Ja he die wil ik gaan nemen ook. Ik vind hem geweldigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:41 schreef Molluck het volgende:
Jaaa, die blauwe is gaaf!
Woah, ze neemt wat voor je mee, goed geregeld man. En aan haar smaak te horen zal dat ook wel helemaal goedkomen (mits jij ff je maten doorgeeftquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja he die wil ik gaan nemen ook. Ik vind hem geweldig![]()
Krijgen jullie eigelijk veel reactie op je A&F kleding?
Was van de week bij een vriendin van me en die was helemaal verbaast dat ik A&F polo aan had en nog wel de nieuwe collectie ook. Dus ik uitleggen zegt ze van jo meen je niet. Ik neem wel een stapel van die kleding mee voor je als ik in de US ben geweldig merk is het. Ik weet wel wat jou goed staat komt helemaal goed. Doet ze haar kast open heeft ze echt bergen A&F kleding liggen voor zich zelf. JA zegt ze we hebben kennelijk de zelfde smaak betreft merk.
En zo zijn er ook mensen die vragen van jo hoe kom je daar aan?
ben benieuwd hoe dat bij jullie is.
Ze weet mijn maten dus dat komt helemaal goed en zij is VAAK in de US wegens familie. En ze weet ook wel wat mij wel en niet staat dus dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Woah, ze neemt wat voor je mee, goed geregeld man. En aan haar smaak te horen zal dat ook wel helemaal goedkomen (mits jij ff je maten doorgeeft)
Ik heb een vriend in Amerika, maar kleding opsturen, ho maarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze weet mijn maten dus dat komt helemaal goed en zij is VAAK in de US wegens familie. En ze weet ook wel wat mij wel en niet staat dus dat komt helemaal goed.
Maar het word nog leuker er gaan 2 vriendinnen van me in de US wonen dus die kunnen straks kleding gaan versturen en ik kan er ook heen gaan![]()
Waarom niet opsturen dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb een vriend in Amerika, maar kleding opsturen, ho maar![]()
(niet dat ik zijn smaak vertrouw overigens, maar het gaat om het idee)
jammer genoeg? leuke aller beste vriendin heb jijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom niet opsturen dan?
Het is mijn aller beste vriendin die daar gaat wonen dus dat komt helemaal goed
Jammer genoeg pas ergens volgend jaar maart![]()
mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:52 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
![]()
Met roze had ik nog leuker geweest, maar je hoort mij niet klagen.![]()
Eind augustus hebben ze denk ik wel de herfstcollectie, althans dat lijkt mij wel logisch.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:59 schreef sefer het volgende:
wiiee eind augustus naar new york
hopelijk hebben ze dan al een beetje de nieuwe collectie, maar ik denk het eigenlijk niet
Die is meestal in juni en juli, maar misschien dat het daar anders geregeld is. Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:04 schreef sefer het volgende:
ja, toch wel hé?
Ik ben een beetje bang dat ik dan met de sale zit![]()
Betreft kleding wel de rest natuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:59 schreef Ontopic het volgende:
Hopen dat je beste vriendin eerder gaat verhuizen dan maar.
Jullie nemen wel allemaal die vage kleuren zeg. Het is zomer hoor, draag een beetje de lichte pastelkleuren okay.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
mooi![]()
En Speth, die polo is in Dark Blue veel mooier door die andere kleur accenten
edit: ook mooi
[afbeelding]
das waar, maar die pastelkleuren die zijn niet superquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:58 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Jullie nemen wel allemaal die vage kleuren zeg. Het is zomer hoor, draag een beetje de lichte pastelkleuren okay.
Staan niet bij lichtblond haar, alleen lichtroze en lichblauw kunnen wel, maar daar heb ik er zat van.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:58 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Jullie nemen wel allemaal die vage kleuren zeg. Het is zomer hoor, draag een beetje de lichte pastelkleuren okay.
Die eerste is deze, Twin Brook Striped Shirt:quote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef RikDeMan het volgende:
[quote]Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef Steijn het volgende:
En hier mijn bestelling, let niet op de ogen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog even strijken
[afbeelding]
Steijn, hoe heet dat overhemd dat jij aan hebt op de foto's (kan het met vergelijken niet vinden op de A&F site![]()
thnx!
Nieuwe of oude collectie?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:26 schreef lovegrrl het volgende:
Newport Blue verkoopt sinds heel kort Abercrombie & Fitch![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:39 schreef Casparovvv het volgende:
Hoe zit het met de maten van de polo's? Als je het vergelijkt met bijv. een Lacoste polo 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |