uitsterven.quote:
Zo arm ben ik niet hoor..quote:Op maandag 2 mei 2005 20:03 schreef Ryan_R het volgende:
Stort geld op giro xxxx
* Sunjammer timmert Vlarp inelkaar!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp playing: Jan Smit - Vrienden Voor Het Leven
Als je dat woensdag meeneemt slaap je buiten!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp playing: Jan Smit - Vrienden Voor Het Leven
Ik ga woensdag niet reddenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je dat woensdag meeneemt slaap je buiten!
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand mijn broertje een keer palen? Volgens mij is ie homo.
Laat hem hier eerst maar eens een foto postenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand mijn broertje een keer palen? Volgens mij is ie homo.
Pik is heel practisch vooralquote:Op maandag 2 mei 2005 20:04 schreef wonderer het volgende:
@Dennis, nee, ik ben niet transsexueel. Ik baal wel eens van mijn borsten, en ik wou dat ik een pik had, maar ik walg niet van mijn lichaam (ik vind het meestal eigenlijk wel mooi). Het had leuk geweest, maar ik ben wel tevreden met wie ik nu ben.
De buitenwereld alleen vindt het nogal lastig accepteren
Ze snappen niet waarom ik me niet als vrouw gedraag. Ze snappen niet dat ik het niet erg vind als iemand perongeluk meneer tegen me zegt. Ze snappen niet dat ik het niet prettig vind om door woorden de aandacht op mijn geslacht te vestigen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pik is heel practisch vooral.
En wat valt er dan voor de buitenwereld nog te accepteren? Je bent toch gewoon een hetero meisje?.
Als ik nu de badkamer insneak (hij staat te douchen), slaat ie me dood...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laat hem hier eerst maar eens een foto posten
He gatver. Lekker als je daarna je tanden gaat poetsenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, je legt 'm 's ochtends zo over de wastafel-rand..
Als ie er een beetje leuk uitziet dan vinden wij dat niet erg hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik nu de badkamer insneak (hij staat te douchen), slaat ie me dood...
Eenschquote:Op maandag 2 mei 2005 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laat hem hier eerst maar eens een foto posten
En zijn wij je misschien wel super dankbaarquote:Op maandag 2 mei 2005 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik nu de badkamer insneak (hij staat te douchen), slaat ie me dood...
Och, er zijn mensen die ermee ontbijten.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:18 schreef Ryan_R het volgende:
He gatver. Lekker als je daarna je tanden gaat poetsen![]()
*schrapt weer 6 flessen wijn*quote:
Ontbijten met je pik? Wat doe je er dan mee? In je brinta roeren ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, er zijn mensen die ermee ontbijten.
"Aqua Vita"..
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En zijn wij je misschien wel super dankbaar![]()
Als alles meezit dan zou ik op z'n vroegst om 23 uur in Eindhoven kunnen zijn. Moet gewoon tot 18 uur werkenquote:
Ochtendblowjob? Sheesh, zelfs IK heb daar ervaring meequote:Op maandag 2 mei 2005 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ontbijten met je pik? Wat doe je er dan mee? In je brinta roeren ofzo?
Doorsturen op msn mag welquote:Op maandag 2 mei 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
Plaatje posten zonder toestemming van de afgebeelde mag niet he?
Aqua Vita! Urine!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Ontbijten met je pik? Wat doe je er dan mee? In je brinta roeren ofzo?
Weet niet hoe je het doet, maar met elke zin die je zegt stijg in mn waardering!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ochtendblowjob? Sheesh, zelfs IK heb daar ervaring mee
beaverhausen @ gmail.comquote:Op maandag 2 mei 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
Plaatje posten zonder toestemming van de afgebeelde mag niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |