quote:
Connery Pond Polo White maat L was uitverkocht. Helaasquote:Steijn, was mijn polo nog in stock?
Dat vind ik nou ookquote:Op maandag 2 mei 2005 18:53 schreef Coconut het volgende:
Mooi Steijn![]()
Er wordt natuurlijk wel verwacht dat iedereen even zijn kleren showt zoals Steijn.
Jaquote:Op maandag 2 mei 2005 19:05 schreef Desiderius het volgende:
Zijn dat muscle fit shirts Steijn?
Maat M en ik ben 1,79 m lang en de borstomtrek is 99 cm.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef ook_gek het volgende:
welke maat heb jij aan steijn?
Mag ik je dan nog vragen hoe lang de mouwen van die shirts zijn?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Maat M en ik ben 1,79 m lang en de borstomtrek is 99 cm.
Als ze weer leuk spul hebben misschien wel.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:50 schreef tonks het volgende:
Komt er nog een IA
Is ook een mooi overhemdquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Speth het volgende:
Heb zelf niet meegedaan, maar zal mijne nog even laten zien met mij erin:
[afbeelding]
(deze is ook van de zomercollectie btw)
laat het me weten als er weer 1 komt. Want ik wil zeker weten mee gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ze weer leuk spul hebben misschien wel.
ja vooruit, maar tochquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:56 schreef mic_forever het volgende:
Denk het niet hé"Mode" verandert élk seizoen :p
Daar heb ik nog niet naar gekeken maar dat zal ik binnenkort even doen. Ik wacht eigenlijk op de totaal afrekening van mijn CC en op de rekening van de douane.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:02 schreef Molluck het volgende:
Verder wilde ik nog iets vragen: er zijn een aantal bestellingen weggevallen, waardoor er dus minder mensen zijn die meebetalen aan de verzendkosten. Uiteraard worden die ook minder als er minder artikelen zijn, maar als die niet evenredig afnemen dan vind ik niet dat Steijn daar voor op moet draaien...
Mij 2...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:14 schreef T1andonly het volgende:
Als er een nieuwe IA komt dan wil ik ook mee doen
Ja, als je die even zou willen mailen, dan weet ik waar mijn pakket strandt tijdens hemelvaartquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:09 schreef Steijn het volgende:
Is er nog belangstelling voor Track & Trace codes? Dan kun je je pakket volgen.
Ja graagquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:09 schreef Steijn het volgende:
Is er nog belangstelling voor Track & Trace codes? Dan kun je je pakket volgen.
ebay misschien?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:38 schreef Avani het volgende:
Ik heb nog een foto kunnen vinden.
[afbeelding]
Maar goed, dat zal dus nooit van mij worden![]()
Al gekeken, geen resultaat. Op Ebay is niet veel te vinden en al zeker geen blousjes.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef ook_gek het volgende:
Steijn mijn polo is binnen. Heel erg bedankt![]()
ik heb een XL van RL die erg los bij mij zit. En mijn A&F XL zit net iets strakker. Eigelijk moet hij strakker zitten maar dat vind ik zelf niet lekker dragen. Dus die A&F zit voor mij perfect. Maar ze vallen dus iets kleiner naar mijn idee dan een RLquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:36 schreef the_Napster het volgende:
Misschien is dit al aan de orde geweest, maar hoe vallen de polo's in vergelijking met RL?
En kloppen de maten van polo's en shirts met elkaar?
Avani.. Ik heb even op ebay.de gekeken en daar staan 3211 Abercrombie producten bij enkel de dameskleding.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:39 schreef Avani het volgende:
[..]
Al gekeken, geen resultaat. Op Ebay is niet veel te vinden en al zeker geen blousjes.![]()
Ik heb eigenlijk ook alleen bij Nederlandse Ebay gekeken. Ik zal daar ook nog eens kijken, bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Avani.. Ik heb even op ebay.de gekeken en daar staan 3211 Abercrombie producten bij enkel de dameskleding.
KLIK
Is deze mni-mini-rok bevoorbeeld niet iets voor jou?
[afbeelding]
Jahoor, waarom is die van jou wel binnen en die van mij niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef ook_gek het volgende:
Steijn mijn polo is binnen. Heel erg bedankt![]()
Jep.. gewoon vooraf betalen. Komen er nog wel verzendkosten bij.. Dit kan zéér sterk verschillen per verkoper. Het verzendbedrag zweeft tussen de 5,50 en 20 euro in. Maar de meesten hanteren een tientje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:16 schreef peksin het volgende:
Ik heb ook even op ebay gekeken en dat lijkt me toch eigenlijk veel voordeliger dan zelf bestellen bij abercrombie, ook al doe je het met een groep. Kan je daar zonder credit-card betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |