quote:
Connery Pond Polo White maat L was uitverkocht. Helaasquote:Steijn, was mijn polo nog in stock?
Dat vind ik nou ookquote:Op maandag 2 mei 2005 18:53 schreef Coconut het volgende:
Mooi Steijn![]()
Er wordt natuurlijk wel verwacht dat iedereen even zijn kleren showt zoals Steijn.
Jaquote:Op maandag 2 mei 2005 19:05 schreef Desiderius het volgende:
Zijn dat muscle fit shirts Steijn?
Maat M en ik ben 1,79 m lang en de borstomtrek is 99 cm.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef ook_gek het volgende:
welke maat heb jij aan steijn?
Mag ik je dan nog vragen hoe lang de mouwen van die shirts zijn?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Maat M en ik ben 1,79 m lang en de borstomtrek is 99 cm.
Als ze weer leuk spul hebben misschien wel.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:50 schreef tonks het volgende:
Komt er nog een IA
Is ook een mooi overhemdquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Speth het volgende:
Heb zelf niet meegedaan, maar zal mijne nog even laten zien met mij erin:
[afbeelding]
(deze is ook van de zomercollectie btw)
laat het me weten als er weer 1 komt. Want ik wil zeker weten mee gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ze weer leuk spul hebben misschien wel.
ja vooruit, maar tochquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:56 schreef mic_forever het volgende:
Denk het niet hé"Mode" verandert élk seizoen :p
Daar heb ik nog niet naar gekeken maar dat zal ik binnenkort even doen. Ik wacht eigenlijk op de totaal afrekening van mijn CC en op de rekening van de douane.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:02 schreef Molluck het volgende:
Verder wilde ik nog iets vragen: er zijn een aantal bestellingen weggevallen, waardoor er dus minder mensen zijn die meebetalen aan de verzendkosten. Uiteraard worden die ook minder als er minder artikelen zijn, maar als die niet evenredig afnemen dan vind ik niet dat Steijn daar voor op moet draaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |