep zich ook. Was idd de MUUS Kasteelmeet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kwam hij niet als zijn eigen kloon? Of was dat bij een andere meet?
Dat was dus een geldig excuus, ik heb geen ritmequote:Op woensdag 4 mei 2005 00:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan niet verslapen zoals vorig jaar.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Z'n kloon had z'n originele account al afgemeld maar versliep zich ook. Was idd de MUUS Kasteelmeet.
Je praat tegen iemand die ploegendienst draaitquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat was dus een geldig excuus, ik heb geen ritme.
Het zou tof zijn, 14.gifquote:Ik zal zien of ik überhaupt kán, maar zoals het er nu uitziet heb ik in die week stapels geen huiswerk en/of toetsen.
Zou gaafzijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
4 juni in principe nog, maar zoals gezegd, er is nog enige flexibiliteit.
quote:
Mijn laatste toets is op 26 mei. Ik kan dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is dichtbij. Ik zal eens aanzien.
quote:
Wil je mijn voordeelurenkaart lenen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:00 schreef Natalie het volgende:
Nope, en mijn NS-abbo is ook verlopen tegen die tijd. Dus mag zowel qua trein als qua entree de volle mik betalen. Maar och, wat maakt het uit. Zo'n dagje vind ik dat geld wel waard.
Enquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:04 schreef nikky het volgende:
Ik moet kijken of ik kan. Het lijkt mij erg leuk om mee te gaan. Alleen ik krijg op zaterdag absoluut geen vrij gewoon. Dat kan ik echt vergeten..
Het is een vrouw.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Enkijken naar de baas terwijl je het liev vraagt? Is dat geen optie?
Ik vind het ook jammer. Niets aan te doen helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef Natalie het volgende:
Jammer, Blinky! Maar als het niet kan, dan kan het niet.
Da's lief. Thanks, meis! Wie weet tot een andere meetingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:49 schreef Blinky het volgende:
Ik vind het ook jammer. Niets aan te doen helaas.
Ik wens jullie een fijne dag met elkaar en ik zal aan jullie denken.
Zie je, als je het oosten kiest komt er niemand, ze reizen lieverquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:07 schreef Dagonet het volgende:
Mij is het allemaal om het even, ik koos voor openlucht museum omdat het dan ook eens in het Oosten is én niet zo zwaar op de hand meteen.
Is het ook!!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Burger's Zoo is gewoon cool. Vooral de overkapte simulatie van die klimaten is uitermate tof.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het ook!!!!!
Goed dierenpark,
maar hej, jij verslaapt je, ik kan niet en verder is er niemand
Ik kan de 4e nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is er nog iets in Utrecht anders? En jij kan heus wel eens met de trein
Ja hallo,, stond er SEX in de TT?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:13 schreef Dagonet het volgende:
Had dan ook opgelet, dit ding staat al tijden stickie
Pffff, we beginnen al met het noemen van de Dom natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
In Utrecht () heb je enkel dat overkapte winkelcentrum over het NS station waar veel marocjes e.a. uitgeproduceerd tuig rondhangt, verder heb je een centrum met een paar intressante winkels met boeken over informatica. Meer kan ik mij eigenlijk niet bij Utrecht voorstellen.
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo,, stond er SEX in de TT?
Of: TT ook voor Yvonne?
Als je dit topic nu eens in ONZ zou gooien met de TT "De Natalie & Dagonet culturele zuipmeet" zouden er vast meer mensen komen.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:17 schreef Natalie het volgende:
We hebben nog een paar dagen om iets te verzinnen wat we allemaal leuk vinden
Kunnen we anders niet weer een kasteeltje onveilig maken ofzo?
Ow, laat maar dan.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:25 schreef Natalie het volgende:
De bedoeling van een C&H-meeting is juist dat het geen zuipfestijn gaat worden, Fet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |