Net als vorig jaar. In Utero.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Nirvana op 1 joh? En doe je nog beperkingen?
Ja, dat sowieso, mag ook niet van Menjo. Althans dat was de regel vorig jaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Okee, daar doe ik niet aan. Ik doe wel minstens 2 jaar oud.
Tsja, een album als Blow van Ghinzu, Rogue Wave of A Ghost is born zijn ondertussen al zo "weggezakt / ont-hyped" dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat die volgend jaar een top 25 notering krijgen. Wat dat betreft zouden die er best bij kunnen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar goed, soms is dat gewoon onterecht.
De lucht is hier ook erg vreemd geel gekleurd, dat in combinatie met de windstilheid zal het hier zo ook wel beginnen.quote:
die heb ik beter gezien van jou !quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:25 schreef Bjoro het volgende:
Nou wat kan een ongeboren kind al een hoop rommel hebben zeg...
quote:net mocht ik ff de hele zooi uit de wasmachine halen ....... handdoeken, washandjes, badjassen, rompertjes, broekjes, hempjes, shirtjes, spuugdoekjes, slabbetjes, lakentjes, dekentjes, moltons...en ga zo nog maar ff door
quote:Maar goed alles is gewassen...het mag bijna gebeuren !
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef dolle_hond het volgende:
Alle users die in 2005 dagelijks hebben gepost.
Ook de laagste dagscore erbij:
-Vaduz- 14
Bluezz 7
VoreG 6
golfer 5
pascalheister 4
Bos81 2
Againzender 1
Je kan ook beter de finale van het snooker kijkenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:59 schreef Bjoro het volgende:
Zit net een heel klein stukje Bob´s in de bush te kijken maar kan iemand Samir A. zeggen dat die Jodi Bernal moslims haat ofzo, wat een kneus is dat zeg...
Jezus, wat een sukkelsquote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Bjoro het volgende:
ff een stukje cross-post:
[..]![]()
![]()
DA-GE-LIJKS staat er !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |