WiFi kaartje erin en hoppa, ik weet wel waar m'n prioriteiten zijn hoorquote:
hehe, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
WiFi kaartje erin en hoppa, ik weet wel waar m'n prioriteiten zijn hoor
Filnke file daar op de waalbrug of niet?quote:
Ik reed zoals altijd via de dijk bij Lent.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Filnke file daar op de waalbrug of niet?![]()
Alleen dat getoeter is erg irritant....
Inbrekers ?quote:
Nee, gewoon algehele malaise hier geloof ik (bij mijn collega's dan hè)quote:
het opgeruimde karakter van Clauw past daar eigenlijk niet tussenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, gewoon algehele malaise hier geloof ik (bij mijn collega's dan hè)
Neuh niet echt...thuis werk ik ook veel effectiever enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het opgeruimde karakter van Clauw past daar eigenlijk niet tussen
limewire (4.8 pro)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:02 schreef PogueMahone het volgende:
He Hallo,
wat zijn een beetje goede kazaa-achtige dingen tegenwoordig om muziek te zoeken?
quote:
Werkt dat bittorrent nou een beetje lekker?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
limewire (4.8 pro)
zeer goede voor losse bestanden en muzieknummers
azureus (maar dan moet je wel ff weten hoe bittorrent in elkaar zit)
voor hele albums en nieuwe warez
Ik geloof dat het bittorent verkeer ongeveer een kwart van alle internetverkeer op de wereld verbruikt...of zelfs nog meer. Zal dus wel lekker werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Werkt dat bittorrent nou een beetje lekker?
Bittorrent is ok voor kleine dingen, tv series, muziek, spellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
via download.com "emule" invoeren....heb niet de indruk dat ik veel rommel/virussen/troep en narigheid via dit binnenkrijg !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:16 schreef PogueMahone het volgende:
eMule eens proberen...
Het principe ervan is dat je tegelijkertijd upload (niet veel) als zowel download. Dus in plaats van een enorm netwerk van leechers draagt iedereen bij aan de gemiddelde snelheid. En dat is een gouden greep gebleken, ik hoef nu niet meer bij m'n broertje met z'n Utwente netwerk te bietsen voor de nieuwste films muziek spellen,, bittorrent heeft alles, mits je de goeie sites weet te vinden. (lees: stuur maar een mailtjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, maar lang niet iedereen heeft tientallen kennissen met ftp servers en dus ben je aanbodafhankelijk itt bittorrent waar je alles kan vinden wat je maar wil. Daarnaast haal ik geregeld 500 kbyte ps met azureus, snel genoeg dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bittorrent is ok voor kleine dingen, tv series, muziek, spellen.
FTP blijft nog altijd het beste voor dvdr's.
Dat is waar. Al blijf ik het wel relaxter vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Tja, maar lang niet iedereen heeft tientallen kennissen met ftp servers en dus ben je aanbodafhankelijk itt bittorrent waar je alles kan vinden wat je maar wil. Daarnaast haal ik geregeld 500 kbyte ps met azureus, snel genoeg dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |