Ik vind het goed hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk nog wel na over een nieuwe actie.Maar ik wil eerst even kijken of ik ook wat leuks er bij vind zitten.
![]()
ja, alleen staat die dollar nu weer een stuk hoger, waardoor het wel een kostbaardere zaak wordt. zeker als er belasting overheen komtquote:Op zondag 19 juni 2005 19:47 schreef ook_gek het volgende:
die gaat van zelf komen. Aan de andere kant is dat niet erg. Want nu kan je kleren dragen die bijna niemand heeft. Is ook wel eens leuk toch
jep klopt dus we moeten even wachten op de juiste dollar koersquote:Op zondag 19 juni 2005 19:52 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ja, alleen staat die dollar nu weer een stuk hoger, waardoor het wel een kostbaardere zaak wordt. zeker als er belasting overheen komt
Ja, ik zei het al eerder in dit topic geloof ik, de dollarkoers die ik op mijn factuur heb staan is al gauw 4-5 cent lager dan de huidigequote:Op zondag 19 juni 2005 19:52 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ja, alleen staat die dollar nu weer een stuk hoger, waardoor het wel een kostbaardere zaak wordt. zeker als er belasting overheen komt
Waar heb je die besteld dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 02:08 schreef TwztId het volgende:
Kheb 2 polo's besteld, maar geen bevestigings email oid dergelijks gekregen.. hoort dat wel ?
Aardig bijdehand jij..quote:Op maandag 20 juni 2005 14:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Een inkoopactietopic over een actie die al afgelopen is.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 02:08 schreef TwztId het volgende:
Kheb 2 polo's besteld, maar geen bevestigings email oid dergelijks gekregen.. hoort dat wel ?
Kheb ze zelf besteld, niet meegedaan aan deze actie.. kon niet wachten tot de volgende dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je ziet de foto's ook niet in de OP staan ofzo![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:05 schreef Steijn het volgende:
[..]Voor die blousjes zeker.
Ik vind ze ook mooi hoor
Ja ik voel me geroepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:23 schreef mat_herben het volgende:
Is er niemand die zich geroepen voelt om het te organiseren?!
laat het me wete graag want ik doe 100% zeker mee. En eind deze maand krijg ik weer mijn salarisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ik voel me geroepen.Ik wil het ook graag doen, maar ik krijg maandag te horen of ik een baantje heb, en daar wil ik op wachten.
Dan weet ik namelijk hoeveel geld ik te besteden heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |